|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Халина Гулден Хубаидоллиевна |
|||
|
Күні |
06.02.2024ж |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады |
|||
№37 жалпы орта білім беретін
мектебінің информатика пәні мұғалімі, педагог – модератор
Халина Гулден Хубаидоллиевна
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу. 2.Топқа бөлу «genially.lu» платформасы арқылы топқа бөлінеді. 3. «Белсенділік парағы» - мен таныстыру. 4.Үй тапсырмасын тексеру. educaplay.com платформасы арқылы орындау.
Дискриптор - Мәліметтер типтерін табады. - Python-да қарапайым және күрделі логикалық операторларды анықтайды. 5.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 6.Жаңа тақырыпқа шолу «Сиқырлы қорапша» әдісімен жаңа тақырыпты ашу.Қорапша ішінде тақырыпқа байланысты суреттерді оқушылар суырып, талқылап жаңа тақырыпты айқындайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Топқа бөлінеді 3.Тапсырманы топта орындайды. 4.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 5.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Мегамозг арқылы бағалау. ҚБ: 2 балл |
Слайд https://view.genial.ly/655ce12c317f0d0010ae87f4/social-action-magic-hat https://www.educaplay.com/learning-resources/17704503-learning_resource.html |
|
|
С
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:
Арифметикалық операциялар дегеніміз – сандармен орындалатын есептеу операциялары. Python тілінде негізгі арифметикалық операцияларды: қосу, көбейту, бөлу, қалдықты есептеу, бүтін бөлікті есептеу және т.б. қолдануға мүмкіндік беріледі.
Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады. Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. 1 топ Информатика кабинетінің периметрі мен ауданын табыңдар. Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын.
Дискриптор: - Периметр мен аудан формуласын табады. - Ауданы мен периметрін табатын программа құрады. 2 топ Python программалау тілінде с=60*м минуттағы секунд анықтайтын программа құрыңдар Дискриптор: - Минуттағы секундты анықтайды. - Программа тілінде минуттағы секунд анықтайтын программа құрады. 3 топ Өрнектің мәнін Python тілінде есептеңдер
Дискриптор: - Арифметикалық өрнекті анықтайды. -Өрнектің мәнін Python тілінде есептейді. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Сандардың дәрежелерін Python тіліне аудару
Дискриптор: - Сандардың дәрежелерін табады. - Сандардың дәрежелерін Python тіліне аударады. 3-тапсырма.Жеке жұмыс. 1-ші және 2-ші практикалық тапсырма
Д - y мәнін табатын программа құрады. - өрнектің мәнін табады. - берілген өрнектің мәнін табатын программа құрастырады. Бекіту тапсырмалары.
Дискриптор: - Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелерін табады. |
Мұғалімді тыңдайды Арифметикалық функцияларды дәптерге жазады. Анықтамасын дәптерге жазады
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Практикалық тапсырмаларды орындайды Word woll платформасында бекіту сұрақтарына жауап береді |
ҚБ:2 балл
ҚБ: 2балл
ҚБ: 3 балл ҚБ:1 балл |
Жұмыс дәптері Кесте
Компьютермен жұмыс Жұмыс дәптері Компютермен жұмыс https://wordwall.net/ru/resource/67763689 |
|
|
Сабақтың соңы
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
||
|
Ү |
§ 19, 107-бет үй тапсырмасы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Халина Гулден Хубаидоллиевна |
|||
|
Күні |
06.02.2024ж |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады |
|||
№37 жалпы орта білім беретін
мектебінің информатика пәні мұғалімі, педагог – модератор
Халина Гулден Хубаидоллиевна
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу. 2.Топқа бөлу «genially.lu» платформасы арқылы топқа бөлінеді. 3. «Белсенділік парағы» - мен таныстыру. 4.Үй тапсырмасын тексеру. educaplay.com платформасы арқылы орындау.
Дискриптор - Мәліметтер типтерін табады. - Python-да қарапайым және күрделі логикалық операторларды анықтайды. 5.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 6.Жаңа тақырыпқа шолу «Сиқырлы қорапша» әдісімен жаңа тақырыпты ашу.Қорапша ішінде тақырыпқа байланысты суреттерді оқушылар суырып, талқылап жаңа тақырыпты айқындайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Топқа бөлінеді 3.Тапсырманы топта орындайды. 4.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 5.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
Мегамозг арқылы бағалау. ҚБ: 2 балл |
Слайд https://view.genial.ly/655ce12c317f0d0010ae87f4/social-action-magic-hat https://www.educaplay.com/learning-resources/17704503-learning_resource.html |
|
|
С
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:
Арифметикалық операциялар дегеніміз – сандармен орындалатын есептеу операциялары. Python тілінде негізгі арифметикалық операцияларды: қосу, көбейту, бөлу, қалдықты есептеу, бүтін бөлікті есептеу және т.б. қолдануға мүмкіндік беріледі.
Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады. Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. 1 топ Информатика кабинетінің периметрі мен ауданын табыңдар. Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын.
Дискриптор: - Периметр мен аудан формуласын табады. - Ауданы мен периметрін табатын программа құрады. 2 топ Python программалау тілінде с=60*м минуттағы секунд анықтайтын программа құрыңдар Дискриптор: - Минуттағы секундты анықтайды. - Программа тілінде минуттағы секунд анықтайтын программа құрады. 3 топ Өрнектің мәнін Python тілінде есептеңдер
Дискриптор: - Арифметикалық өрнекті анықтайды. -Өрнектің мәнін Python тілінде есептейді. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Сандардың дәрежелерін Python тіліне аудару
Дискриптор: - Сандардың дәрежелерін табады. - Сандардың дәрежелерін Python тіліне аударады. 3-тапсырма.Жеке жұмыс. 1-ші және 2-ші практикалық тапсырма
Д - y мәнін табатын программа құрады. - өрнектің мәнін табады. - берілген өрнектің мәнін табатын программа құрастырады. Бекіту тапсырмалары.
Дискриптор: - Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелерін табады. |
Мұғалімді тыңдайды Арифметикалық функцияларды дәптерге жазады. Анықтамасын дәптерге жазады
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Практикалық тапсырмаларды орындайды Word woll платформасында бекіту сұрақтарына жауап береді |
ҚБ:2 балл
ҚБ: 2балл
ҚБ: 3 балл ҚБ:1 балл |
Жұмыс дәптері Кесте
Компьютермен жұмыс Жұмыс дәптері Компютермен жұмыс https://wordwall.net/ru/resource/67763689 |
|
|
Сабақтың соңы
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
||
|
Ү |
§ 19, 107-бет үй тапсырмасы |
|
|
шағым қалдыра аласыз


абақтың
ортасы






















