Сабақтың
басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Бүгінгі көңіл-күйлерін
сызу
Әр оқушыға таратылып берілген
смайликтерге өз көңіл-күйлерін сызады
3. Бағалау парағы мен кері
байланыс парағын түсіндіру
4. Өткен сабақты
қайталау
-
Python тілінде жасалған
танымал әлеуметтік желі (instagram
-
Мәліметтерді экранға шығаратын
функция (print
-
int сөзінің толық жазылуы
(integer
-
Логикалық типті атаңдар
(boolean
-
Мәліметтерді енгізу функциясы
(input
-
1991 жылы нидерландық
программист Гвидо ван Россум ойлап тапқан программалау тілі
(Python
-
Программада жалыған кодты
тексеру батырмасы (Run
-
2.5, 12.7, 102.23
мәліметтердің қай типіне жатады?
(float
-
Логикалық типтер ..., ... бола
алады (true, false
-
str="Hello!"
print(str[0:3])
код нәтижесі қандай болады?
(Hel
5. Сыныпты топқа
бөлу
1-қатар –
INTEGER
2-қатар
- FLOAT
3-қатар -
STRING
4-қатар –
BOOLEAN
6.Сабақтың тақырыбын ашу және
мақсаттарымен таныстыру.
Сабақтың тақырыбын кодтау
әдістері арқылы анықтаймын
Тақырып кодта
жасырылады
Сабақтың
тақырыбы:
Арифметикалық өрнектердің
жазылу ережелері
|
Мұғаліммен
амандасады
Смайлик
сызу
Бағалау парағына аттарын
жазады
Платформада тапсырмалар
орындау
Сынып топқа
бөлінеді
Кодта жасырылған сөздерді
табады
Сабақтың тақырыбын
жазады
Сабақтың мақсатымен
танысады
|
ҚБ
2
ұпай
ҚБ
3
ұпай
|
https://learningapps.org/watch?v=p7pmvn8v324
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
«Кинометафора» әдісін
пайдаланып "Арифметикалық амалдардың жазылу
ережелері" тақырыбы
бойынша
смарт
панельден бейнеролик көрсетіп,
ой
қозғау
сұрақтарын ұжымдық
талқылау
жүргізіледі.
«Түртіп алу» әдісі арқылы
жаңа
тақырыпта
кездескен
термин сөздер мен қажетті
мәліметтерді дәптерлеріне жазып алады
Оқулық 102-бет, 2-кесте
Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір
өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы
орындалады.
Арифметикалық амалдарды
орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс.
Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға
жазылады.
1-тапсырма
Компьютерде орындайық
тапсырмасы
Есеп теулерді программада
орындаңдар.
1. 105-ке 5-ті
қосыңдар.
2. 50-ден 15-ті
азайтыңдар.
3. 6-ны (–8)-ге
көбейтіңдер.
4. 81-ді 9-ға
бөліңдер.
5. 41-ді 7-ге бөлгендегі
қалдықты есептеңдер.
6. 65-ті 15-ке бөлгендегі
бүтін бөлікті есептеңдер.
7. 17-нің 5 дәрежесін
есептеңдер
Дескриптор:
2-тапсырма
Электронды оқулықпен
жұмыс
|
Мұғалімді
тыңдайды
Видеороликті
қарайды
Әр
оқушы
өз
ойымен
бөліседі.
Арифметикалық өрнектерді
орындау ережелерін дәптерге жазады
Анықтамасын дәптерге
жазады
тапсырманы
орындайды
Электронды оқулықтағы
тапсырманы орындайды
|
ҚБ
3
ұпай
ҚБ
2-ұпай
|
Смарт
панель
видеоролик
Жұмыс
дәптері
Оқулық
102-бет,
2-кесте
компьютер
оқулық
107
бет
компьютер
6-сыныпқа арналған электрондық
оқулық
|