Материалдар / Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі. Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі. Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады
Авторы:
17 Сәуір 2024
32
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Тенсел Үміткер

Күні

31.01.2024

Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі. Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі. Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.


2. Психологиялық ахуал қалыптастыру

Бүгінгі көңіл-күйлерін сызу

Әр оқушыға таратылып берілген смайликтерге өз көңіл-күйлерін сызады


3. Бағалау парағы мен кері байланыс парағын түсіндіру




4. Өткен сабақты қайталау

  1. Python тілінде жасалған танымал әлеуметтік желі (instagram

  2. Мәліметтерді экранға шығаратын функция (print

  3. int сөзінің толық жазылуы (integer

  4. Логикалық типті атаңдар (boolean

  5. Мәліметтерді енгізу функциясы (input

  6. 1991 жылы нидерландық программист Гвидо ван Россум ойлап тапқан программалау тілі (Python

  7. Программада жалыған кодты тексеру батырмасы (Run

  8. 2.5, 12.7, 102.23 мәліметтердің қай типіне жатады? (float

  9. Логикалық типтер ..., ... бола алады (true, false

  10. str="Hello!"

print(str[0:3])

код нәтижесі қандай болады? (Hel


5. Сыныпты топқа бөлу

1-қатар – INTEGER

2-қатар ­- FLOAT

3-қатар - STRING

4-қатар – BOOLEAN


6.Сабақтың тақырыбын ашу және мақсаттарымен таныстыру.

Сабақтың тақырыбын кодтау әдістері арқылы анықтаймын

Тақырып кодта жасырылады

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Мұғаліммен амандасады


Смайлик сызу





Бағалау парағына аттарын жазады


Платформада тапсырмалар орындау

























Сынып топқа бөлінеді





Кодта жасырылған сөздерді табады




Сабақтың тақырыбын жазады

Сабақтың мақсатымен танысады





















ҚБ

2 ұпай






























ҚБ

3 ұпай

Shape1 Shape2




https://learningapps.org/watch?v=p7pmvn8v324































Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

«Кинометафора» әдісін пайдаланып "Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері" тақырыбы бойынша смарт панельден бейнеролик көрсетіп, ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау жүргізіледі.


«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырыпта кездескен термин сөздер мен қажетті мәліметтерді дәптерлеріне жазып алады

Оқулық 102-бет, 2-кесте Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады.

Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады.


1-тапсырма

Компьютерде орындайық тапсырмасы

Есеп теулерді программада орындаңдар.

1. 105-ке 5-ті қосыңдар.

2. 50-ден 15-ті азайтыңдар.

3. 6-ны (–8)-ге көбейтіңдер.

4. 81-ді 9-ға бөліңдер.

5. 41-ді 7-ге бөлгендегі қалдықты есептеңдер.

6. 65-ті 15-ке бөлгендегі бүтін бөлікті есептеңдер.

7. 17-нің 5 дәрежесін есептеңдер


Дескриптор:

  • берілген өрнектердің прораммалау тілінде қатесіз жазады;

  • нәтижені шығарады


2-тапсырма

Электронды оқулықпен жұмыс



Мұғалімді тыңдайды


Видеороликті қарайды

Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады



Анықтамасын дәптерге жазады










тапсырманы орындайды















Электронды оқулықтағы тапсырманы орындайды































ҚБ

3 ұпай
















ҚБ

2-ұпай




Смарт панель

видеоролик







Жұмыс дәптері



Оқулық 102-бет,

2-кесте











компьютер

оқулық

107 бет


















компьютер

6-сыныпқа арналған электрондық оқулық

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалайды және мұғалімнің ұпайы қойылып, ортақ ұпай шығарылады.


2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.


Кері байланыс беріледі

Ең жоғарғы ұпай -10

Бағалау парақтары

Үй тапсырмасы

107-бет «Үй тапсырмасы» тапсырмасын орындау

Жазып алады


күнделік





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!