№
|
Бағыты
|
Тақырыбы
|
Жүргізу
формасы
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
Шығуы
|
І
|
Ұйымдастыру
шылық
жұмыс
|
Көрнекі -дидактикалық құралдар
мен жмыс орнын дайындау
|
1.Диагностикалық және
дидактикалық материалдардың картотекасы
2.Әдістемелік құралдардың
картотекасы
3. Оқушылардың сабақтағы
іс-әрекетіне бақылау формалары (форма2а,б)
4.Оқушылардың негізгі оқу
пәндері бойынша оқу жетістіктерінің
бланкілері
|
Тамыз
Қыркүйек
|
Арнайы
маман
|
Формалар
|
Жылдық жұмыс
жоспары
|
Жұмыстың жылдық
жоспары
|
Қыркүйек
|
Арнайы
маман
|
Жоспар
|
|
Оқушылар тобын және жеке ,
топтық сабақтарда құру
|
Оқушылар тобының
тізімі
|
Қыркүйек
|
Арнайы
маман
|
Тізім
|
|
Құжаттарды рәсімдеу және
жүргізу:
1.Жұмыс кестесін
құру
2.Сабақ кестесін
құру
3.Журнал толтыру: сабаққа
қатысу, кеңестерді тіркеу
|
1.Жұмыс
кестесі
2.Сабақ
кестесі
3.сабақтарға қатысу
журналы
4.Кеңестерді тіркеу
журналы
|
Қыркүйек және жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
Журналдар
|
Жылдық рефлексиялық есеп
жүргізу
|
Жылдық рефлекциялық
есеп
|
мамыр
|
Арнайы
маман
|
Анықтама
|
ІІ
|
Білім алуда ерекше
қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау
(көмек)
|
Оқушылардың мүмкіндіктері мен
қажеттіліктерін арнайы педагогикалық
зерттеу:
1. Сабақта
бақылау
2. ата-аналармен сұхпат және
сауалнамалар
3. Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау
4. Оқушылардың "Коммуникативті
паспортын" зерттеу
|
1.Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма2а,б)
2.Әңгімелесу хаттамасы немесе
толтырылған сауалнама
3. Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу
жетістіктерінің карталары
|
Қыркүйек
|
Арнайы
маман
|
Сауалнама,
хаттама
|
Оқушылардың оқу қиындықтарының
көріністерін және себептерін ұжымдық
талқылау
|
Оқушылардың мінездемесі (форма
4)
|
Қыркүйек
|
Арнайы
маман
|
Форма
|
Оқушылармен жұмысты
жоспарлау:
1.Оқушылармен жұмыстың жеке
бағдарламаларын құрастыру
2.Оқушылармен жеке және топтық
сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру
3.Оқушыларға жеке оқу
жоспарларын дайындау: сынып жетекшісімен бірлесе отырып
бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына
сәйкес)
|
1.Оқушылармен жұмыстың жеке
бағдарламалары
2.Оқушылармен жеке және топтық
сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру
3.Оқушыларға жеке оқу
жоспарларын дайындау: сынып жетекшісімен бірлесе отырып
бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына
сәйкес
|
Қыркүйек,
Қазан
|
Арнайы
маман
|
|
|
|
Мұғалімдердің сұранысы бойынша
оқушылардың қажеттілігін бағалау
|
1.Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма 2а,б)
2. . Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу
жетістіктерінің карталары
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
Форма
|
Мектеп мамандарының сабақтары
мен сынып сабақтарына қатысу
|
Сабаққа
қатысу
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
Хаттама ,
талдау
|
ІІІ
|
Оқушыларды арнайы
педагогикалық қолдау және оның тиімділігін
бағалау
|
Жеке және топтық сабақтарды
өткізу
|
Жеке және топтық сабақтардың
жоспарлары
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
|
|
ЕББҚ бар балаларға сабақ
барысында көмек көрсету (мұғалімнің
келісімімен)
|
Сабақ барысында көрсетілген
көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
|
Психалогиялық -педагогикалық
қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске
асырудың сәттілігін динамикалық байқау
|
1.Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма2а,б)
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
Форма
|
ІV
|
Кеңестік-әдістемелік
қызмет
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру (
ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған
жағдайда)
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
|
Арнайы
маман
|
Журнал
|
Мұғалімдерге жеке кеңес
беру
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
|
Арнайы
маман
|
Журнал
|
Әлеуметтік серіктестермен
бірлескен іс-шараларға қатысуды көрсету (арнайы мектептер,
университеттер, ғылыми орталықтар т.б)
|
|
|
Арнайы
маман
|
|
V
|
Өзін-өзі
дамыту
|
Ғылыми-әдістемелік құралдарды
зерделеу
|
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
Сертификат
|
Біліктілікті арттыру
курыстарынан өтуді ұйымдастыру
|
|
Жыл
бойы
|
Арнайы
маман
|
|