Материалдар / Арифметикалық өрнек ҚМЖ 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық өрнек ҚМЖ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық өрнек ҚМЖ 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
93
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары. Сабақ № 7

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Туткабаева С.

Күні

12.02.2024 ж.

Сынып 6

Қатысушы-лар саны


Қатыспаған-дар саны


Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Сабақтың мақсаты:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/

уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушы-ның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

Үй тапсырмасын қорыту мақсатында

платформа арқылы дұрыс сәйкестендіріп шығады

https://learningapps.org/33648258


1.Мұғалім-мен амандасады.

Деректер типтерін платформа арқылы дұрыс сәйкестендіреді

Мадақтау

Платформа, слайд

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты бейнекөрсетілім арқылы түсіндіру.


https://www.youtube.com/watch?v=O04F88Ot0Rc


1 -тапсырма** Төмендегі математикалық өрнекті программалау тілінде жаз.


1-есеп

a=int(input('a='))

b=int(input('b='))

c=int(input('c='))

x=a**a+b**2+pow(c,2)-2*a*b

print(x)

Жауабы:

a=8

b=9

c=7

50

2-тапсырма*

Математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуы берілген. Осы өрнектердің қайсысы программалау тілінде қате жазылған? Қателерін түзет.

1 -өрнек қатесіз

2-өрнек. x=a**3+4*b-abs(4*a*b**2-7)

3-өрнек. k=(2*x*y*z)/3*x+z-(5*x**3*y-z)/z - 4*y

4-өрнек. t=abs(3*c-d-a)/abs(a-d)*5*a*b


3-тапсырма. Кірпіштің а,b,с өлшемдері берілген. Кірпіштің көлемін толық бетінің ауданына қатынасын тап.Толық беттің ауданы кірпіштің барлық бетінің аудандарының қосындысы.

a=int(input('a='))

b=int(input('b='))

c=int(input('c='))

v=a*b*c

s=2*a*b+2*a*c+2*b*c

print(v,s)

print(v/s)

print(s/v)


Мұғалімді тыңдайды



Арифметика-лық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады





Есепті Python программа-сында есептейді



Жетелеу, қолдау көрсету





Дескриптор

Математикалық өрнекті программалау тілінде жазады;

Программаға салып, нәтижесін есептейді.







Дескрип-тор

Программаның қатесін табады;

Нәтижесін шығарады.

Слайд, видео





Жұмыс дәптері



Кесте

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау үшін

https://learningapps.org/29026183











платформа арқылы сәйкестендіреді


  1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.


  1. Кері байланыс:

«ҚҚҚ» әдісі

Өзін-өзі бағалау.


Оқушылар платформа арқылы дұрыс сәйкестендіріп шығады.

Платфор-ма дұрыс-бұрыс-тығын көрсетеді

Плакат

/слайд/

Үй

тапсырм асы

§ 3.4, 89-бет, 1-тапсырма**






























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!