Материалдар / Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз 6 сынып 2 сабак

Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз 6 сынып 2 сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз 6 сынып 2 сабак
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

9-сабақ.

Бөлім:

8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу

Сабақтың мақсаты:

жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім сөздік жұмысына көмек береді, қосымша ақпарат көздерінен түсінбеген сөздеріне анықтама жасайды.

Айтылым

Тәжірибе-опыт

Іріктеу-выбор

Өнер саласы-область искусства

Қалау-желание

Әртіс-актер

Кездесу-встреча

Ұйымдастыру-организовать

Шебер-мастер

Сәтті-удачный

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Сөздіктер


3-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Тыңдалым Оқылым

1-топ: Диаграмманы толтырады.

«Әртіспен кездесу: суретке түсу,сыйлық беру, сұрақ қою, т.б.

2-топ: «Дискуссиялық карта» тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын айтады.

3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы әртіс мамандығы туралы жан-жақты сипаттайды.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

-Топтастырады

-Тапсырманы орындайды

-Сипаттайды

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



5-тапсырма

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Жеке жұмыс





2-тапсырма

Жеке жұмыс






Қосымша тапсырма





Айтылым Жазылым

Парталасымен жұптасып, әртіспен кездесудің жоспарын кестеге түсіреді.

Айтылым

Суреттегі қай маманмен кездесу өткізгің келеді?

Жазылым Айтылым

Өнер саласындағы мамандықтар туралы айтып шығады.

Жазылым

Оқушылар мамандық таңдау факторларын атап, кластер толтырады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Жоспар жазады

-Ойын айтады

Дескриптор

3 балл

-Себебін айтады



Дескриптор

-Қорытынды жасайды



Интербелсенді тақта





Слайдтар






Кесте




Сызба






Ақ парақтар







Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.


6-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23



Қысқамерзімді жоспар

10-сабақ.

Бөлім:

8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

Сабақтың мақсаты:

етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда қолдана алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта







Слайдтар



Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы

Жазылым


Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер





10-тапсырма.

Топтық жүмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

1-топ: «Қоржын» ойыны мамандық иелерімен кездесу жоспарын құрады..

2- топ: «Мамандық» тақырыбына ребус құрайды

3-топ: «Т кестесі» арқылы әр мамандықтың жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Талдау жасайды

-Ребус құрайды

-Сипаттайды

-Жоспар құрады

-Ойын айтады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Интербелсенді тақта





Слайдтар


7-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

8-тапсырма

Жұптық жұмыс







9-тапсырма

Жеке жұмыс







Жазылым

Оқушылар актердің өмірбаянына тоқталады.

Айтылым

Жағдаят. Сұхбат құрады.

Айтылым

Белгілі тұлғалардың мамандыққа, маманға қатысты айтқан пікірлерін түсіндіреді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Талдау жасайды

-Пікірін айтады

Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақ қояды

-Жауап береді


Дескриптор

3 балл

-Сұрақ алмасады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Кесте




Сызбалар




Ақ плакаттар


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.






Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.



«Мамандық» сөзіне сөзжұмбақ жазып келеді.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі