Материалдар / Арт терапия.

Арт терапия.

Материал туралы қысқаша түсінік
Арт терапия.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
895
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы әкімдігінің білім бөлімі «Құлан шағын орталықты орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бекітемін «Құлан шағын орталықты орта мектебі» КММ-нің директоры А.У.Ембердиева ________________ «___» ______ 2016ж

Тақырыбы: «Оқушыларды ҰБТ-ға дайындауда арт-терапияны қолдану»(Мұғалімдер және 11 сынып оқушыларымен жұмыс)











Мектеп психологтары: А.Шарибаева Б.Ахылбекова









Арт терапия.Тақырыбы: «Оқушыларды ҰБТ-ға дайындауда арт терапияны қолдану». Сабақтың мақсаты: 1. Арт терапия арқылы тұлғаның шығармашылық мүмкіндігін, энергиясын қалпына келтіру. 2. Жүйкелік-психикалық стресті экспресс- диагностау.3. Психикалық реттелу, психологиялық кеңестер беру, жаттығулар жасау.Сабақтың типі: Семинар-тренинг сабақ.Сабақтың әдісі: Психологиялық жаттығулар, ойындар, тапсырмалар. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест және әдістемеге арналған бланкілер, А4 форматты ақ қағаздар, сурет салуға арналған бояу, қаламдар. Қатысатындар: Мұғалімдер және 11 сынып оқушылары.
  • Жаттығулардың түрімен таныстыру (саусақ ұштарына, құлаққа, бет-әлпетті қимылдату, дем алып дем шығару, күлу және күлімдеу)т.б. жаттығулар жасау керек.
1 тапсырама. «Әлемде жоқ жануар».Нұсқау: бір-бір ақ қағаз алып, әлемде жоқ жануардың суретін салып, бояңыздар. Жеке-жеке салыңыздар және топпен біріктіріп, салып қорғаңыздар. Қайда өмір сүреді? Не істейді? Не жейді? Қалай өмір сүреді? 2 тапсырма. «Мандалатерапия». Нұсқау: оқушыларға дайын мандала беріледі, сол мандаланың ішінен өзіне әркім ұнағанын алып, қалаған түсімен бояу керек. Әркім өзі мандала болып, таза параққа өзінің ойынша мандала салады.Талдау: әркім өзінің ішкі сезімін сипаттап берді. Өзіңізді зерттедіңіз, мандала болдыңыз. Өзіңіздің ішкі шығармашылық энергияңызды босаттыңыз.Шекарасы бар қорқынышШекара жоқ алыс қарым-қатынас жасауОртасы бар өзін тапқандар Ортасы жоқ өзін-өзі іздеп жүргендер 3 тапсырма. «Маска» Нұсқау: әркім өзінің қорқыныш маскасын салады, қорқыныштарымызды ішімізге сақтамай шығарып тастаймыз. Оқушылар актер, актриса болып қорғайды. 4 тапсырма. «Өзіңді-өзің мақтау» Нұсқау: Өзіңді-өзің мақтау керек, өзіне мақтау таба білу керек. 5 тапсырма. «Фрактальді сурет салу» Нұсқау: Көзді жұмып, қолды еркінге жіберіп сызықтар сызамыз. Сызықтың басы мен соңын міндетті түрде сызып, қиылысу аймағының ең жақын нүктесін дөңгелектейміз. Әртүрлі түспен бояу керек.Талдау: анық сызылған сызық- сенімді, берік мінезді, сызықты басып салудағы әркелкілік- икемді, шығармашыл, әлсіз сызылған- ауыр жағдай, озіне деген аса сенімсіздік, қатты дөрекі салынған сызық- эмоциалық қысым, стресс күйін білдіреді. 6 тапсырма «Суретті аяқтау». Нұсқау: бір-бір ақ қағаз алып, өзіңе ең ұнамды қарындаш түрін таңдап, мен қолымды соққанда ойыңа алған кез-келген суретті салыңдар. Қол соғысымен қарындашыңмен қағазыңды көршіңе бересің. Ал, ол суретті аяқтайды. Қол келесі рет соғылғанда, суреттерің келесі оқушыға қарай иесіне қайта айналып келгенше жылжи беруі қажет. Мүмкін өз суретіне тағы бір нәрсе қосқысы немесе бір жерін өзгерткісі келетін шығар. Талдау: Әркім өзінің суреті аяқталғанын, өзінің ойын көршісі түсінгенін, болмаса түсінбегенін айтып қорғайды. 7 тапсырма. «Көзді жұмып тұрып қағазды жырту» Нұсқау: әркім әртүрлі жыртса болады, жыртпасада болады. Барлық жаман қасиетімізден арылдық. Жыртылған ақ параққа жыртылған түрлі-түсті парақты жабыстырамыз. Бұл жеке жұмыс, әркім қорғайды. Топпен улкен параққа жыртылған қағаздарды жабыстырып, ертегі құрастырамыз. Топтың бір мүшесі қорғайды. 8 тапсырма. «Зентангл» Нұсқау: сіздерге төртбұрыш парақ беріледі, сол параққа ою-өрнектің суретін саламыз. Өріммен, сызықтармен, иректермен байланыстырып саламыз. Талдау: Қағаз бетіне өз ойыңызды түсірдіңіз. Бұл сіздің ішкі жан дүниеңіз, бар зейініңізді жұмсадыңыз. Сізді мазалайтын барлық мәселелермен күйзелістерден тазардыңыз 9 тапсырма. «ҰБТ-ғы көңіл- күй» Нұсқау: кішкентай параққа өзіміздің ҰБТ-ға баратын кездегі көңіл-күйімізді саламыз. Содан соң үлкен параққа жабыстырып, суретті ары-қарай жалғастырамыз. Талдау: Үлкен өмірде ҰБТ- деген кішкентай ғана кедергі екенін түсіндіру. 10 тапсырма. Архангельский «Ұлы сурет салушы» Нұсқау: Бір адам көзін жұмып тұрады, қалғаны бағыт бере отырып, сурет немесе жазу жазғызады. Сонда бала қасындағыларға сенім білдіре отырып, ҰБТ тапсырады. 11 тапсырма. Медитация «Өмір жолы» 12 тапсырма. «Рефлекция»



























































ХАБАРЛАНДЫРУ Семинар-тренинг Тақырыбы: «Оқушыларды ҰБТ-ға дайындауда арт терапияны қолдану». (Мұғалімдер және 11 сынып оқушыларымен жұмыс)





Өтетін орны: Мәжіліс залы Өтетін уақыты:
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ