Ц И К Л О Г Р А М М А Бекітемін _________
Мектепалды даярлық «А» сынып
Өтпелі тақырып «Әр қашан күн сөнбесін»
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 14.05 |
Сейсенбі 15.05 |
Сәрсенбі 16.05 |
Бейсенбі 17.05 |
Жұма 18.05 |
|
||||
|
|
|
||||||||||
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Балаларды қабылдау,тексеру, ойындар,ертенгілік жаттығу.
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
10.50 -11.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|
|
|
||||||
|
№ 5 «Біреуі артық» Мақсаты: «Біреу – көп» ұғымын бекіту; ойлау қабілеттерін дамыту; заттарды топтастыра білуге үйрету. |
«Мен қайда және кім болып жұмыс істеймін» Мақсаты: мамандықтар туралы білім беру. |
№ 19 «Суретші қай жерде қателесті?» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті таба алға үйрету. |
Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу Мақсаты: балаларды үлкендерді сыйлауға, оларға көмектесуге үйрету. |
« Менің Қазақстаным!» Д/ойын «Менің қайда болғанымды тап» Ойын бұрышында ойыншықтармен ойнау- |
|
||||||
|
Жаттығулар кешені Картотека № 4 |
|
|
|
||||||||
|
Қуаныш шеңбері! |
11-00 11-10 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|
|
|
||||||
|
Шақырамын сендерді Жолдастарым кел бері Толтырайық шаттыққа, Дөгеленген шеңберді. |
Кел достарым ,келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуанышпен еніңдер. Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері Толтырайық шаттыққа Дөңгеленген шеңберді. |
Күліп шықты Күн бүгін! Дөңгеленіп тұрайық, Шеңберді біз құрайық. Қол ұстасып бәріміз Ақ тілекті жолдайық! - Әлемді нүр тыныштық, Әрбір бейбіт күн ыстық. Қайырлы таң бақшамыз, Қайырлы күн достарым! |
Ерте тұрып күнде мен Терезені ашамын. -Сәлем!-деймін Күнге мен, Шаттық әнге басамын. Күн мол шаттық,түсінем, Күнмен өстіп көрісем. Содан соң үй ішімен Шаттығымды бөлісем. |
Бір – тәңертең тұр, Екі – шынығып бекі! Үш – тазала тіс, Төрт – сабындап жу бет. Бес – сүлгімен сүртін тез. |
|
||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
11-15 13-20 |
1. Дене шынықтыру Бейбітшілік әлемі 0.2.2.3. Кеңістікте, уақытта бағдарлануды, орындық\бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе теңдікті сақтау ептілігін дамыту 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) 2. Орыс тілі . Мой друг 14.05 0.5.1.5.Использовать слова, обозначающие признаки (по цвету, форме, величине) предметов. 3.Сурет: Көгершін-бейбітшілік құсы 0.1.2.1 негізгі геометриялық пішіндердің көмегімен қарапайым заттар мен олардың бөлшектерін, сондай-ақ біртұтас сюжеттік желісі бар сурет салу 4.Сөйлеуді дамыту Бейбітшілік жасасын. 07.05 0.1.1.2. Шағын фольклор жанрларын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.1.2.1. Шағын мәтін,ертегі,әңгіме өлеңдердің мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.6.1.Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу. 1. Ақ көгершін 14.05 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.6.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу. 0.1.7.1.Сөйлеу барысында дауыс ырғағын,қарқынын,сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара,қимыл т.б) қолдану. 0.1.8.2. Өз тәжірбиесі негізінде әңгіме құрап айту. Құрастыру 14.05 1. «Дойбы» ойнап өсемін. 0.1.1.4 Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1.Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру . |
1.Сауат ашу ж\е жазу .Біріншіге барамын. Дыбыстарды қайталау 0.1.1.1.Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажыратып,дұрыс дыбыстау 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.3.2.1.Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі,леп белгісі. 0.3.3.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу 0.3.3.2. Қарапайым жиектерді штрихтап салу
Мен бақытты адаммын 15.05 0.2.1.4. .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.5.Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеп өту түрлерін орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.2.4.Түрлі спорттық сабақтарға қажетті ресурстарды анықтап, оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) Драма Драма 1. Ең қызық ертегі 15.05 0.1.1.2Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту,сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.3.1.2 Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру,басқалардың пікірін тыңдай білу. 4.Мүсіндеу: Көгершінім аспанда қалықтайды. 0.1.1.4. Қарапайым көркем образдарды жасау, образды түрлі ұсақ бөліктермен, сәндік элементтермен толықтыра отырып, көңіл күйін біре білу, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдау 0.2.1.1.Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану |
1.Музыка Ақ көгершін 0.1.2.1. Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. 0.1.1.6. Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін жоғарылығына (жоғары-төмен дыбыс) тембріне қарап ажырату. . 2.ҚМҰҚ: Күннің көзі.Тәулік бөліктерін білемін. Таң,түс,кеш,түн. 0.2.3.1. Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың/уақыттың «күн,апта,ай,жыл» тізбегін орнатып,жалғастыру. 3.Жаратылысттану Табиғат аясында 0.1.2.1.Өсімдіктің жанды табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып,өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтау . 4.Өзін-өзі тану Халықтар достығы 16.05 0.1.2.3 қарапайым этикалық нормаларды, этикалық нормаларды біліп, сақтау Өзін-өзі тану 16.05 1. Отан сүйер азамат боп өсемін 0.1.2.2 түрлі әлеуметтік жағдаяттарда шешім қабылдау 0.1.2.3 қарапайым этикалық нормаларды, этикалық нормаларды біліп, сақтау |
1.Дене шынықтыру. . 3 Мен бақытты адаммын 17.05 0.2.1.4. .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.5.Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеп өту түрлерін орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.2.4.Түрлі спорттық сабақтарға қажетті ресурстарды анықтап, оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) 2 Көркем әдебиет 17.05 1.Өз-өзіме қызмет етемін 0.1.2.1. Шағын мәтін,ертегі,әңгіме өлеңдердің мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 0.1.2.2.Тыңдаған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.4.1.Тыңдалған материалды иллюстрациялар бойынша оқиға ретін сақтап баяндау 3.Аппликация . Көгершінді жапсыру 17.05 0.2.1.2 Симметриялы емес заттарды бейнелеу үшін салынған немесе қиялдағы контур бойынша сұлбаларды қию. 0.2.2.1 Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау(тығыздығы,түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар) 4.ҚМҰҚ: 17.05 2. Табиғат аясына саяхатқа дайындық. Заттың салмағын анықтаймын.Ауыр-жеңіл. 0.2.4.3. Шартты өлшемнің көмегімен зхаттардың ұзындығы-салмағы бойынша салыстыру. 0.2.1.2. Заттарды саны бойынша салыстырып,олардың реттік нөмерін атау. 0.4.1.3. Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларьды шешу. |
1.Музыка 18.05 2. 1. Ақ көгершін 0.1.2.1. Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. 0.1.1.6. Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін жоғарылығына (жоғары-төмен дыбыс) тембріне қарап ажырату. 2.Орыс тілі: 18.05 2. Дружба начинается с улыбки. 0.3.1.1.Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их. 3. Экология негіздері Қазақстан –экологиялық таза ел. 18.05 0.4.1.2. Ауа мен судың неден ластанатынын атау . 4 Ағылшын тілі We are hardworking children 0.UE2 use the cardinal numbers 1–10 to count. 0.L2 begin to recognize with the considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes. 0.S4 respond to the the very basic supported personal questions using short answers. |
|
||||
|
Серуен: |
13.20 – 13.50 |
Картотека №12 Бақылау: Тұманды бақылау. Мақсаты: Көктемдегі тұманды бақылау , тұманның қайдан пайда болатынын түсіндіру. Еңбек: Ағаштардың түптерін қопсыту. Мақсаты: Табиғатты аялай білуге , өсімдіктерге қамқор болуға , оларды күтіп –баптауға тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Мақал-мәтел. Таза болса- табиғат, Аман болар –адамзат. Мақсаты: Баланың сөздік қорын жетілдіріп, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілеттерін дамыту, балалардың табиғат , денсаулық туралы түсініктерін тереңдету. Ойын: «Біз кішкене отбасы» Мақсаты: Үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.Отбасы мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Қимылдық ойын: « Шымшық доп» Ойын барысы: Алаңның ортасындағыбір тағанның |
Картотека № 15 Бақылау: Күздегі өсімдіктердің түсін бақылау. Мақсаты: Күзде өлі табиғатта болатын құбылыс өсімдіктерге деәсер ететіндігін түсіндіру. Еңбек: Біздің ойын алаңы Мақсаты: Ойын алаңындағы сарғайып түскен жапырақтарды жинау.Еңбекқорлыққа баулу. Жеке жұмыс : Жел тынымсыз гуілдеп, Болып кетті тым бұзық Шуылдайды тал терек, Жапырағын жұлғызып. Мақсаты: Тақпақ үйрету арқылы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, тілдегі дауыс ырғағының мәнерлігін сезінуге үйрету.. Қимылдық ойын: «Айгөлек-ау, айгөлек». Мақсаты: Қимыл-қозғалысын дамыта отырып, шапшаңдыққа, ептілікке баулу. Қимылдық ойын: «Фигура жасап шық» |
Картотека № 3 Бақылау: Күнді бақылау. Мақсаты: Күн көзінің жарығын күннен тараған сәуле ( жарық) оның бүкіл табиғат үшін пайдалы да қажеттілігін ашу. Қимылдық ойын: «Таяқшадан аттап өт», «Қуаласпақ» Мақсаты: Жылдамдыққа , ептілікке баулу. Еңбек: Гүл шоғы. Мақсаты: Алаңдағы жапырақтарды жинап , олардан әдемі гүл шоғын жасау. Жеке жұмыс: Е.Өтетілеуұлы . «Бағдаршам» Мақсаты: Бағдаршаммен таныстыру.Жолда жүру ережелерін түсіндіру. Е.Өтетілеуұлы «Бағдаршам» Сақта көше тәртібін Бағдаршамның ал «тілін» Біліпт алдым мен де: Жасыл жанса, демде Алға кетем лезде. Сары жанса , сабыр Сақтай тұрам әзір. Жанса қызыл шоқтай, Қаламын кілт тоқтай. Қимылдық ойын: «Үрпек төбет» |
Картотека № 4 Бақылау: Ауа-райын бақылау. Мақсаты: Көктемгі табиғат құбылыстарын түсіндіру. Еңбек: Жердегі сынып түскен бұтақтарды жинау Мақсаты: тазалыққы баулу. Жеке жұмыс: Сипап өткен самалға, Тербеледі сары алма. Көз салып едім бақшаға, Қауын біткен сары ала. Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер». Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді ажырату.Олардың адам ағзасына тигізер пайдасын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» |
Картотека № 4 Бақылау: Желді бақылау. Мақсаты: Желдің түрлерімен таныстыру;салқын жел, жылы жел, ұйытқып соққан жел.Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететіндігін түсіндіру. Еңбек: Мақсаты:Гүлзардағы гүлдерді суару.Өсімдіктерге қамқор болу, аялау, күту. Жеке жұмыс: Тақпақ. «Жел» Мақсаты:Балаларға жел туралы өлең жаттату арқылы тілдегі дауыс ырғағының мәнерлілігін сезіне білуге мүмкіндік туғызу. Жел улейді у-у-у. Құйын келіп билейді зу-зу-зу Қатты-қатты жел соқтыгу-гу-гу, Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду. Қимылдық ойын: «Айгөлек-ау, айгөлек». Қимылдық ойын: «Орамал тастау». |
|
|
|||
|
Вариативті компонент |
|
«Ана тілім – дара тілім» «Кім болам?» әңгімелеу. Буындардан сөз құрап жазу [В в Г г дыбыстары мен әрпі дыбыстары мен әріптері] Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру.Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру. Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. [В в Г г дыбыстары мен әрпі дыбыстары мен әрпі мен таныстыру] Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу. |
«Жаратылыстану пәні терминдері» Табиғат бұрышындағы еңбектің қандай түрлерін білесің? Мақсаты: Табиғат бұрышындағы еңбек түрлерін атау.Табиғат бұрышындағы тіршілік ететін жануарларды айту. Үш тілдік: Табиғат бұрышы Уголок природы Nature area |
«Ана тілім – дара тілім» «Жалқаулықты жек көрем».сахналау[ Ц ц Ф ф Ч ч һ дыбыстары мен әріптері]
Мақсаты: Еріншек атты қандай ұғымды келтірілгені
туралы білу. |
«Қызықты математика» Математикалық есептер мен тақпақтар Мақсаты: Математикалық жұмбақ есептер, санамақтар арқылы есептеуге үйрету. Есептеу қабілетін жетілдіру.. |
«Мейірімділік пен әділдік мекені» «Еңбекқор
болу» Ұйымдастыру кезеңі: Әңгімелеу Дамытушы ойын: «Ғажайып сандықша» |
|||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
4.15 – 14.30 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
Жобаны таныстыру. «Менің отбасым тақырыбына сурет салғызу. |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әрқашан күн сөнбесін (циклограмма)
Әрқашан күн сөнбесін (циклограмма)
Ц И К Л О Г Р А М М А Бекітемін _________
Мектепалды даярлық «А» сынып
Өтпелі тақырып «Әр қашан күн сөнбесін»
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 14.05 |
Сейсенбі 15.05 |
Сәрсенбі 16.05 |
Бейсенбі 17.05 |
Жұма 18.05 |
|
||||
|
|
|
||||||||||
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Балаларды қабылдау,тексеру, ойындар,ертенгілік жаттығу.
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
10.50 -11.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|
|
|
||||||
|
№ 5 «Біреуі артық» Мақсаты: «Біреу – көп» ұғымын бекіту; ойлау қабілеттерін дамыту; заттарды топтастыра білуге үйрету. |
«Мен қайда және кім болып жұмыс істеймін» Мақсаты: мамандықтар туралы білім беру. |
№ 19 «Суретші қай жерде қателесті?» Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті таба алға үйрету. |
Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу Мақсаты: балаларды үлкендерді сыйлауға, оларға көмектесуге үйрету. |
« Менің Қазақстаным!» Д/ойын «Менің қайда болғанымды тап» Ойын бұрышында ойыншықтармен ойнау- |
|
||||||
|
Жаттығулар кешені Картотека № 4 |
|
|
|
||||||||
|
Қуаныш шеңбері! |
11-00 11-10 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|
|
|
||||||
|
Шақырамын сендерді Жолдастарым кел бері Толтырайық шаттыққа, Дөгеленген шеңберді. |
Кел достарым ,келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуанышпен еніңдер. Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері Толтырайық шаттыққа Дөңгеленген шеңберді. |
Күліп шықты Күн бүгін! Дөңгеленіп тұрайық, Шеңберді біз құрайық. Қол ұстасып бәріміз Ақ тілекті жолдайық! - Әлемді нүр тыныштық, Әрбір бейбіт күн ыстық. Қайырлы таң бақшамыз, Қайырлы күн достарым! |
Ерте тұрып күнде мен Терезені ашамын. -Сәлем!-деймін Күнге мен, Шаттық әнге басамын. Күн мол шаттық,түсінем, Күнмен өстіп көрісем. Содан соң үй ішімен Шаттығымды бөлісем. |
Бір – тәңертең тұр, Екі – шынығып бекі! Үш – тазала тіс, Төрт – сабындап жу бет. Бес – сүлгімен сүртін тез. |
|
||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
11-15 13-20 |
1. Дене шынықтыру Бейбітшілік әлемі 0.2.2.3. Кеңістікте, уақытта бағдарлануды, орындық\бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе теңдікті сақтау ептілігін дамыту 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) 2. Орыс тілі . Мой друг 14.05 0.5.1.5.Использовать слова, обозначающие признаки (по цвету, форме, величине) предметов. 3.Сурет: Көгершін-бейбітшілік құсы 0.1.2.1 негізгі геометриялық пішіндердің көмегімен қарапайым заттар мен олардың бөлшектерін, сондай-ақ біртұтас сюжеттік желісі бар сурет салу 4.Сөйлеуді дамыту Бейбітшілік жасасын. 07.05 0.1.1.2. Шағын фольклор жанрларын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.1.2.1. Шағын мәтін,ертегі,әңгіме өлеңдердің мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.6.1.Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу. 1. Ақ көгершін 14.05 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.6.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу. 0.1.7.1.Сөйлеу барысында дауыс ырғағын,қарқынын,сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара,қимыл т.б) қолдану. 0.1.8.2. Өз тәжірбиесі негізінде әңгіме құрап айту. Құрастыру 14.05 1. «Дойбы» ойнап өсемін. 0.1.1.4 Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1.Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру . |
1.Сауат ашу ж\е жазу .Біріншіге барамын. Дыбыстарды қайталау 0.1.1.1.Сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)ажыратып,дұрыс дыбыстау 0.3.1.1.Сөз,сөйлем сызбасын құру 0.3.2.1.Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі,леп белгісі. 0.3.3.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу 0.3.3.2. Қарапайым жиектерді штрихтап салу
Мен бақытты адаммын 15.05 0.2.1.4. .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.5.Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеп өту түрлерін орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.2.4.Түрлі спорттық сабақтарға қажетті ресурстарды анықтап, оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) Драма Драма 1. Ең қызық ертегі 15.05 0.1.1.2Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту,сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.3.1.2 Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру,басқалардың пікірін тыңдай білу. 4.Мүсіндеу: Көгершінім аспанда қалықтайды. 0.1.1.4. Қарапайым көркем образдарды жасау, образды түрлі ұсақ бөліктермен, сәндік элементтермен толықтыра отырып, көңіл күйін біре білу, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдау 0.2.1.1.Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану |
1.Музыка Ақ көгершін 0.1.2.1. Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. 0.1.1.6. Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін жоғарылығына (жоғары-төмен дыбыс) тембріне қарап ажырату. . 2.ҚМҰҚ: Күннің көзі.Тәулік бөліктерін білемін. Таң,түс,кеш,түн. 0.2.3.1. Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың/уақыттың «күн,апта,ай,жыл» тізбегін орнатып,жалғастыру. 3.Жаратылысттану Табиғат аясында 0.1.2.1.Өсімдіктің жанды табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып,өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтау . 4.Өзін-өзі тану Халықтар достығы 16.05 0.1.2.3 қарапайым этикалық нормаларды, этикалық нормаларды біліп, сақтау Өзін-өзі тану 16.05 1. Отан сүйер азамат боп өсемін 0.1.2.2 түрлі әлеуметтік жағдаяттарда шешім қабылдау 0.1.2.3 қарапайым этикалық нормаларды, этикалық нормаларды біліп, сақтау |
1.Дене шынықтыру. . 3 Мен бақытты адаммын 17.05 0.2.1.4. .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.5.Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеп өту түрлерін орындау 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция 0.3.2.4.Түрлі спорттық сабақтарға қажетті ресурстарды анықтап, оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану 0.4.1.1.Ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) 2 Көркем әдебиет 17.05 1.Өз-өзіме қызмет етемін 0.1.2.1. Шағын мәтін,ертегі,әңгіме өлеңдердің мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 0.1.2.2.Тыңдаған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.3.1. Жанрларды ажырату (жұмбақ,ертегі,өлең және т.б.) 0.1.4.1.Тыңдалған материалды иллюстрациялар бойынша оқиға ретін сақтап баяндау 3.Аппликация . Көгершінді жапсыру 17.05 0.2.1.2 Симметриялы емес заттарды бейнелеу үшін салынған немесе қиялдағы контур бойынша сұлбаларды қию. 0.2.2.1 Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау(тығыздығы,түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар) 4.ҚМҰҚ: 17.05 2. Табиғат аясына саяхатқа дайындық. Заттың салмағын анықтаймын.Ауыр-жеңіл. 0.2.4.3. Шартты өлшемнің көмегімен зхаттардың ұзындығы-салмағы бойынша салыстыру. 0.2.1.2. Заттарды саны бойынша салыстырып,олардың реттік нөмерін атау. 0.4.1.3. Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларьды шешу. |
1.Музыка 18.05 2. 1. Ақ көгершін 0.1.2.1. Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. 0.1.1.6. Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін жоғарылығына (жоғары-төмен дыбыс) тембріне қарап ажырату. 2.Орыс тілі: 18.05 2. Дружба начинается с улыбки. 0.3.1.1.Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их. 3. Экология негіздері Қазақстан –экологиялық таза ел. 18.05 0.4.1.2. Ауа мен судың неден ластанатынын атау . 4 Ағылшын тілі We are hardworking children 0.UE2 use the cardinal numbers 1–10 to count. 0.L2 begin to recognize with the considerable support a few basic personal questions spoken slowly and distinctly. 0.S1 begin to make the basic personal statements. 0.S3 pronounce the basic words and expressions with some mistakes. 0.S4 respond to the the very basic supported personal questions using short answers. |
|
||||
|
Серуен: |
13.20 – 13.50 |
Картотека №12 Бақылау: Тұманды бақылау. Мақсаты: Көктемдегі тұманды бақылау , тұманның қайдан пайда болатынын түсіндіру. Еңбек: Ағаштардың түптерін қопсыту. Мақсаты: Табиғатты аялай білуге , өсімдіктерге қамқор болуға , оларды күтіп –баптауға тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Мақал-мәтел. Таза болса- табиғат, Аман болар –адамзат. Мақсаты: Баланың сөздік қорын жетілдіріп, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілеттерін дамыту, балалардың табиғат , денсаулық туралы түсініктерін тереңдету. Ойын: «Біз кішкене отбасы» Мақсаты: Үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.Отбасы мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Қимылдық ойын: « Шымшық доп» Ойын барысы: Алаңның ортасындағыбір тағанның |
Картотека № 15 Бақылау: Күздегі өсімдіктердің түсін бақылау. Мақсаты: Күзде өлі табиғатта болатын құбылыс өсімдіктерге деәсер ететіндігін түсіндіру. Еңбек: Біздің ойын алаңы Мақсаты: Ойын алаңындағы сарғайып түскен жапырақтарды жинау.Еңбекқорлыққа баулу. Жеке жұмыс : Жел тынымсыз гуілдеп, Болып кетті тым бұзық Шуылдайды тал терек, Жапырағын жұлғызып. Мақсаты: Тақпақ үйрету арқылы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, тілдегі дауыс ырғағының мәнерлігін сезінуге үйрету.. Қимылдық ойын: «Айгөлек-ау, айгөлек». Мақсаты: Қимыл-қозғалысын дамыта отырып, шапшаңдыққа, ептілікке баулу. Қимылдық ойын: «Фигура жасап шық» |
Картотека № 3 Бақылау: Күнді бақылау. Мақсаты: Күн көзінің жарығын күннен тараған сәуле ( жарық) оның бүкіл табиғат үшін пайдалы да қажеттілігін ашу. Қимылдық ойын: «Таяқшадан аттап өт», «Қуаласпақ» Мақсаты: Жылдамдыққа , ептілікке баулу. Еңбек: Гүл шоғы. Мақсаты: Алаңдағы жапырақтарды жинап , олардан әдемі гүл шоғын жасау. Жеке жұмыс: Е.Өтетілеуұлы . «Бағдаршам» Мақсаты: Бағдаршаммен таныстыру.Жолда жүру ережелерін түсіндіру. Е.Өтетілеуұлы «Бағдаршам» Сақта көше тәртібін Бағдаршамның ал «тілін» Біліпт алдым мен де: Жасыл жанса, демде Алға кетем лезде. Сары жанса , сабыр Сақтай тұрам әзір. Жанса қызыл шоқтай, Қаламын кілт тоқтай. Қимылдық ойын: «Үрпек төбет» |
Картотека № 4 Бақылау: Ауа-райын бақылау. Мақсаты: Көктемгі табиғат құбылыстарын түсіндіру. Еңбек: Жердегі сынып түскен бұтақтарды жинау Мақсаты: тазалыққы баулу. Жеке жұмыс: Сипап өткен самалға, Тербеледі сары алма. Көз салып едім бақшаға, Қауын біткен сары ала. Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер». Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді ажырату.Олардың адам ағзасына тигізер пайдасын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» |
Картотека № 4 Бақылау: Желді бақылау. Мақсаты: Желдің түрлерімен таныстыру;салқын жел, жылы жел, ұйытқып соққан жел.Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететіндігін түсіндіру. Еңбек: Мақсаты:Гүлзардағы гүлдерді суару.Өсімдіктерге қамқор болу, аялау, күту. Жеке жұмыс: Тақпақ. «Жел» Мақсаты:Балаларға жел туралы өлең жаттату арқылы тілдегі дауыс ырғағының мәнерлілігін сезіне білуге мүмкіндік туғызу. Жел улейді у-у-у. Құйын келіп билейді зу-зу-зу Қатты-қатты жел соқтыгу-гу-гу, Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду. Қимылдық ойын: «Айгөлек-ау, айгөлек». Қимылдық ойын: «Орамал тастау». |
|
|
|||
|
Вариативті компонент |
|
«Ана тілім – дара тілім» «Кім болам?» әңгімелеу. Буындардан сөз құрап жазу [В в Г г дыбыстары мен әрпі дыбыстары мен әріптері] Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру.Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру. Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. [В в Г г дыбыстары мен әрпі дыбыстары мен әрпі мен таныстыру] Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу. |
«Жаратылыстану пәні терминдері» Табиғат бұрышындағы еңбектің қандай түрлерін білесің? Мақсаты: Табиғат бұрышындағы еңбек түрлерін атау.Табиғат бұрышындағы тіршілік ететін жануарларды айту. Үш тілдік: Табиғат бұрышы Уголок природы Nature area |
«Ана тілім – дара тілім» «Жалқаулықты жек көрем».сахналау[ Ц ц Ф ф Ч ч һ дыбыстары мен әріптері]
Мақсаты: Еріншек атты қандай ұғымды келтірілгені
туралы білу. |
«Қызықты математика» Математикалық есептер мен тақпақтар Мақсаты: Математикалық жұмбақ есептер, санамақтар арқылы есептеуге үйрету. Есептеу қабілетін жетілдіру.. |
«Мейірімділік пен әділдік мекені» «Еңбекқор
болу» Ұйымдастыру кезеңі: Әңгімелеу Дамытушы ойын: «Ғажайып сандықша» |
|||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
4.15 – 14.30 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
Жобаны таныстыру. «Менің отбасым тақырыбына сурет салғызу. |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













