Сабақтың
басы
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Квадрат түбір
тақырыптарын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
санның квадрат түбірі және
арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын
ажырату
1."Ой
қозғау"
а)а санының квадрат түбірі
дегеніміз не?
ә)Теріс емес санның квадрат
түбірі дегеніміз не?
б) Қандай
жағдайда өрнегінің мағынасы
болмайды?
2. «Он сұрақ»
стратегиясы бойынша ауызша жұмыс
жүргізу.
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Сабаққа дайындау, оқу құралдарын
алу.
Үй тапсырмасын
айту.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Психологиялық
ахуал.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Постер арқылы тақырыптарын
қорғату
1 топ
Радикал
2 топ
Түбір
3 топ
Дәреже
Постер арқылы жаңа тақырыпты
өткен тақырыппен
байланыстыру
Мұғалім оқушыларға тапсырмалар
береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы
қорғайды
|
1. Өрнектің мәнін
табыңыз:
2.Есептеңдер:
3. Қысқаша көбейту формуласын
қолданып, амалдарды
орындаңдар:
|
Оқушылар
дың белсенділігіне
байланысты бағаланады.
|
Үлестірмелі
қағаздар
https://n.daryn.online/lesson/16111-aryfmetykalyq-kvadrat-tubirdinh-qasyetteri-1-bolim
|
|
Сабақтың
соңы
|
Топтық
жұмыс
1.Есептеңдер:
-
0,6
-
9
-
– 0,14
-
-
-
Оқулықпен
жұмыс.№3.5, №3.6.
|
2. Өрнектің мәнін
табыңдар
а) 3,5
( ) , мұндағы а = 100,
в 81.
ә)
, мұндағы
а 500,
в 0,04
3. Логикалық есептер
1. Мына қатардағы сандардың
жазылу заңдылығын тауып, келесі бес санын
жазыңдар:
, ,
, ...
2. 8 1 6 4 9 2 5 3 6 сандар
тізбегі берілген. Егер кейбір сандарды түбір астына алып , мысалы
16 және 9 ( 8 4
2 5 3
6) және олардың нәтижесін
көбейтсек 12 шығады. Сандардың түбірлерінің нәтижесінін
көбейтіндісі 40 шығу үшін қандай сандарды түбірге алу
керек.
|
Оқушылардың
белсенділігіне байланыс ты бағалана
ды
ынталандыру мақсатында
мақтау сөздерімен ауызша бағалау.
«Жарайсың»
|
Топтық
тапсырмалар.
|
|