Ұйымдастыру
Топқа
бөлу
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Сабақтың
ортасы.

Топтық
жұмыс
|
Ұйымдастыру
сәті: Оқушылармен сәлемдесу.
Түгендеу.
Жасырын парақшаны алып,
тізбек түрін ажыратып, топқа
бөлу
-
Өспелі
-
Кемімелі
-
Тұрақты
Үй жұмысын тексеру:
№368
«LearningАpps» программасы арқылы
Өткен тақырыпқа
шолу
«ЛЕЗДІК
БАҚЫЛАУ»

Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін
тапсырмалар:
Оқулықпен
жұмыс
№371 (а,
ә)

№386 (а,
ә)
Жеке
тапсырма:

Жұптық
жұмыс
«Padlet» программасы
арқылы
16; 21; 26;
…
Берілген мүшесін
табады.
-
Практикалық
есеп

болатын арифметикалық
прогрессияның жиырма бесінші мүшесі неге
тең?
-
Өмірмен
байланыс
Еркіннің ата – анасы туған
күніне баласына ұялы телефон сатып алып беруді ұйғарды. Ол үшін
олар бірінші айда 6500 теңге, ал келесі айларда алдыңғы айдан 500
теңгеге артық ақша жинап отырды. 12-інші айда қанша ақша
салады?
-
Ұлттық мазмұндағы
есеп
Ерназардың 9 ұлы болыпты. 9
ұлына бір үйдің 9 қызын алып беріпті. Әр келінен 9 немере , әр
немереден 9 шөбере, әр шөбереден 9 шөпшек, әр шөпшектен 9 немене
көріпті. Ерназардың ұрпағына тізбек
құр?
Сергіту
сәті:
Бірінші мүшесі 9, айырымы 4-ке
тең болатын тізбек құрыңыз;
|
Оқушылар
амандасады
Кезекшілер бүгінгі сабаққа
қатысушы оқушыларды атайды
Оқушылар үш топқа бөлінеді
, Топ басшысын сайлап, бағалау парағын
алады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Оқулықтан бүгінгі тақырыпты
ашып сабаққа кіріседі.
Өткенге шолу жасап ережелерді
айтып, сұрақтарға жауап береді. тапсырманы
орындайды.
Оқушылар бүгінгі күннің жадын
дәптерге жазып, тақтаға назар
аударады
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар есеп шығарып,
жауап жазады.
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
1,2,3 санын топтар
таңдайды.
Әр топ өз міндеттерін
орындайды. Әр топ өздерінің тапсырмаларын бір-бірімен, жұппен,
топпен өзара
талқылайды.
Қай оқушы көп тізбек жазады,
сол оқиды
|
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы
балл-1
Дескриптор:
-Тапсырманы түсініп, дәптерге
орындайды
Жалпы балл
-3
Дескриптор:
-Тапсырмаларды
орындайды.
-Пікір
алмасады.
-Жауабын
«Padlet» программасы
арқылы енгізеді.
Жалпы балл
-1/1
Дескриптор:
-Тапсырманы оқиды, топта талқылайды, -есепті
шығарады,
- плакатка түсіреді, топтар
қорғайды.
Жалпы
балл-3
|
Бағалау
парағы
Презентация
Слайд1
«LearningАpps» программасы
Слайд2
Слайд-3
Слайд-4
«Padlet»
программасы
Слайд-5,6
Әр топқа плакат, маркер,
беріледі.
Слайд-7
|
Бекіту
Кері
байланыс
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Plickers» программасы
арқылы
Берілген ретпен алынған
2х, 3х+2, 5х+1 өрнектері
х-тің
қандай мәнінде
арифметикалық прогрессияны
құрайды.
А.
1
В.
2
С.
3
D.
4
1-нұсқа
2-нұсқа

d = - 4 d = -
4

«Кемпірқосақ»

Әр топтың басшысы тапсырманың
бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау, мұғалім
толықтырып нақты
бағалау
Үй
тапсырмасы: №373, №375
есептер
|
Оқушы тапсырманы
орындайды
Оқушылар смайликтерді тақтаға
салынған Кемпірқосақ түсінің біріне
жабыстырады.
|
Дескриптор:
-арифметикалық прогрессияның
мінездемелік қасиетін
пайдаланады;
-теңдеу
құрады;
-Теңдеуді
шешеді;
-Жауабын жазады,
көтереді
Жалпы
балл-1
Дескриптор:
-Тапсырманы
орындайды.
-Жауабын
«Plickers» программасы
арқылы штрих код
анықтайды
Жалпы
балл-1/1
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Слайд -8,
«Plickers»
программасы
Смайлик, кемпірқосақ
плакат
|