Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Бірінші кезен

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Бірінші кезен

Материал туралы қысқаша түсінік
6-шы сынып оқушыларына арналған "Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы)". Бірінші кезен тақырыбында ашық сабақ қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .28.11.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Жанагуль Рымбаевна

Сынып: 6 «Б» сабақ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Бірінші кезен

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау

Сабақтың мақсаты:

  • нобайға сәйкес тоқыма бұйымын жасау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Ұйымдастыру




Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң. Оқушылар шенберге тұрып бір-біріне тілек айтады. Карточка таңдап оқушылар екі топқа бөлініп отырады. Өткен сабақты талқылау. Презентацияда тоқыма бұйымдарының мысалы, сулықтар, сөмкелер және ұялы телефон қаптары т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі.


Слайдтар ішінде көрсетілген сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:

  1. Біздің ата-бабамыздың басты кәсібі не?

  2. Тоқыма жұмыстары үшін қандай материалдарды қолдануға болады?

  3. Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға болады?

  4. Тоқу яғни сәндік қолөнер бұйымын жасаудың адам өміріне және ағзасына қандай пайдасы бар деп ойлайсыздар?






Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


https://www.youtube.com/watch?v=MSwiuVj5Bx4

hurnal.rykodelniza.ru/neobyknovenno-krasivye-salfetki-vyazanie-kryuchkom/


Жаңа білім





Слайдтағы қауіпсіздік ережесі айтылады.

Жаңа сабақа түсіндірме жүргізіледі.

Шалудың шартты белгілері туралы айтылады.

Схемаларға түсіндірме жүргізіледі.

Тоқылған бұйымдардың схемасымен таныстырады.

Практикалық тапсырмаға кіріспес бұрын ілмек бізбен тоқылған бұйымдардың суреттерімен танысып қарастырылады. сұрақтарға жауап беру ұсынылады.


Сұрақтарға жауап бер:

* бұйымды қандай техникада тоқыды?

*Бұйымды немен толықтырар едің?

*Осындай бұйымдарды жасау үшін қанша уақыт қажет?

*Ұялы телефонға арналған чехолдардың қайсысының түстік гаммасы ұнамды? Неліктен?



Тәжірибелік жұмыстың күнделігін жүргіз:

Оқушылар ілмекпен тоқу барысында альбомдарына тәжірибелік күнделік жүргізу ұсынылады.

Оқушылар сабақ барысында сұрақтарға жауап бере отыра, қиындықтарды жеңе алады.


Тоқуды баста:

1. Қадам: Қатар жасау. Қарапайым шалулар арқылы қатар жасау.

2.Қадам: Ілмекті шалуға кіргізу.

3 Қадам: Шалуды байлау.

4. Қайта бұрылатын шынжыр орындау.


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.





Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетіп, мәселелерді шешеді;

шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, экспериментке көңіл бөледі;


Тоқу түрлерімен танысу http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html

Шыбықтан бұйым тоқу шеберханасы

http://baq.kz/news/kogam/elordada-shibiktan-buiim-toku-sheberhanasi-ashildi-foto-74496

Өрнектеп тоқу түрлері

http://bilimsite.kz/tehnologia/257-ornektep-toku-turleri.html






Бекіту



Кері байланыс


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін стикерді таңдау арқылы көрсетеді . Сары стикер бәрін жақсы түсінген, жасыл кейбіреулерін дұрыс түсінбеген, көк стикер білгім келеді дегенді оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді

жауаптарына пікір қалдыру.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі