Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
Үй тапсырмасын қорыту
мақсатында
платформа арқылы дұрыс сәйкестендіріп
шығады
https://learningapps.org/33648258
|
1.Мұғалім-мен
амандасады.
Деректер типтерін платформа арқылы дұрыс
сәйкестендіреді
|
Мадақтау
|
Платформа,
слайд
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
сабақты бейнекөрсетілім арқылы түсіндіру.
https://www.youtube.com/watch?v=O04F88Ot0Rc
1
-тапсырма** Төмендегі математикалық өрнекті программалау тілінде
жаз.
1-есеп
a=int(input('a='))
b=int(input('b='))
c=int(input('c='))
x=a**a+b**2+pow(c,2)-2*a*b
print(x)
Жауабы:
a=8
b=9
c=7
50
2-тапсырма*
Математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуы
берілген. Осы өрнектердің қайсысы программалау тілінде қате
жазылған? Қателерін түзет.
1 -өрнек
қатесіз
2-өрнек.
x=a**3+4*b-abs(4*a*b**2-7)
3-өрнек.
k=(2*x*y*z)/3*x+z-(5*x**3*y-z)/z - 4*y
4-өрнек. t=abs(3*c-d-a)/abs(a-d)*5*a*b
3-тапсырма. Кірпіштің а,b,с өлшемдері берілген. Кірпіштің
көлемін толық бетінің ауданына қатынасын тап.Толық беттің ауданы
кірпіштің барлық бетінің аудандарының қосындысы.
a=int(input('a='))
b=int(input('b='))
c=int(input('c='))
v=a*b*c
s=2*a*b+2*a*c+2*b*c
print(v,s)
print(v/s)
print(s/v)
|
Мұғалімді тыңдайды
Арифметика-лық
өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады
Есепті Python
программа-сында
есептейді
|
Жетелеу,
қолдау көрсету
Дескриптор
Математикалық өрнекті программалау тілінде
жазады;
Программаға салып, нәтижесін
есептейді.
Дескрип-тор
Программаның қатесін табады;
Нәтижесін
шығарады.
|
Слайд,
видео
Жұмыс
дәптері
Кесте
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау
үшін
https://learningapps.org/29026183
платформа арқылы
сәйкестендіреді
-
Оқушыларға
өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
-
Кері байланыс:
«ҚҚҚ»
әдісі
|
Өзін-өзі
бағалау.
Оқушылар платформа
арқылы дұрыс сәйкестендіріп шығады.
|
Платфор-ма
дұрыс-бұрыс-тығын көрсетеді
|
Плакат
/слайд/
|