Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
9.2.3.5 Арифметикалық
прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы мүшелерінің қосындысын
есептеу формулаларын,сипаттамалық қасиетін білу және
қолдану.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Арифметикалық прогрессиялардың
n-ші мүшесін, алғашқы мүшелерінің қосындысын есептеу
формулаларын,сипаттамалық қасиетін білу және
қолдану;
Оқушылардың басым
бөлігі: Арифметикалық прогрессияның
алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласын қолданып, есептерді
шығару;.
Кейбір
оқушылар: Ариф.прогрессияның п-ші
мүшесінің формуласын қолданып есептер шешіп,
талдайды:
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу.
Топқа
бөлу.
Жылдың 4 маусымы арқылы 4
топқа бөлу.
"Ортадағы қаламсап"
стратегия бойынша білімдерін тексеру.
Жеке жұмыс.Формативті
бағалау.
1) 2; 5; 8; 11;14; 17;… Келесі
мүше
2) 3; 9; 27; 81; 243;… Келесі
мүше
3) 1; 6; 11; 16; 21;…
7-мүшесін тап
4) 15; 25; 35; 45; 55;… 8
мүшесін тап
|
"Ортадағы қаламсап"
стратегия бойынша тапсырмаларды
орындайды. Формативті
бағалау.
Жауабы:
1) 20
2)
729
3) 31
4) 85
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Формативтік
бағалауға:
1
балл
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
Топтық
жұмыс.
«Сәйкесін
табу» Тапсырма топпен
орындалады.
Арифметикалық
прогрессияның алғашқы n мүшесінің
қосындысы
|
|
an꞊a1+(n-1)d
|
Арифметикалық прогрессияның айырымының
формуласы
|
Ѕn
꞊ *n
|
Арифметикалық прогрессияның
n-ші
мүшесінің формуласы
|
|
d꞊an+1-an
|
«Прогрессия-медицинада» . Жұптық
жұмыс.
Ауа ваннасын
қабылдау процедурасы 1-күні15 минутта басталып, әр келесі күн сайын
10 минутқа арттырылып отырды. Көрсетілген режимде 1 сағат 45 минут
ванна алу үшін қанша күн қажет? Барлық күнге қанша уақыт
жұмсалды?
« Прогрессия-физикада» Жұптық
жұмыс.
Тізбекке тізбектей
кедергілері:
3;
,6; ,9;... болатын он
кедергі жалғанған. Тоқ көзіне қосылған жалпы кедергілерді
есептеңдер.
3;
,6; ,9;..
3,
6
Шешуі:
d= 6- 3= 3
Sn= ,
R=
S10= Жауабы:R=16,5Ом
«Прогрессия-географияда» Жұптық
жұмыс.
Шілденің 1-нен 12-сі
аралығында ауа температурасының орташа
көтерілуі 5градус. Осы күндер
аралығындағы ауа темперетурасының жалпы мәні 153 градус болса,
1-шілде күнгі ауа температурасы қандай
болған?
d= 50С
S12=1530С
|
|
Топтық
жұмыс.
Сәйкестендіру
кестесі. Оқушылар топтасып
орындайды.
Арифметикалық
прогрессияның алғашқы n мүшесінің
қосындысы
|
|
an꞊a1+(n-1)d
|
Арифметикалық прогрессияның айырымының
формуласы
|
Ѕn
꞊ *n
|
Арифметикалық прогрессияның
n-ші
мүшесінің формуласы
|
|
d꞊an+1-an
|
Тапсырманы топтар сағат
тілімен алмасып, тексереді.
«Прогрессия-медицинада» .
Жұптық жұмыс.Оқушылар жұптасып
орындайды.
Шеш:
d= 10
мин
1сағ.45мин.=105
мин.
n-?,
Sn-?
Шешуі:
аn= а1+(n-1)d
15+(n-1)10=105
15+10n-10=105
10n=100,
n=10
Sn= ,
S10= Sn
Жауабы: күн қажет, 10 күнге
10сағ.уақыт кетеді.
«Прогрессия-физикада»
Жұптасып
орындайды.
Шеш: 3;
,6; ,9;..
3,
6
Шешуі:
d= 6- 3= 3
Sn= ,
R=
S10= Жауабы:R=16,5Ом
«Прогрессия-географияда»
Жұптық жұмыс.
Шешуі: Sn= ,
153=
6=153
12 +33=153
12 ,
Жауабы: 0С
S10=1530С
|
Дескриптор:
-жауаптарын
анықтайды,
жауаптарын
сәйкестендіреді. 1-балл
Дескриптор:
-есептің шартын
құрастырады;
1-балл
-n-ші мүшесін
табады;
1-балл
-қосындысын
табады;
1-балл
Дескриптор:
-есептің шартын
құрастырады;
1-балл
-айырымын
табады;
1-балл
-қосындысын
табады;
1-балл
Дескриптор:
-есептің шартын
құрастырады;
1-балл
-қосындысын
табады;
1-балл
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
9-сынып.
|
Сабақ-тың
соңы
|
Кері
байланыс. Ең соңында оқушылардан
ненің сәтті шыққандығы және әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде
сындарлы кері байланыс аламын
Ал бүгіні
ақпараттың
|
Оқушылар мұғалімге кері
байланыс береді;
|
Бағалау
шкаласы:
1-3 балл –
«2»
4-5 балл -
«3»
6-7 балл –
«4»
8-10 балл
–«5»
Оқушыларды бағалау шкаласы
арқылы бағалау
|
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
|