Пән: Қазақ тілі
Т1
Күні:
Сынып: 6
|
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Арман –адамға
қанат.
Тыныс
белгілер
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
6.1.6.1-
коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын
тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын
анық жеткізу;
6.4.5.1- қазақ
тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы)
түсіну, дұрыс қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
- коммуникативтік жағдаятқа
сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді
орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық
жеткізеді;
- қазақ тіліндегі
тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс
қолданады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Психологиялық
ахуал
Оқушыларды
түгелдейді, Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы.
|
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы
қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік
қасиеттер. Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен
бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған
адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша
өзінің сыйлығын
айтады.
Нүкте, Сұрау белгісі, Леп
белгісі топтарына
бөлінеді
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқу
құралдары
|
Сабақтың
басы
|
«Ойқозғау»
1-тапсырма
С
|
Ютуб желісінен Ескендір Хасанғалиевтің әніне жазылған «Асыл
арман» әнін тыңдау.
Ән мәтіні бойынша сұраққа жауап
берейік:
-
Ақын арманды неге теңейді?
-
Неге ақын арманға саған айтарым көп
дейді?
-
Арманның құдіреттілігі
неде?
-
Неге ақын арманды әр
нәрсеге теңейді, балайды?
|
Дескриптор:
-мәтіннің атауын
талқылайды
-көтерілетін мәселені
болжайды
|
https://youtu.be/gujhFL5LaA4?si=SFMusD5Cvp5SGgZj
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым
1а-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
1ә-тапсырма.
|
Оқушылар
25-аудиомәтінді тыңдайды.
Мәтін мазмұнына
сәйкес мәтелді таңдаңдар. Ойларыңды
дәлелдеңдер.
Арман – адамға
қанат.
Армансыз адам
алысқа бармас.
Мәтіннен естіген
дәйексөздерді жазып алып, өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
(Оқушылар берілген
екі тапсырмада өзара диалог құрады, ойларын
жеткізеді.
|
Дескриптор:
-Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды
анықтайды;
-дайын тіркестер мен
терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық
жеткізеді
Бағалаушы жетондар
арқылы
бағаланады
|
|
Сергіту
сәті
|
«Бас, іш»
әдісі
|
Балалар жарты минуттай оң
қолымен басының төбе тұсынан жаймен ұрады, сол қолымен ішін
сипалайды. Мұғалім белгісімен қолдарын ауыстырады. Енді керісінше
жасаулары керек. Бұл жерде баланың оң және сол мии бөліктерінің
жұмысы байқалады.
|
|
|
|
Ережемен
танысу
Жеке
жұмыс.
|
Оқушылар ережемен танысып,
мысалдар келтіреді.
Ереже бойынша сұрақтарға
Додекаэдрді бір-біріне лақтыру арқылы жазылған арқылы жауап
береді.
-
Тыныс белгілері дегеніміз
не?
-
Сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгілерін
ата.
-
Сөйлемнің ішіне қойылатын тыныс белгілерін
ата.
-
Тыныс белгілерін басқаша қалай атауға
болады?
-
Сөйлемдер қандай мақсаттарда
айтылады?
-
Нүкте қандай жағдайларда
қойылады?
-
Сұрау белгісі қандай шылау қатысқан сөйлемдер
соңына
қойылады?
-
Леп белгісі нені білдіретін сөйлемдерге
қойылады?
-
Көп нүкте қандай ойды айту кезінде
қойылады?
|
Дескриптор:
қазақ тіліндегі
тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін түсінеді, дұрыс
қолданады.
Теңгелер
арқылы
бағаланады
|
Теориялық
материал
Додекаэдр
|
Сабақтың
соңы
|
Топтық
жұмыс
«Кім
жылдам?»
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
|
Берілген сөйлемдер соңына қажетті тыныс
беліглерін қойып шығыңдар. Әр топ 3 сөйлемнен жазады. Дұрыс
жауаптары арқылы топ арасында бірін-бірі
тексереді.
1.Маңайда тірі жан
көрінбейді.
2.Шіркін ,қандай
керемет!
3.Ыстық қой, шіркін,туған
жер!
4.Таудың басындағы тауды
көрдің бе?
5.Ауа райы да,қолайлы
еді.
6.Жасай бер,көркие бер,менің
Қазақстаным!
7.Адамдардың жүзінен нұр
көремін.
8.Ер басында бақыт
нешеу?
9.Қос аққу бізге қарай жүзіп
келеді.
Мәтіннің әр азатжолынан
бір-бір сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырып
жазыңдар.
Мысалы: «Samsung» компаниясы
бүктелмелі экраны бар жаңа смартфонды таныстырмақ. - «Samsung»
компаниясы қандай сматрфонды
таныстырмақшы?
|
Дескриптор;
хабарлы сөйлемді сұраулы
сөйлемге айналдырады
Топ арасында
бірін-бірі бағалау.
|
|
Кері
байланыс
3
минут
|
Рефлексия «321»
әдісі
Үй
тапсырмасы:
|
Жақсы түсінген 3
мәселе.
Қиындық туғызған 2
нәрсе.
Туындаған 1
сұрақ.
3-тапсырма. Көркем шығармадан
лепті сөйлемдерге мысалдар тауып жазыңдар. Леп белгісінің қойылу
себептерін түсіндіріңдер.
|
|
|