Педагогтің
аты-жөні
|
|
Сынып:
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
8.1А Квадрат түбір және
иррационал өрнек
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
8.1.2.1 арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Квадрат
түбір туралы мәліметтерді таба
алады. Тақырып бойынша мәлімет шолу
жасайды, зерттейді. Квадрат түбір туралы анықтама
құра алады.
|
Сабақ
барысы:
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Квадрат
түбір тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
санның квадрат түбірі және
арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын
ажырату
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын
айту.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
|
Квадрат түбірдің
қасиеттері:
-
М:
=10 , .
-
, мұндағы
.
-
, мұндағы.
-
,
Квадрат түбір қасиеттерін білу
квадрат түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіру
барысындақажет.
Үлкен сандардан квадрат түбір
шығарғанда 5-сыныпта өткен бағандап жіктеу тәсілін пайдаланған
ыңғайлы.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Мысал1.Түбірдің мәнін
табу:
Мысал2.Өрнектің мәнін
табу:
-
-
Мысал3.Көбейткіштерге жіктеу арқылы
есептеу:
-
.
|
Оқушылардың
белсенділігіне байланысты бағаланады.
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Сандарды
салыстыру:
-
3
және . Салыстырудың 2 тәсілін
жасайық. Есептің түріне қарай олардың ыңғайлысын пайдалануға
болады.
1-тәсіл.
3 , демек
3
2-тәсіл.3, демек
3
-
және .Бірдей түбірлер
астындағы сандарды салыстырғанда түбірлер астында тұрған сандарды
салыстыру жеткілікті. Олай болса 4,34,75
,демек
.
-
2,1
және
2,1=. Ал , демек 2,1
.
|
1-топ.
№1.Түбірдің мәнін табыңдар:
.
№2.Өрнектің мәнін табыңдар:
.
№3.Көбейткіштерге жіктеу
арқылы есептеу:
.
№5.Сандарды
салыстырыңдар:1) 2
және ; 2) және ; 3) және
4
2-топ
№1.Түбірдің мәнін
табыңдар:
№2.Өрнектің мәнін
табыңдар:
№3.Көбейткіштерге жіктеу
арқылы есептеу:
№5.Сандарды
салыстырыңдар:1) 2
және ; 2) және ; 3) және
4
|
Оқушылардың белсенділігіне
байланысты бағаланады
|
Слайд
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|
Жеке
жұмыс
|
Оқулықпен жұмыс.№2.15,
№2.17.
|
Тапсырманы
орындайды
|
ынталандыру мақсатында мақтау
сөздерімен ауызша бағалау.
«Жарайсың»
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Бүгінгі
сабақта:
-арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін қолдана алады.
Рефлексия
Бүгінгі сабақ қандай пәнмен
байланысты болды?
Қандай қосымша жаңа сөздермен
таныстыңыз?
Сабақтан қандай әсер
алдыңыз?
Сабаққа бір
ұсыныс.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге тапсырма беру. №2.18,
№3.2.
|
Кері
байланыс
|
Оқулық
8-сынып
Алгебра
|