Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.

|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.

|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.

|
Сөздік
жұмысы

|
Жазылым

|

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Сөздіктер
|

|
10-тапсырма.
Топтық
жүмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.

|
Айтылым
1-топ: «Қоржын»
ойыны мамандық иелерімен кездесу жоспарын
құрады..

2- топ: «Мамандық»
тақырыбына ребус құрайды
3-топ: «Т кестесі»
арқылы әр мамандықтың жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама
береді.

|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Талдау
жасайды
-Ребус
құрайды
-Сипаттайды
-Жоспар
құрады
-Ойын
айтады

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
|

|
7-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
8-тапсырма
Жұптық
жұмыс
9-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Жазылым
Оқушылар актердің
өмірбаянына тоқталады.

Айтылым
Жағдаят. Сұхбат
құрады.
Айтылым
Белгілі тұлғалардың
мамандыққа, маманға қатысты айтқан пікірлерін
түсіндіреді.

|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Талдау
жасайды
-Пікірін
айтады

Дескриптор
4
балл
-Сұхбаттасады
-Сұрақ
қояды
-Жауап
береді

Дескриптор
3
балл
-Сұрақ
алмасады

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Кесте
Сызбалар
Ақ
плакаттар
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.

«Мамандық» сөзіне сөзжұмбақ
жазып келеді.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|

|