Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы.) қазақ тілі
Аптасына 2 сағат барлығы 68 сағат
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 тоқсан – 16 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-бөлім. 1.Тіл және алаш идеясы. Сөз мәдениеті
2-бөлім. Әлем жаңалықтары: өнер және мәдениет. Сөз мәдениеті |
1. Әлихан Бөкейханов - ұлт көсемі |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
03.09.2019ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Ахмет Байтұрсынұлы – жан-жақты ғалым |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
04.09.2019ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Міржақып Дулатұлы – тұңғыш қазақ романының авторы |
10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу. |
1 |
10.09.2019ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Мағжан Жұмабаев – тарихтан сыр шерткен зерделі ақын |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
11.09.2019ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.Сегіз қырлы, бір сырлы – Жүсіпбек Аймауытұлы |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
17.09.2019ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6.Елім деп соққан жүректің тағдыры |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
18.09.2019ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7.Алғашқы қазақ инженері Мұхамелжан Тынышбаев |
10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері БЖБ №1 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Лувр музейі |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Мемлекеттік Эрмитаж музейі |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. «Ла Скала» театры – әлем мойындаған өнер ордасы |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. «Гранд Опера» театры |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Конгресс кітапханасы |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. Тоқсандық жиынтық бақылау |
10.1.3.1, 10.2.1.1, 10.3.2.1, 10.4.3.1, 10.3.6.1, 10.1.4.1 |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7. Британдық кітапхана БЖБ №2 |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау. 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8. Балет өнері |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 тоқсан – 16 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Қазіргі қоғам құндылықтары: |
1. Қоғам тірегі – отбасы.Отбасылық құндылықтар |
10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Ұлттық мәдениеттің негізі – салт-дәстүрлер |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Тіл – ұлттың жаны |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау. 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4. Көшпенділер өркениеті |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5.Әлемдік өркениеттік үрдістер аясындағы қазақ мәдениеті |
10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу. 10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6.Жаһандану және жастар |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау. 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
7. Сөз мәдениеті БЖБ №1 |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Экономикалық интеграция – бүгінгі күннің даму үрдісі. Тілдік жүйе және норма |
1.Халықаралық экономикалық интеграция |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2. Қазақстан – әлемдік кеңістікте |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3.Бәсеке, бәсекелестік |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу. 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4.Іскерлік әлемі |
10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5. Қазақстан экономикасы |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе); |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6. Тоқсандық жиынтық бақылау |
10.1.3.1, 10.2.1.1, 10.3.2.1, 10.4.3.1, 10.3.6.1, 10.1.4.1 |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
7. Ұлттық валюта |
10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
8.Отандық өнім БЖБ №2 |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
9.Жаһандану және ақпараттық технология |
10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 тоқсан – 20 сағат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Білім. Ғылым. Инновация. Тілдік жүйе және норма |
1.Білім көзі кітапта |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Білім беру қоғамдық құбылыс |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Болашақ – білімді жастардың қолында |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; 10.3.5.1 әртүрлі тақырып
бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық
жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына
білу Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Тақырыптық-күнтізбелік
жоспар
10-сынып
(қоғамдық-гуманитарлық
бағыттағы.) қазақ
тілі Аптасына 2 сағат барлығы 68
сағат Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың
мазмұны Оқу
мақсаты Cағат саны Мерзімі 1 тоқсан – 16
сағат 1-бөлім. 1.Тіл және алаш
идеясы. Сөз
мәдениеті 2-бөлім. Әлем жаңалықтары: өнер және
мәдениет. Сөз
мәдениеті 1. Әлихан Бөкейханов - ұлт
көсемі 10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 03.09.2019ж 2. Ахмет Байтұрсынұлы –
жан-жақты ғалым 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 04.09.2019ж 3.Міржақып Дулатұлы – тұңғыш
қазақ романының авторы 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі
ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен
пікірлерді өңдей білу. 1 10.09.2019ж 4.Мағжан Жұмабаев – тарихтан
сыр шерткен зерделі ақын 10.1.3.1 мәтінде көтерілген
мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және
ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 11.09.2019ж 5.Сегіз қырлы, бір сырлы –
Жүсіпбек Аймауытұлы 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 17.09.2019ж 6.Елім деп соққан жүректің
тағдыры 10.1.3.1 мәтінде көтерілген
мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және
ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 18.09.2019ж 7.Алғашқы қазақ инженері
Мұхамелжан Тынышбаев 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі
ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен
пікірлерді өңдей білу. 1 8. Мұстафа Шоқай – көрнекті
қоғам және мемлекет қайраткері БЖБ
№1 10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 1. Лувр
музейі 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 2.Мемлекеттік Эрмитаж
музейі 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 3. «Ла Скала» театры – әлем
мойындаған өнер ордасы 10.1.1.1 мәтін үзінділері
бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастыру; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 4. «Гранд Опера»
театры 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 5. Конгресс
кітапханасы 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік
стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар,
өзге стиль элементтері); 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша
тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу. 1 6. Тоқсандық жиынтық
бақылау 10.1.3.1, 10.2.1.1,
10.3.2.1, 10.4.3.1, 10.3.6.1, 10.1.4.1 1 7. Британдық
кітапхана БЖБ
№2 10.2.3.1 көпшілікке арналған
дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау. 10.3.2.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу; 1 8. Балет
өнері 10.2.1.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді
талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу; 1 2 тоқсан – 16
сағат 3. Қазіргі қоғам
құндылықтары: 1. Қоғам тірегі –
отбасы.Отбасылық құндылықтар 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 10.2.5.1 мәтіндегі негізгі
ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен
пікірлерді өңдей білу. 1 2.Ұлттық мәдениеттің негізі –
салт-дәстүрлер 10.1.3.1 мәтінде көтерілген
мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және
ғаламдық мәселелермен байланыстыру. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі) 1 3.Тіл – ұлттың
жаны 10.1.4.1 мәтінде көтерілген
мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып,
сұрақтар құрастыру және бағалау. 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац
пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық
және стильдік түзетулер енгізу,
редакциялау. 1 4. Көшпенділер
өркениеті 10.2.1.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді
талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу; 1 5.Әлемдік өркениеттік үрдістер
аясындағы қазақ мәдениеті 10.4.3.1 белгілі бір тақырып
аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
білу. 10.1.2.1 мамандандырылған тар
аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды
талдау; 1 6.Жаһандану және
жастар 10.2.3.1 көпшілікке арналған
дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау. 10.3.2.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу; 1 7. Сөз
мәдениеті БЖБ
№1 10.2.1.1 әртүрлі графиктік
мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді
талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу; 1 4.Экономикалық интеграция –
бүгінгі күннің даму үрдісі. Тілдік жүйе және
норма 1.Халықаралық экономикалық
интеграция 10.1.2.1 мамандандырылған тар
аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды
талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; 1 2. Қазақстан – әлемдік
кеңістікте 10.2.3.1 көпшілікке арналған
интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); 1 3.Бәсеке,
бәсекелестік 10.1.5.1 коммуникативтік
жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып,
дұрыс сөйлеу. 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; 1 4.Іскерлік
әлемі 10.3.4.1 оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі
жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты
іріктеу. 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық
жазу; 1 5. Қазақстан
экономикасы 10.1.5.1 коммуникативтік
жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып,
дұрыс сөйлеу. 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе); 1 6. Тоқсандық жиынтық
бақылау 10.1.3.1, 10.2.1.1,
10.3.2.1, 10.4.3.1, 10.3.6.1, 10.1.4.1 1 7. Ұлттық
валюта 10.2.3.1 көпшілікке арналған
мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, мақала жазу; 1 8.Отандық
өнім БЖБ
№2 10.2.3.1 көпшілікке арналған
интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе);
9.Жаһандану және ақпараттық
технология 10.3.4.1 оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі
жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты
іріктеу. 10.4.5.1 сөйлем және мәтін
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. 1 3 тоқсан – 20
сағат 5. Білім. Ғылым.
Инновация. Тілдік жүйе және
норма 1.Білім көзі
кітапта 10.1.2.1 мамандандырылған тар
аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған
терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды
талдау; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, интервью жазу; 1 2. Білім беру қоғамдық
құбылыс 10.2.3.1 көпшілікке арналған
интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен
лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); 1 3.Болашақ – білімді жастардың
қолында 10.1.5.1 коммуникативтік
жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып,
дұрыс сөйлеу; 10.3.5.1 әртүрлі тақырып
бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық
жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына
білу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













