Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас атасы - нан

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2.2.1. мұғалімнің қолдауымен мәтінді кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

    1.3.6.1. жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап,әріп элементтерін, әріптердің бір – бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу;

    1.4.3.1. сөйлемді бас әріптен бастап жазып,соңына тиісті тыныс белгісін қой;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтінде не туралы айтылғанын анықтайды

    көркем жазу талаптарын орындайды

    тиісті тыныс белгілерін қояды;

    Құндылықтар

    Ұлттық құндылық: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут













    Өткен сабақты пысықтау

    5 минут

























    Сабақтың ортасы

    20 минут

































































    Сергіту сәті

    2 минут






















    Сабақты қорыту

    8мин










    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;


    Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Бәліш»

    2 – топ «Тоқаш»

    3 – топ «Бөлке»

    4 – топ «Бауырсақ»



    Балалар,біз сөйлем мен мәтін туралы біліп неше түрлі ақпарттарды меңгеріп жатырмыз;

    Балалалар, айтыңдаршы нені ас атасы дейді? (Нан)


    Мен сендерге үй тапсырмасы бойынша бірнеше сұрақтар дайындап келдім:

    Жауап беріп көрейік:


    «Пицца» әдісі

    1. Қандай дәнді дақылдарды білесің?

    2. Нан пісіретін адам (наубайханашы)

    3. Астық кептіретін орын? (қойма)

    4. Қандай тыныс белгілері бар? (үтір, нүкте, леп, сұрақ белгісі, сызықша)

    5. Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады? (бас әріппен)

    6. Сөйлем аяқталған соң не істеу керек? (тыныс белгісін қою керек)

    7. Сұрақ ретінде қойылған сөйлем соңына қандай тыныс белгісін қою керек? (сұрау белгісін)

    8. Қуанған адам эмоциясын білдіретін сөйлемнен соң қандай тыныс белгісі қойылады? (леп белгісі)



    Жарайсыңдар, балалар!



    Жаңа тақырыпты ашу үшін нан өнімдері көрсетіледі:


    балалар, суретте нелерді көріп тұрсыңдар?


    Иә, балалар!

    Бүгін біз «Ас атасы – нан» деп аталатын тақырыпты өтеміз;


    Сабақ мақсаты:

    Мәтінде не туралы айтылғанын анықтаймыз;

    Көркем жазу мен жазып, сөйлем соңында келетін тыныс белгілерін қоямыз;


    Жасанды интеллект арқылы аспазды сөйлету

    Балалар, біздің дастарханымызға нан қайдан, қалай келеді, ойланып көрдіңдер ма?


    https://youtu.be/hbugzA9ORsU?si=ppv0nfqqRCOr5zK7

    (мұғалім таныстырып өтеді)


    1 – тапсырма (жеке тапсырма)

    «Ас атасы – нан» әңгімесін

    • тізбектеп оқиды

    • түсініп оқиды

    • қатесіз оқиды;

    Балалар, мәтінде не туралы айтылған екен?






    2 – тапсырма

    «Мен аспазбын» әдісі арқылы тақырыпты пысықтап алу;

    Онда осы мәтінді түсінгенімізді тексеру үшін өзіміз бір тапсырмалардан өтейік иә?!


    1. Мәтінде не туралы айтылған?

    2. Әңгімедегі баланың аты кім?

    3. Науан қайда келді?

    4. Науан кіммен бірге жүр?

    5. Науан әжесіне не деп сұрақ қойды?

    6. Әжесі Науанға не деп айтты?

    7. Неліктен «Ас атасы – нан» дейді?

    8. Мәтіндегі сөйлемдерден соң қандай тыныс белгілері қойылған?



    СЕРГІТУ СӘТІ

    «Шай уақыты»


    3 – тапсырма (дәптермен жұмыс)

    Берілген мақалды көркем жазумен жазыңдар!


    Дәнді шашпа,

    Нанды баспа.


    4 – тапсырма

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    Саралау – қатемен жұмыс

    «Планшет әдісі»

    Сөйлемдерге тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жазыңдар!

    Тары адам ағзасына пайдалы тарыдан қандай тағамдар жасалады


    Дұрыс жауап:

    Тары адам ағзасына пайдалы. Тарыдан қандай тағамдар жасалады?


    5 – тапсырма (топтық жұмыс)

    «Мен жақсы көретін бәліш»

    Анасы екеуі жақсы көріп жасайтын бәліштің рецептісін немесе суретін көрсетіп қорғайды;






    «Тәтті тағамдар» әдісі арқылы кері байланыс береді





    амандасады


    психологиялық ахуал қалыптастырады



    топтарға бөлінеді












    өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді;























    нан өнімдері туралы сұрақтарға жауап береді










    сабақтың мақсатымен танысады










    нанның біздің дастарханымызға келу тарихымен танысады




    оқулықпен жұмыс жасайды











    тақырыпты пысықтап, сұрақтарға жауап береді





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    28 Ақпан 2024
    606
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ас атасы - нан 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ас атасы - нан 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж да көрсетілген ойындар мен слайдты алу үшін 87473302681 номеріне ват сап жазыңыз
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас атасы - нан

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2.2.1. мұғалімнің қолдауымен мәтінді кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

    1.3.6.1. жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап,әріп элементтерін, әріптердің бір – бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу;

    1.4.3.1. сөйлемді бас әріптен бастап жазып,соңына тиісті тыныс белгісін қой;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтінде не туралы айтылғанын анықтайды

    көркем жазу талаптарын орындайды

    тиісті тыныс белгілерін қояды;

    Құндылықтар

    Ұлттық құндылық: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут













    Өткен сабақты пысықтау

    5 минут

























    Сабақтың ортасы

    20 минут

































































    Сергіту сәті

    2 минут






















    Сабақты қорыту

    8мин










    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;


    Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Бәліш»

    2 – топ «Тоқаш»

    3 – топ «Бөлке»

    4 – топ «Бауырсақ»



    Балалар,біз сөйлем мен мәтін туралы біліп неше түрлі ақпарттарды меңгеріп жатырмыз;

    Балалалар, айтыңдаршы нені ас атасы дейді? (Нан)


    Мен сендерге үй тапсырмасы бойынша бірнеше сұрақтар дайындап келдім:

    Жауап беріп көрейік:


    «Пицца» әдісі

    1. Қандай дәнді дақылдарды білесің?

    2. Нан пісіретін адам (наубайханашы)

    3. Астық кептіретін орын? (қойма)

    4. Қандай тыныс белгілері бар? (үтір, нүкте, леп, сұрақ белгісі, сызықша)

    5. Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады? (бас әріппен)

    6. Сөйлем аяқталған соң не істеу керек? (тыныс белгісін қою керек)

    7. Сұрақ ретінде қойылған сөйлем соңына қандай тыныс белгісін қою керек? (сұрау белгісін)

    8. Қуанған адам эмоциясын білдіретін сөйлемнен соң қандай тыныс белгісі қойылады? (леп белгісі)



    Жарайсыңдар, балалар!



    Жаңа тақырыпты ашу үшін нан өнімдері көрсетіледі:


    балалар, суретте нелерді көріп тұрсыңдар?


    Иә, балалар!

    Бүгін біз «Ас атасы – нан» деп аталатын тақырыпты өтеміз;


    Сабақ мақсаты:

    Мәтінде не туралы айтылғанын анықтаймыз;

    Көркем жазу мен жазып, сөйлем соңында келетін тыныс белгілерін қоямыз;


    Жасанды интеллект арқылы аспазды сөйлету

    Балалар, біздің дастарханымызға нан қайдан, қалай келеді, ойланып көрдіңдер ма?


    https://youtu.be/hbugzA9ORsU?si=ppv0nfqqRCOr5zK7

    (мұғалім таныстырып өтеді)


    1 – тапсырма (жеке тапсырма)

    «Ас атасы – нан» әңгімесін

    • тізбектеп оқиды

    • түсініп оқиды

    • қатесіз оқиды;

    Балалар, мәтінде не туралы айтылған екен?






    2 – тапсырма

    «Мен аспазбын» әдісі арқылы тақырыпты пысықтап алу;

    Онда осы мәтінді түсінгенімізді тексеру үшін өзіміз бір тапсырмалардан өтейік иә?!


    1. Мәтінде не туралы айтылған?

    2. Әңгімедегі баланың аты кім?

    3. Науан қайда келді?

    4. Науан кіммен бірге жүр?

    5. Науан әжесіне не деп сұрақ қойды?

    6. Әжесі Науанға не деп айтты?

    7. Неліктен «Ас атасы – нан» дейді?

    8. Мәтіндегі сөйлемдерден соң қандай тыныс белгілері қойылған?



    СЕРГІТУ СӘТІ

    «Шай уақыты»


    3 – тапсырма (дәптермен жұмыс)

    Берілген мақалды көркем жазумен жазыңдар!


    Дәнді шашпа,

    Нанды баспа.


    4 – тапсырма

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    Саралау – қатемен жұмыс

    «Планшет әдісі»

    Сөйлемдерге тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жазыңдар!

    Тары адам ағзасына пайдалы тарыдан қандай тағамдар жасалады


    Дұрыс жауап:

    Тары адам ағзасына пайдалы. Тарыдан қандай тағамдар жасалады?


    5 – тапсырма (топтық жұмыс)

    «Мен жақсы көретін бәліш»

    Анасы екеуі жақсы көріп жасайтын бәліштің рецептісін немесе суретін көрсетіп қорғайды;






    «Тәтті тағамдар» әдісі арқылы кері байланыс береді





    амандасады


    психологиялық ахуал қалыптастырады



    топтарға бөлінеді












    өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді;























    нан өнімдері туралы сұрақтарға жауап береді










    сабақтың мақсатымен танысады










    нанның біздің дастарханымызға келу тарихымен танысады




    оқулықпен жұмыс жасайды











    тақырыпты пысықтап, сұрақтарға жауап береді





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    28.02.2024
    606
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации