Арнайы педагогтың оқушыны
тексеруде \жетістік картасын толтыруда\ қолданатын
әдіс-тәсілдері
Шебер
сынып
Тақырыбы:
Арнайы педагогтың оқушыны
тексеруде \жетістік картасын толтыруда\ қолданатын
әдіс-тәсілдері
Мақсаты: Арнайы маман ретінде
оқушыны тексеруде \жетістік
картасын толтыруда\ қолданатын әдіс-тәсілдері
тиімді тәсілдерді
қолдану
Тәжірбиелік бөлім. Жиналған
мамандармен шебер сынып өткізу.
ЕБҚБ есте сақтауы, зейіні,
ойлау, жалпы жұмыс істеу қабілеті баяу болып келетіндіктен, үнемі
мұғалім тарапынан қолдауды көмекті қажет ететіндіктен, маман
ретінде үздіксіз іздену арқылы өз сабақтарымды түрлендіріп, тиімді
әдіс-тәсілдерді көрнекі құралдармен ойын түрінде өткізіп келемін.
Ойын түріндегі тапсырмаларды тиімді әдіс-тәсілдермен сабақта
қолдану оқушыға оқу бағдарламасын жақсы түсінуге, оңай меңгеруге
тиімді болуда. Сонымен қатар тексеру кезінде жетістік картасыдағы
сұрақтар жаңа келген оқушының назарын өзіңе аударту, қызықтыру
мақсатында жоспарға сай көрнекіліктер әзірлеп, соны пайдаланудамын.
Сол көрнекіліктерді пайдаланып сіздермен шебер сынып өткелі
отырмын.
Мамандарды екі топқа бөлу үшін
Тактильді қорапшаны пайдалану.
Тактильді қорапша ішіне 1-5
дейін сан және 5 әріп алу. Мамандар тактилді қорапқа қолын салу
арқылы ұстаған сан немесе әріпті алып шығып сол бойынша екі топқа
бөлінеіді І-ші топ сандар, ІІ – топ әріптер
болып.
1.«Миға шабуыл»
әдісі
Бұл әдіс арқылы оқушының
сөздік қорын байыту; сөзді тіркестіре білуге, сөйлем және шағын
мәтін (сюжетті суреттер картачка бойынша ретімен құрстырып айтуға,
әңгіме құрау; көрген-білгені, естігені туралы әңгімелеу) құрай
білуге үйренеді
1-тапсырма.Бірнеше суреті бар
карточкалар беріледі. Сол карточкаларды реттілігімен жинап, ертегі
желісін құрастыру керек.

2 тапсырма. «Ой қозғау»
әдісі
Екі-үш сөзден құралған шағын
сөйлемдерді жүйелі түрде айта білу(қиылған суреттерді құрастыру,
сөйлемді оқу, сурет мазмұны бойынша әңгімелеу
)

Сергіту
сәті
\ музыканың
сүйемелдеуімен\
Түрлі түсті суджок доптарын
пайдаланып, нейро жаттығуын жасау.
Оқушы бұл жаттығу арқылы
пішіндерді, түсті, кеңістікті бағдарлауға
үйренеді

3-тапсырма. «Есеп шығару ермегіміз»
әдісі
1-топқа Пәндік-тәжірибелік
қызметтің ізі бойынша "+" (қосу), "-" (азайту), "=" (тең)
белгілерін пайдалана отырып 6 шамасындағы сандарды қосу және
азайтуға мысалдар құрастыру; 0, 1- 6 аралығындағы сандар
мен цифрларды сәйкестендіру;
2 – топқа. 3.5.1.16
1. Сағатқа дейінгі дәлдікпен
сағат бойынша уақытты
анықтау
\Балғақшаларды пайдаланып теріс қарап жатқан
карточканы балғақшамен соғып ашып есепті шығарып, дұрыс жауабын
тауып, кір қыстырғышпен қысу.\

4-тапсырма. Сызғышпен сантиметр мен
дециметрдің ұзындығын көрсету
\сызғыштың көмегімен өлшеп,
фламастермен жазу ұзын болған жәндікті торғайшамен
белгілеу\

Тамаша міне екі топ та барлық
тапсырмаларды жақсы орындап шықты.
Кері
байланыс «Активатор» әдісімен кері
байланыс алу
1- Есіңде қалған 3 мәлімет.
2-маңызды болған 2 мәлімет. 3-Тәжірибеде қолданам деген 1 мәлімет
жаза өтіңіздер
Шебер сыныпта белсене қатысқан
мамандарға рақметімді айта отырып өз сөзімді, Ұлы ағартушымыз Ахмет
Байтұрсынов «Ұстаз үздіксіз ізденгенде ғана, шәкірт жанына нұр құя
алады»- деп аяқтағым келеді.