|
|
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: Жарылгасова Л.Ж. |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 17.12.2024ж |
|
||||||||||||||||||
|
Қатысушылар |
Махмет Алихан, Батыршина Айша |
||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
«Артығын тап» |
||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Заттардың негізгі белгілері бойынша топтастыруға үйрету. Ойлау,есте сақтау қабілетерін дамыту. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Жауапкершілік, мұқияттылық, |
||||||||||||||||||
|
Барысы: |
|||||||||||||||||||
|
Кезеңі |
Педагог-психологтың әрекеті |
оқушылардың әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы |
Саламатсыздар ма оқушылар! Қазір біз ерекше амандасамыз. - оң жақтағы көршімізбен оң қолымызбен, содан соң сол қолымызбен амандасамыз; - енді көршілерімізбен оң жақ аяқтың ішкі жағын түйістірейік; - енді сол жақ аяқтың ішкі жағымен түйістіріп амандасайық. «Көзбен ату» атты жаттығуын ойнайық. Көзіңді солға-оңға,төмен-жоғары қозғалтамыз. (әр жаттығу 6 реттен) Ал енді «Мұрынмен жазу» жаттығуы. Көзіңді жұм. Мұрныңды қалам ретінде пайдалан.Ауада мұрныңмен жүректің суретін саламыз.
|
Ойын шартына сәйкес сәлемдеседі. Оқушылар ойын шартына сәйкес көздерін солға-оңға, төмен-жоғары қозғалтады. Оқушылар көздерін жұмып, ауада мұрнымен жүректін суретін салады. |
|
||||||||||||||||
|
Ортасы |
Оқушыларға сурет көрсетеді. Нұсқау: суретке мұқият қарап, естеріңе сақтап алыңдар. Содан кейін берілген кесте бойынша бірінші жолдың ішіне суреттерін саласыңдар.Оқушылар бірінші жолды салып болған соң қалған 3 жол солай көрсетіледі. Орындалып болған соң тексеру жұмысы жүргізіледі. 2-тапсырма.Суретке мұқият қарап,бірінші баланың екінші баладан айырмашылығын тап. 3-тапсырма. Берілген суреттерді мұқият қарап шығайық та артығын табамыз. |
Суретке мұқият қарап, естеріне сақтайды. Бос кестеге есінде қалған реті бойынша суреттерін салады.
Суретке мұқият қарап, екі баланың айырмашылығын табады.
Берілген суреттерге мұқият қарап, олардың айырмашылықтарын табады. |
|
||||||||||||||||
|
Соңы |
-Ал қазір біраз демалайық. Қазір біз ойын ойнаймыз: алдымен сол қолыңмен оң құлағыңды ұста,содан кейін оң қолыңмен мұрныңнын ұшын,жасап болған қолдарыңды тез ауыстырасың: оң қол-сол құлақ,сол-мұрын (5 рет) Сабақты пысықтайды: -Сабақта не үйрендің? -Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? -Көңіл-күйін қандай? Қандай сезімдесің?
|
Тапсырманы орындап жаттығуларды жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Артығын тап
Артығын тап
|
|
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: Жарылгасова Л.Ж. |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 17.12.2024ж |
|
||||||||||||||||||
|
Қатысушылар |
Махмет Алихан, Батыршина Айша |
||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
«Артығын тап» |
||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Заттардың негізгі белгілері бойынша топтастыруға үйрету. Ойлау,есте сақтау қабілетерін дамыту. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Жауапкершілік, мұқияттылық, |
||||||||||||||||||
|
Барысы: |
|||||||||||||||||||
|
Кезеңі |
Педагог-психологтың әрекеті |
оқушылардың әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Басы |
Саламатсыздар ма оқушылар! Қазір біз ерекше амандасамыз. - оң жақтағы көршімізбен оң қолымызбен, содан соң сол қолымызбен амандасамыз; - енді көршілерімізбен оң жақ аяқтың ішкі жағын түйістірейік; - енді сол жақ аяқтың ішкі жағымен түйістіріп амандасайық. «Көзбен ату» атты жаттығуын ойнайық. Көзіңді солға-оңға,төмен-жоғары қозғалтамыз. (әр жаттығу 6 реттен) Ал енді «Мұрынмен жазу» жаттығуы. Көзіңді жұм. Мұрныңды қалам ретінде пайдалан.Ауада мұрныңмен жүректің суретін саламыз.
|
Ойын шартына сәйкес сәлемдеседі. Оқушылар ойын шартына сәйкес көздерін солға-оңға, төмен-жоғары қозғалтады. Оқушылар көздерін жұмып, ауада мұрнымен жүректін суретін салады. |
|
||||||||||||||||
|
Ортасы |
Оқушыларға сурет көрсетеді. Нұсқау: суретке мұқият қарап, естеріңе сақтап алыңдар. Содан кейін берілген кесте бойынша бірінші жолдың ішіне суреттерін саласыңдар.Оқушылар бірінші жолды салып болған соң қалған 3 жол солай көрсетіледі. Орындалып болған соң тексеру жұмысы жүргізіледі. 2-тапсырма.Суретке мұқият қарап,бірінші баланың екінші баладан айырмашылығын тап. 3-тапсырма. Берілген суреттерді мұқият қарап шығайық та артығын табамыз. |
Суретке мұқият қарап, естеріне сақтайды. Бос кестеге есінде қалған реті бойынша суреттерін салады.
Суретке мұқият қарап, екі баланың айырмашылығын табады.
Берілген суреттерге мұқият қарап, олардың айырмашылықтарын табады. |
|
||||||||||||||||
|
Соңы |
-Ал қазір біраз демалайық. Қазір біз ойын ойнаймыз: алдымен сол қолыңмен оң құлағыңды ұста,содан кейін оң қолыңмен мұрныңнын ұшын,жасап болған қолдарыңды тез ауыстырасың: оң қол-сол құлақ,сол-мұрын (5 рет) Сабақты пысықтайды: -Сабақта не үйрендің? -Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? -Көңіл-күйін қандай? Қандай сезімдесің?
|
Тапсырманы орындап жаттығуларды жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















