|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.5арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар:Әділдік:тапсырмаларды орындау барысында есептің шешімін дұрыс жолмен табуға, топтық жұмыс кезінде әркімнің пікірін әділ бағалауға, өз еңбегі мен сыныптасының еңбегін әділ мойындауға үйренеді. Жауапкершілік:есеп шығарудағы қателерін талдап, өз жұмысының нәтижесіне жауап беруге, тапсырмаларды уақытылы әрі мұқият орындауға дағдыланады. |
||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі
(Арифметика, прогрессия, тізбек) Миға шабуыл: “Padlet” платформасында тапсырма орындау Алдыңғы өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою 1.Арифметикалық прогрессия дегеніміз не? 2. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы қандай? 3.Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы? 4.Арифметикалық прогрессияның сипаттамалық қасиеті қандай? 5.Арифметикалық прогрессияның айырымын табу формуласы? айырма — прогрессияның қаншаға өсіп (немесе кеміп) жатқанын көрсетеді. 6.“Прогрессия” сөзінің мағынасы? 7.Арифметикалық пргрессияны сандар тізбегінің берілуінің қандай түріне жатқызуға болады? |
Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді тыңдату. – Әділ болу дегеніміз – шындықты айту, өзгенің де, өз құқығыңның да бұзылуына жол бермеу. – Өз ісіме жауапкершілікпен қараймын, себебі әр әрекетімнің салдары бар екенін білемін және сенімге лайық болғым келеді. – Егер әділетсіздік көрсем, мен үнсіз қалмаймын, шындықты қорғауға тырысамын. – Әділ адамды мен сенімді, шыншыл және адал жан деп атаймын. – Өз уәдемді орындамасам, адамдардың маған деген сенімін жоғалтамын және өзіме де ренжимін. Сол үшін уәде берсем – міндетті түрде орындаймын. Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады. “Padlet” платформасында сұрақ-жауаптапсырмасын орындайды. Жауап: Арифметикалық прогрессия — әрбір келесі мүшесі алдыңғы мүшесіне тұрақты санды қосу арқылы алынатын тізбек.
Жауап: Жауап:
Жауап:
Кез келген мүшесі — көршілес екі мүшенің арифметикалық
ортасы: Жауап: Айырма — арифметикалық прогрессияда қатар тұрған екі мүшенің айырмасы, яғни: «Прогрессия» сөзі латынша "progressio" сөзінен шыққан, мағынасы — "алға жылжу", "ілгерілеу" деген мағынаны білдіреді.
d
= Жауап: Алдыңғы мүшеге байланысты анықтайды, сондықтан бұл рекурренттік (қайталанбалы) берілу деп аталады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
https://studio.d-id.com/share?id=7a8f7d7eb079f2ea59a1839122c09f1e&utm_source=copy жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне Қима қағаздар
https://padlet.com/ashirovdau/padlet-i4b6w123lhstw2tk
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
1 тапсырма. Топтық
жұмыс
|
Әр формуланы оның атауымен анықтайды.
|
ҚБ:өзін-өзі бағалау
|
Қима қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
25минут |
«Математикалық домино» әдісі. а1=-3; d=0,7 a11-?
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы:
|
Ж: a11=4
Ж: a20=8,5
Ж:
Ж: а21=-24,2 .
Жауабы: альпинист биіктікті 4 күнде жүріп өтеді.
Жауабы: 8 күні
Жауабы: 1680 тг. |
Топтық тапсырмаға 1 балл Дескриптор: -n-ші мүшенің формуласын қолданады.
ҚБ:мұғалімнің бағалау |
Қима қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
оқулықпенжұмыс |
Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі Арифметикалық прогрессияның
В деңгейі Арифметикалық прогрессияның
a7=-1,6 және
а13 1)бірінші мүшесі мен айырымын; 2)теріс мүшелер санын 3)алғашқы оң мүшесін табыңдар
|
Дескрипторлар:
-n- ші мүшенің формуласын
қолданып,
Дескрипторлар: - a₅ және a₁₁ арқылы a₁ мен d-ні табады. - Теріс мүшелердің шартын жазады және санын анықтайды. - Алғашқы оң мүшені табады. |
A деңгейі 1 балл
В деңгейі ҚБ: өзін-өзі бағалау. |
Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова.Алматы,Мектеп2019 |
|||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
Тест тапсырмасы: Quzziz арқылы сабақты бекіту. 1. a1 = - 2, d = 3, а6 = ? А) 13; В) 14; С) 16; Д) – 16
2. – 3; - 6; ... Арифметикалық прогрессияның 25-ші мүшесін табыңдар. А) 69; В) - 69; С) - 75; Д) –72
3. a1= 10, d = - 0,1, а4 = ? А) 9,7; В) 69; С) - 97; Д) –10,3
4. 3; 7; ... – арифметикалық прогрессия. а10 – ды есептеңдер. А) 36; В) - 39; С) 33; Д) 39
5. a1= 5, d = 2, а3 = ?а5 = ? А) 9; 13 В) 14;9 С) 16; 13 Д) – 9; - 13
|
1-а 2-с 3-а 4-д 5-а |
Әр тапсырмаға ҚБ:өзін -өзі бағалау
|
https://wayground.com/admin/quiz/69174854cb66015248b42e07?at=691a9f6afaa2db180c529d97
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасын береді Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады Рефлексия “БББ” кестесі
|
Үй тапсырмаларын жазып алады Бағалау Кері байланыс береді. |
|
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар 9 сынып
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар 9 сынып
|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.5арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар:Әділдік:тапсырмаларды орындау барысында есептің шешімін дұрыс жолмен табуға, топтық жұмыс кезінде әркімнің пікірін әділ бағалауға, өз еңбегі мен сыныптасының еңбегін әділ мойындауға үйренеді. Жауапкершілік:есеп шығарудағы қателерін талдап, өз жұмысының нәтижесіне жауап беруге, тапсырмаларды уақытылы әрі мұқият орындауға дағдыланады. |
||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі
(Арифметика, прогрессия, тізбек) Миға шабуыл: “Padlet” платформасында тапсырма орындау Алдыңғы өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою 1.Арифметикалық прогрессия дегеніміз не? 2. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы қандай? 3.Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы? 4.Арифметикалық прогрессияның сипаттамалық қасиеті қандай? 5.Арифметикалық прогрессияның айырымын табу формуласы? айырма — прогрессияның қаншаға өсіп (немесе кеміп) жатқанын көрсетеді. 6.“Прогрессия” сөзінің мағынасы? 7.Арифметикалық пргрессияны сандар тізбегінің берілуінің қандай түріне жатқызуға болады? |
Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді тыңдату. – Әділ болу дегеніміз – шындықты айту, өзгенің де, өз құқығыңның да бұзылуына жол бермеу. – Өз ісіме жауапкершілікпен қараймын, себебі әр әрекетімнің салдары бар екенін білемін және сенімге лайық болғым келеді. – Егер әділетсіздік көрсем, мен үнсіз қалмаймын, шындықты қорғауға тырысамын. – Әділ адамды мен сенімді, шыншыл және адал жан деп атаймын. – Өз уәдемді орындамасам, адамдардың маған деген сенімін жоғалтамын және өзіме де ренжимін. Сол үшін уәде берсем – міндетті түрде орындаймын. Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады. “Padlet” платформасында сұрақ-жауаптапсырмасын орындайды. Жауап: Арифметикалық прогрессия — әрбір келесі мүшесі алдыңғы мүшесіне тұрақты санды қосу арқылы алынатын тізбек.
Жауап: Жауап:
Жауап:
Кез келген мүшесі — көршілес екі мүшенің арифметикалық
ортасы: Жауап: Айырма — арифметикалық прогрессияда қатар тұрған екі мүшенің айырмасы, яғни: «Прогрессия» сөзі латынша "progressio" сөзінен шыққан, мағынасы — "алға жылжу", "ілгерілеу" деген мағынаны білдіреді.
d
= Жауап: Алдыңғы мүшеге байланысты анықтайды, сондықтан бұл рекурренттік (қайталанбалы) берілу деп аталады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
https://studio.d-id.com/share?id=7a8f7d7eb079f2ea59a1839122c09f1e&utm_source=copy жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне Қима қағаздар
https://padlet.com/ashirovdau/padlet-i4b6w123lhstw2tk
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
1 тапсырма. Топтық
жұмыс
|
Әр формуланы оның атауымен анықтайды.
|
ҚБ:өзін-өзі бағалау
|
Қима қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
25минут |
«Математикалық домино» әдісі. а1=-3; d=0,7 a11-?
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы:
|
Ж: a11=4
Ж: a20=8,5
Ж:
Ж: а21=-24,2 .
Жауабы: альпинист биіктікті 4 күнде жүріп өтеді.
Жауабы: 8 күні
Жауабы: 1680 тг. |
Топтық тапсырмаға 1 балл Дескриптор: -n-ші мүшенің формуласын қолданады.
ҚБ:мұғалімнің бағалау |
Қима қағаздар
|
|||||||||||||||||
|
оқулықпенжұмыс |
Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі Арифметикалық прогрессияның
В деңгейі Арифметикалық прогрессияның
a7=-1,6 және
а13 1)бірінші мүшесі мен айырымын; 2)теріс мүшелер санын 3)алғашқы оң мүшесін табыңдар
|
Дескрипторлар:
-n- ші мүшенің формуласын
қолданып,
Дескрипторлар: - a₅ және a₁₁ арқылы a₁ мен d-ні табады. - Теріс мүшелердің шартын жазады және санын анықтайды. - Алғашқы оң мүшені табады. |
A деңгейі 1 балл
В деңгейі ҚБ: өзін-өзі бағалау. |
Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова.Алматы,Мектеп2019 |
|||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
Тест тапсырмасы: Quzziz арқылы сабақты бекіту. 1. a1 = - 2, d = 3, а6 = ? А) 13; В) 14; С) 16; Д) – 16
2. – 3; - 6; ... Арифметикалық прогрессияның 25-ші мүшесін табыңдар. А) 69; В) - 69; С) - 75; Д) –72
3. a1= 10, d = - 0,1, а4 = ? А) 9,7; В) 69; С) - 97; Д) –10,3
4. 3; 7; ... – арифметикалық прогрессия. а10 – ды есептеңдер. А) 36; В) - 39; С) 33; Д) 39
5. a1= 5, d = 2, а3 = ?а5 = ? А) 9; 13 В) 14;9 С) 16; 13 Д) – 9; - 13
|
1-а 2-с 3-а 4-д 5-а |
Әр тапсырмаға ҚБ:өзін -өзі бағалау
|
https://wayground.com/admin/quiz/69174854cb66015248b42e07?at=691a9f6afaa2db180c529d97
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасын береді Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады Рефлексия “БББ” кестесі
|
Үй тапсырмаларын жазып алады Бағалау Кері байланыс береді. |
|
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























