Басталуы
|
.
Психологиялық ахуал орнату.
«Ой
қозғау».
Сұрақтар: - Дыбыс пен әріптің айырмашылығы
неде? - Дыбысты айтамыз,
естиміз. - Әріпті көреміз,
жазамыз. - Қазақ тілінде қанша әріп, қанша дыбыс
бар?
-------42 әріп, 40
дыбыс - Сөз неден
құралады? - Сөйлем неден
құралады? - Дауысты дыбыс дегеніміз
не? - Дауыссыз дыбыс дегеніміз
не? Қандай сөздер
шығады?
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Сұрақтарға жауап береді
|
Мадақ
тау
|
Ана
т
Оқулық
|
Ортасы
|
II. Мағынаны
тану. Жаңа білімді
меңгерту.
Есіңде
сақта!
Сөз
жұмбақты шешу арқылы тақырыптың
мазмұны ашылады.
Өрнек кең мағыналы ұғым
екендігі, әр бір заттың бейімдік өрнегі болатынын суреттер арқылы
салыстырмалы түрде ұғындыру.
Қызығушылықты
ояту.
I-топ. А дыбысынан басталып, а дыбысына
аяқталатын
5
сөз ойлап табу.
Алма, аула, ара, Астана,
ана.
ІІ-топ. Есте сақтай отырып, алдыңғы топтың
айтқан сөздеріне талдау жасайды.
Алма – жеміс.Ата – әкенің
әкесі.
ІІІ-топ. Осы сөздердің біріне келетін
өлең шумағын айту тапсырылады.
Ана біздің күніміз,
Біз ананың гүліміз.
Аналарды қуантып,
Ұзақ өмір сүріңіз.
Дәптермен жұмыс жүргізу.
1. Әріптер
сыры
2. Мақал- мәтелдер
жарысы
3. Жұмбақтар шешу жарысы
4 .Ұлттық
құндылықтар
Нейрогимнастикалық жаттығу
«Алма және алма
ағашы»
Ой
толғаныс.
Сергіту
сәті.
Сабақты
қорытындылау.
көркем жазу курсында өтілген
тапсырмаларды
пысықтау
Рефлексия.
|
Тапсырманы
орындайды
Дәптермен
жұмыс
Тапсырмалар
орындайды
Алма мен ағашты саусақпен көрсетіп
жаттығады.
Мақал-мәтелдер
айтады
Қайталау
Жасайды
Табады
рефлексия
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
Мұғалімнің ауызша
бағалауы
Графикалық
бағалау
Үш
шапалақ
Керемет!
Тамаша!
Бәрекелді!
|
Қима
қағаздар
Интерактивті
тақта
Қима
қағаздар
Инт.
Тақта
Слайдтар
Слайдтар
Инт.
Тақта
слайдтар
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс:
« Бәйге» әдісі
(Бағалау)
Бүгінгі сабақты толық
түсіндім
Б үгінгі
сабақты түсіндім, сұрағым бар
Б үгінгі
сабақты түсінбедім
|
Бүгінгі сабақтан алған
білімдерін бағдаршам түстері арқылы көрсетеді,
айтады.
|
|
Бесбұрыш,шаршы,ұшбұрыш(кызыл,
сары,
жасыл)
|