«Әріптер және дыбыстар» тақырыбы бойынша 3-сыныпқа арналған әдістемелік құрал

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Әріптер және дыбыстар» тақырыбы бойынша 3-сыныпқа арналған әдістемелік құрал

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытуда оқушылардың дыбыстық мәдениетін қалыптастыру және грамматикалық сауаттылықтың негізін қалау маңызды міндеттердің бірі болып табылады. 3-сынып оқушылары үшін ағылшын тіліндегі әріп пен дыбыстың айырмашылығын түсіну, дұрыс дыбыстап оқу және жазу дағдыларын меңгеру — келесі кезеңдердегі тілдік жетістіктердің іргетасы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Әріптер және дыбыстар» тақырыбы бойынша 3-сыныпқа арналған әдістемелік құрал

1. Тақырыптың өзектілігі

Қазіргі таңда бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытуда оқушылардың дыбыстық мәдениетін қалыптастыру және грамматикалық сауаттылықтың негізін қалау маңызды міндеттердің бірі болып табылады.
3-сынып оқушылары үшін ағылшын тіліндегі
әріп пен дыбыстың айырмашылығын түсіну, дұрыс дыбыстап оқу және жазу дағдыларын меңгеру — келесі кезеңдердегі тілдік жетістіктердің іргетасы.

Ағылшын тілі фонетикалық тұрғыдан қазақ тілімен салыстырғанда күрделі (мысалы, “a” әрпінің бірнеше дыбысталуы, “th”, “sh”, “ch” сияқты диграфтар бар), сондықтан оқушылардың дыбыстық және әріптік сәйкестікті түсінуі арнайы әдістемелік тәсілдерді қажет етеді.

Сондықтан бұл әдістемелік құралдың өзектілігі – 3-сынып оқушыларының ағылшын тіліндегі әріптер мен дыбыстарды дұрыс меңгеруін, дыбыстап оқу және дұрыс айту дағдыларын қалыптастыруға арналған тиімді әдістер мен жаттығуларды ұсынуында.


2. Зерттеу жұмысының мақсаты

3-сынып оқушыларына ағылшын тіліндегі әріптер мен дыбыстарды тиімді меңгертудің әдістемелік жүйесін әзірлеу, оқушылардың дыбыстық сауаттылығын, дұрыс айтылым мен оқылым дағдыларын дамытуға бағытталған оқыту үлгісін ұсыну.


3. Зерттеу міндеттері

  1. Бастауыш мектеп оқушыларының жас ерекшелігіне сай ағылшын тілін оқытудың теориялық негіздерін талдау;

  2. Ағылшын тіліндегі әріптер мен дыбыстардың ерекшеліктерін және оларды меңгертудің тиімді әдістерін анықтау;

  3. Әріптер және дыбыстар” тақырыбы бойынша сабақ үлгілері мен жаттығулар жүйесін жасау;

  4. Ұсынылған әдістемелік тәсілдердің тиімділігін тәжірибелік сабақтар арқылы тексеру;

  5. Әдістеменің нәтижелілігін оқушылардың айтылым, тыңдалым және оқылым дағдыларын бағалау арқылы дәлелдеу.


4. Зерттеу қадамдары (зерттеу кезеңдері)

1-кезең – Теориялық:

  • Ағылшын тілін бастауыш сыныпта оқытудағы фонетикалық дағдылардың мәнін анықтау;

  • Әріптер және дыбыстар” тақырыбына қатысты отандық және шетелдік әдістемелерді талдау.

2-кезең – Әдістемелік:

  • 3-сынып оқушыларына арналған сабақ жоспарлары мен жаттығулар жүйесін құрастыру;

  • Фонетикалық ойындар (“Sound Bingo”, “Find the letter”, “Listen and repeat”) және интерактивті әдістерді енгізу.

3-кезең – Тәжірибелік:

  • Мектеп жағдайында жасалған әдістемелік құралды тәжірибеден өткізу;

  • Сабақ барысында оқушылардың дыбыстау, тыңдау және әріпті тану деңгейін бақылау.

4-кезең – Қорытынды:

  • Зерттеу нәтижелерін талдау, тиімді әдістерді анықтау және әдістемелік ұсыныстарды ұсыну.


5. Зерттеудің педагогикалық жаңалығы

  1. Фонетикалық оқытуда жаңа әдістемелік жүйе ұсынылды:
    Оқу процесінде әріп пен дыбыс сәйкестігін меңгертуде
    дыбыстық-әріптік сәйкестік карталары, интерактивті дыбыстық ойындар және аудио-визуалды материалдар жүйелі түрде қолданылды.

  2. Коммуникативтік бағытта оқыту жүзеге асырылды:
    Оқушылар тек әріпті үйреніп қана қоймай, оны
    сөйлеу әрекетінде қолдануға үйренеді. Мысалы: “I can say /æ/ as in apple.”

  3. Білім, дағды, құндылық тұрғысынан дамуы:

    • Білім: Оқушылар ағылшын алфавитін, әріптердің дыбысталуы мен айырмашылығын меңгереді;

    • Дағды: Дұрыс дыбыстап айту, тыңдап ажырату, сөздерді буындап оқу және жазу дағдылары дамиды;

    • Құндылық: Шетел тілін үйренуге қызығушылық, еңбекқорлық, өз ойын нақты жеткізуге ұмтылыс қалыптасады;

    • Функционалдық сауаттылық: Оқушылар фонетикалық білімін нақты коммуникативтік жағдайда қолдана біледі (мысалы, өз атын дұрыс айту, танысу, сөздерді тыңдап түсіну).

  4. Практикалық нәтижелілік:
    Тәжірибелік сабақтар көрсеткендей, ұсынылған әдістеме арқылы оқушылардың ағылшын тілінде дұрыс дыбыстау, әріпті тану және сөзді дұрыс айту көрсеткіші едәуір артқан.


Қорытынды

Бұл әдістемелік құрал 3-сынып оқушыларына ағылшын тіліндегі әріптер мен дыбыстарды меңгертудің инновациялық, ойын арқылы және коммуникативтік әдістерге сүйенген тиімді жүйесін ұсынады.
Нәтижесінде оқушылардың
дыбыстық сауаттылығы, фонетикалық есту қабілеті және тілдік функционалдық сауаттылығы артады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі