|
Циолковский атындағы жалпы білім беретін мектеп |
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Турсынкулова Р.А |
|
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
αrcsinα,
αrccosα,
αrctgα,
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.4.1
αrcsinα,
αrccosα,
αrctgα,
|
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар:
|
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар:
Бөлім бойынша лексика және терминология
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер
|
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушылардың өзара әрекеттестігі арқылы бір-біріне деген құрмет, бір-бірінің пікірін тыңдау, бағалау, өз пікірін білдіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тригонометрия биология, медицина, химия, сандартеориясын, архитектура, машинақұрастыру, компьютерлік графика, салалардақолданылады. |
|
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
bilimland.kz, компьютерлік бағдарламаларды қолдану |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
Негізгі тригонометриялық функцияларды анықтау білімі. Бірлік шеңберде тригонометриялық функцияның қасиеттерін анықтай білу, негізгі тригонометриялық тепе-теңіктерді және келтіру формулаларын өрнектердің мәндерін табуда, өрнектерді ықшамдауда, теңдіктерді дәлелдеуде қолдану. |
|
|||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 мин. 5 мин. |
І. Ұйымдастыру мәселелері ІІ. 1. Үй жұмысына берілген кестенің толтырылуын өзара тексеру. 2. Өткен тақырып бойынша қайталауды топтарда ұйымдастыру. Оқушылар топтарда бір-біріне анықтамаларды айтып беріп, мысал келтіреді және сұрақтарға жауап береді. 1)а санының арксинусы, аркосинусы, арктангенсі, арккотангенсі дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. 2)
а-ның қандай
мәнінде 3)келесі өрнектердің мағынасы бола ма?: а. Артынан топ лидерлері қорытынды жасайды ІІІ. Оқушыларға «true, false» -«ақиқат, жалған» тапсырмаларын орындауды ұсыну (ауызша).
|
слайд-1
слайд-2 |
|||||
|
Сабақтың ортасы
15 мин.
10 мин. |
ІV. Сыныппен жұмыс. Тапсырмаларды орындау барысында түсінбеген, сұрақтары бар оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. 1. Есептеп шығарыңыздар. 1-2 есепті тақтаға орындау.
2. Калькулятордың көмегімен мәндерін табыңыздар:
3 V. Формативті бағалауды ұйымдастыру. Артынан жауап парағын таратып, өзін-өзі тексеруді ұсыну. Бағалау критерийлері. Оқушы:
|
Таратпа материал
Алгебра және анализ бастамалары А.Н.Колмогоров, А.М.Абрамов
|
|||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ барысы бойынша оқушыларға кері байланыс ұсыну (ауызша). Үй тапсырмасы: таратпа материал |
|
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арксинус,арккосинус,арктангенс,арккатангенс тригонометриялық функциялар
Арксинус,арккосинус,арктангенс,арккатангенс тригонометриялық функциялар
|
Циолковский атындағы жалпы білім беретін мектеп |
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Турсынкулова Р.А |
|
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы: |
αrcsinα,
αrccosα,
αrctgα,
|
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.4.1
αrcsinα,
αrccosα,
αrctgα,
|
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар:
|
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар:
Бөлім бойынша лексика және терминология
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер
|
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушылардың өзара әрекеттестігі арқылы бір-біріне деген құрмет, бір-бірінің пікірін тыңдау, бағалау, өз пікірін білдіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тригонометрия биология, медицина, химия, сандартеориясын, архитектура, машинақұрастыру, компьютерлік графика, салалардақолданылады. |
|
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
bilimland.kz, компьютерлік бағдарламаларды қолдану |
|
|||||
|
Бастапқы білім |
Негізгі тригонометриялық функцияларды анықтау білімі. Бірлік шеңберде тригонометриялық функцияның қасиеттерін анықтай білу, негізгі тригонометриялық тепе-теңіктерді және келтіру формулаларын өрнектердің мәндерін табуда, өрнектерді ықшамдауда, теңдіктерді дәлелдеуде қолдану. |
|
|||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 мин. 5 мин. |
І. Ұйымдастыру мәселелері ІІ. 1. Үй жұмысына берілген кестенің толтырылуын өзара тексеру. 2. Өткен тақырып бойынша қайталауды топтарда ұйымдастыру. Оқушылар топтарда бір-біріне анықтамаларды айтып беріп, мысал келтіреді және сұрақтарға жауап береді. 1)а санының арксинусы, аркосинусы, арктангенсі, арккотангенсі дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. 2)
а-ның қандай
мәнінде 3)келесі өрнектердің мағынасы бола ма?: а. Артынан топ лидерлері қорытынды жасайды ІІІ. Оқушыларға «true, false» -«ақиқат, жалған» тапсырмаларын орындауды ұсыну (ауызша).
|
слайд-1
слайд-2 |
|||||
|
Сабақтың ортасы
15 мин.
10 мин. |
ІV. Сыныппен жұмыс. Тапсырмаларды орындау барысында түсінбеген, сұрақтары бар оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. 1. Есептеп шығарыңыздар. 1-2 есепті тақтаға орындау.
2. Калькулятордың көмегімен мәндерін табыңыздар:
3 V. Формативті бағалауды ұйымдастыру. Артынан жауап парағын таратып, өзін-өзі тексеруді ұсыну. Бағалау критерийлері. Оқушы:
|
Таратпа материал
Алгебра және анализ бастамалары А.Н.Колмогоров, А.М.Абрамов
|
|||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ барысы бойынша оқушыларға кері байланыс ұсыну (ауызша). Үй тапсырмасы: таратпа материал |
|
|||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
;
;















