2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Арт-терапия арқылы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қабілеттерін дамыту

Арт-терапия арқылы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қабілеттерін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Арт-терапияның әдіс-тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады










Тренинг

Тақырыбы: Оқытудың методологиялық негізі-дүниетаным теориясы



















Мақсаты: оқыту іс әрекетін ұйымдастырудың методологиялық негізі ретінде дүниетаным теориясымен таныстыру, оны өз тәжірибесінде пайдалана білуге үйрету.



Тренингтің басталуы: Ойын жаттығу «Жақсы тілек»

Қатысушылар шеңберге тұрады, ойынды бастаушы қолындағы белгіні өзінің оң жағындағы адамға ұсынып, өзінің жақсы тілегін айтады, ол келесі адамға береді, ойын шеңбер бойымен жалғасады.


Тақырыпты хабарлау: Оқытудың методологиялық негізі-дүниетаным теориясы

Негізгі бөлім. Шағын топтарға бөліну, ұсынылатын тапсырмалар (ауызша сипаттама)

1. Оқытудың методологиялық негізі

2. Дүниетаным теориясы


Ойын «Менің досым» Мақсаты: студенттердің бір біріне мұқият қарап алуын сұрайды, сырт келбетіне: шашы, көзі, киіміне т.б. Содан кейін бір ойыншыға көзін жұмып, кедесі сұраққа жауап беруін сұрайды.

Кімнің шашы қара түсті?

Кімнің көк көйлегі бар?


Екінші тапсырма

3. Сабақ жайындағы ғалымдардың ой пікірлері ( ауызша топпен талдау)


Рефлексия. «Дүниетаным теориясы» жөнінде не білдім?

Үйге тапсырма: Ақпараттық хабарлама


Тренингтің орындалған бағыты

  1. Оқыту-таным әрекетінің ерекше түрі және білім берудің негізгі жолы. Философияның бір саласы таным теориясы. Таным теориясы бізді қоршаған дүниені танып білудің негізгі заңдылықтары мен әдістерін, формаларын зерттейді. Дүниені тануда екі түрлі: материалистік және идеалистік көзқарас өзара күресуде. Ғылым дүниені дұрыс бейнелейтін материалистік дүниетаным екенін дәлелдейді.

  2. Оқытудың методологиялық негізі- дүниетаным теориясы. Оқушылардың білімді меңгеруі өте күрделі және терең дүниетанымдық процесс. Нақты пайымдаудан абстрактылы ойлауға жіне онан тәжірибеге көшу ақиқатты танудың, объективтік реалдық танудың диалектикалық жолы осындай деген таным теориясының оқыту процесіндегі мәні зор. Өйткені танымның алғашқы баспалдағы-сезім: сезім арқылы әрбір жеке заттың қасиетін, формасын, көлемін қабылдайды, таниды.

. 3. Білім беру ұйымдарының оқу ісін ұйымдастырудың негізгі қалпы сынып сабақ жүйесі сақталуда. Бұл жүйені жетілдірудің барысында ғылым педагогтар, әдіскерлер еңбек етіп, теориялық анықтамалар жасады. И.Т.Огородников, Е.П. Есетов: «Сабақ дегеніміз ұзақтығы 45 минутқа есептелген, тұрақты оқушылар құрамымен, ұйымдасқан топпен, мұғалімнің басшылығымен өткізілетін оқу ісі.»

А.А.Будардный: «Сабақ дегеніміз мұғалымнің әрекеті де, оқушының әрекеті де белгілі міндеттерге бағындырылған әрекеттер жүйесі» деген.

Белгілі дидакт Н.М. Скаткин: «Сабақ дегеніміз педагогикалық процестің «клеткасы» не немесе «аяқталған бөлшегі»» деп анықтаған.

Н.М.Верзилин: «Сабақ ол күн, оның айналасында планета сияқты оқу ісінің барлық формалары айналады» деп тұжырымдаған.







11 Наурыз 2025
120
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі