Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Адам

    Күні:

    07.11.2023ж

    Педагогтің аты жөні:

    Туленова Айтолкын Джумабаевна

    Сынып:

    3 Г

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас не үшін қажет?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі;

    Көптеген оқушылар: Пайдалы және пайдасыз тағамдардың құрамын анықтай алады;

    Кейбір оқушылар: Энергияны жұмсау және орнын толтыруды біледі

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарл/н кезеңі

    Педагогтің іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату

    Оқушылардың көңіл – күйін көтеру

    Өткен сабақты пысықтау

    • Адамның қандай әрекеті жануар санының азайып кетуіне әкеп соқтыруы мүмкін?

    • Жануарлар қайда мекендейді?

    • Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың айырмашылығы?



    Атмосфера орнату




    Сұрақтарға жауап береді








    Мадақтау




    https://wordwall.net/ru/resource/63386639


    Сабақтың ортасы

    Топқа бөліну

    1-топ Нәруыздар

    2-топ Майлар

    3-топ Көмірсулар

    4-топ Калория


    Жаңа тақырыпты ашу.

    Суреттерге назар аударайық


    Жаңа сабақ. «Жедел жауап» әдісі

    • Таңғы асқа не іштің? Таңғы аспен сенің көңіл күйің байланысты болу мүмкін бе?

    • Күніне неше рет тамақтану қажет?

    • Таңғы асты қай уақытта ішкен дұрыс? Кешкі асты ше?

    • Тамақты шамадан артық ішкен адам өзін қалай сезінеді?

    • Жемістердің адам ағзасына қандай пайдасы бар?

    Білу және түсіну. Оқулықпен жұмыс.

    Адам астан энергия алады. Ас энергиясының мөлшері оның энергетикалық құнарлылығы деп аталады. Бұл шама калогриямен немесе килокалориямен өлшенеді.


    Видеоролик


    Дұрыс тамақтану дегеніміз– құрамында нәруыз, май, көмірсулар сияқты құнарлы заттары бар тамақты тиісті мөлшерде қабылдау.

    Көмірсулар– ми мен ағзаның энергия шығынын толықтай өтейді және су алмасуды реттейді.

    Майлар баға жетпес энергия көзі болып есептеледі. Адам ағзасындағы көмірсу қоры таусылғанда ағзадағы майлар көмекке келеді.

    Нәруыздар адам ағзасын құрайтын негізгі материал болып табылады. Бұлшық еттер, ішкі ағзалар, қан тамырлары, иммундық жүйе, тері, шаш, тырнақ нәруыздардан тұрады. Нәруыз жетіспеген жағдайда ағзаның иммунитеті мен бұлшық еттері әлсіреп, май мөлшері көбейеді, адам аурушаң бола бастайды.

    Топтық жұмыс.

    1 – топ «Зертте, талқыла, қорытынды шығар»

    • Тамақтың құрамы мен энергетикалық құнарлылығын қалай білуге болады?

    Зерттеуге қажетті заттар: шоколад, йогурт, шырын, нан тоқаш өнімдері

    • Әрбір оқушы өнімдегі қаптаманы қарап шығып, азық түлік құрамы жазылған жерді табады.

    • Құрамын зерттеуші күнделігіне жазып қояды.

    • Азық түліктерді құрамындағы көмірсу, май және нәруыздарға көлеміне қарай топтарға бөліп, оларды төмен калориялы және жоғары калориялы деп ажыратады.


    2 – топ «Пайдалы таңғы ас»

    • Тәуліктің қай бөлігінде ботқа жеген дұрыс? Неліктен?

    • Таңғы асқа тағы не ішуге болады?

    • Суреттен пайдасы аз тағамдарды көрсет. Таңдауыңды түсіндір.


    3 – топ «Дәмді әрі пайдалы»

    • Суретте не бейнеленген?

    • Сүт және ет өнімдерінің пайдасы қандай?

    • Дұрыс өсу мен даму үшін қандай тамақ жеген дұрыс?

    4- топ «Менің сүйікті тағамым»

    • Сүйікті тағамдарын атау

    • Пайдалы немесе пайдасыз екенін анықтау

    • Тәуліктің қай мезгілінде жеу дұрыс екенін айту

    Сергіту сәті

    «Шәй немесе кофе» ойыны


    Ережесі:

    Екі оқушы арқамен қатарласып тұрады

    Мұғалімнің қойған таңдауына бірдей жауап айту қажет. Әр бірдей жауап үшін бір ұпайдан беріледі


    «Есте сақта!»

    Адам күші мен энергиясын орнына келтіру үшін тамақтануы қажет. Оның мөлшері адамның жасына, істейтін жұмысы мен күні бойы жұмсаған энергиясына байланысты болады.


    Дәптермен жұмыс.



    Майлы

    Көмірсу

    Нәруыз

    Сүтті шоколад

    +



    Какао




    +

    Печенье



    +






    Топқа бөлінеді



    Оқушылар суреттерді мазмұндайды




    Сұрақтарға жауап береді


    Дескриптор:

    -Таңғы аспен көңіл күйдің байланысын айтады;

    -Таңғы және кешкі астың уақытын анықтайды

    - артық тағамның зиянын айтады

    -жемістердің пайдасын жеткізеді


    Жаңа мағлұмат алады


    Балалар видеороликті тамашалайды






    Дұрыс тамақтану ережесімен танысады









    Топтық жұмыста талқылап, зерттеу жұмысын жүргізеді



    Дескриптор:

    -Ас өнімдеріне зерттеу жасайды;

    -Тамақтың құрамы мен энергети/қ құнарлыл/н анықтайды;

    -Азық түліктерді құрамындағы көмірсу, май, нәруыз көлмеіне қарай топтарға бөледі;

    -Нәтиже шығарады;



    Дескриптор:

    -Сурет бойынша пайдалы және пайдасы аз тағам түрлерін ажыратады;

    -Таңғы асқа қандай тағам ішуге болатыны туралы ой бөлісіп айтады;





    Дескриптор:

    -Сүт және ет өнімдерінің пайдасы туралы айтады;

    -Дұрыс өсу үшін қандай тағам түрлері пайдалы екенін тұжырым жасап анықтайды;





    Дескриптор:

    -сүйікті тағамдарын айтады

    -ол тағамнығ пайдалы немесе пайдасыз екенін анықтайды

    -қай мезгілде жеу керектігін айтады



    Оқушылар ойын ережесімен танысады. Топта ойнайды.










    Кестені керекті мәлімет/н толықтырады


    Дескриптор:

    -Берілген тағам түрлерінің құрамын анықтайды;

    -Тағамдық құндылығын айтады;












    Дәрумендер арқылы бағалау














































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Туленова Айтолкын Джумабаевна
    21 Мамыр 2024
    378
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ас не үшін қажет?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ас не үшін қажет?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Адам

    Күні:

    07.11.2023ж

    Педагогтің аты жөні:

    Туленова Айтолкын Джумабаевна

    Сынып:

    3 Г

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас не үшін қажет?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі;

    Көптеген оқушылар: Пайдалы және пайдасыз тағамдардың құрамын анықтай алады;

    Кейбір оқушылар: Энергияны жұмсау және орнын толтыруды біледі

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарл/н кезеңі

    Педагогтің іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату

    Оқушылардың көңіл – күйін көтеру

    Өткен сабақты пысықтау

    • Адамның қандай әрекеті жануар санының азайып кетуіне әкеп соқтыруы мүмкін?

    • Жануарлар қайда мекендейді?

    • Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың айырмашылығы?



    Атмосфера орнату




    Сұрақтарға жауап береді








    Мадақтау




    https://wordwall.net/ru/resource/63386639


    Сабақтың ортасы

    Топқа бөліну

    1-топ Нәруыздар

    2-топ Майлар

    3-топ Көмірсулар

    4-топ Калория


    Жаңа тақырыпты ашу.

    Суреттерге назар аударайық


    Жаңа сабақ. «Жедел жауап» әдісі

    • Таңғы асқа не іштің? Таңғы аспен сенің көңіл күйің байланысты болу мүмкін бе?

    • Күніне неше рет тамақтану қажет?

    • Таңғы асты қай уақытта ішкен дұрыс? Кешкі асты ше?

    • Тамақты шамадан артық ішкен адам өзін қалай сезінеді?

    • Жемістердің адам ағзасына қандай пайдасы бар?

    Білу және түсіну. Оқулықпен жұмыс.

    Адам астан энергия алады. Ас энергиясының мөлшері оның энергетикалық құнарлылығы деп аталады. Бұл шама калогриямен немесе килокалориямен өлшенеді.


    Видеоролик


    Дұрыс тамақтану дегеніміз– құрамында нәруыз, май, көмірсулар сияқты құнарлы заттары бар тамақты тиісті мөлшерде қабылдау.

    Көмірсулар– ми мен ағзаның энергия шығынын толықтай өтейді және су алмасуды реттейді.

    Майлар баға жетпес энергия көзі болып есептеледі. Адам ағзасындағы көмірсу қоры таусылғанда ағзадағы майлар көмекке келеді.

    Нәруыздар адам ағзасын құрайтын негізгі материал болып табылады. Бұлшық еттер, ішкі ағзалар, қан тамырлары, иммундық жүйе, тері, шаш, тырнақ нәруыздардан тұрады. Нәруыз жетіспеген жағдайда ағзаның иммунитеті мен бұлшық еттері әлсіреп, май мөлшері көбейеді, адам аурушаң бола бастайды.

    Топтық жұмыс.

    1 – топ «Зертте, талқыла, қорытынды шығар»

    • Тамақтың құрамы мен энергетикалық құнарлылығын қалай білуге болады?

    Зерттеуге қажетті заттар: шоколад, йогурт, шырын, нан тоқаш өнімдері

    • Әрбір оқушы өнімдегі қаптаманы қарап шығып, азық түлік құрамы жазылған жерді табады.

    • Құрамын зерттеуші күнделігіне жазып қояды.

    • Азық түліктерді құрамындағы көмірсу, май және нәруыздарға көлеміне қарай топтарға бөліп, оларды төмен калориялы және жоғары калориялы деп ажыратады.


    2 – топ «Пайдалы таңғы ас»

    • Тәуліктің қай бөлігінде ботқа жеген дұрыс? Неліктен?

    • Таңғы асқа тағы не ішуге болады?

    • Суреттен пайдасы аз тағамдарды көрсет. Таңдауыңды түсіндір.


    3 – топ «Дәмді әрі пайдалы»

    • Суретте не бейнеленген?

    • Сүт және ет өнімдерінің пайдасы қандай?

    • Дұрыс өсу мен даму үшін қандай тамақ жеген дұрыс?

    4- топ «Менің сүйікті тағамым»

    • Сүйікті тағамдарын атау

    • Пайдалы немесе пайдасыз екенін анықтау

    • Тәуліктің қай мезгілінде жеу дұрыс екенін айту

    Сергіту сәті

    «Шәй немесе кофе» ойыны


    Ережесі:

    Екі оқушы арқамен қатарласып тұрады

    Мұғалімнің қойған таңдауына бірдей жауап айту қажет. Әр бірдей жауап үшін бір ұпайдан беріледі


    «Есте сақта!»

    Адам күші мен энергиясын орнына келтіру үшін тамақтануы қажет. Оның мөлшері адамның жасына, істейтін жұмысы мен күні бойы жұмсаған энергиясына байланысты болады.


    Дәптермен жұмыс.



    Майлы

    Көмірсу

    Нәруыз

    Сүтті шоколад

    +



    Какао




    +

    Печенье



    +






    Топқа бөлінеді



    Оқушылар суреттерді мазмұндайды




    Сұрақтарға жауап береді


    Дескриптор:

    -Таңғы аспен көңіл күйдің байланысын айтады;

    -Таңғы және кешкі астың уақытын анықтайды

    - артық тағамның зиянын айтады

    -жемістердің пайдасын жеткізеді


    Жаңа мағлұмат алады


    Балалар видеороликті тамашалайды






    Дұрыс тамақтану ережесімен танысады









    Топтық жұмыста талқылап, зерттеу жұмысын жүргізеді



    Дескриптор:

    -Ас өнімдеріне зерттеу жасайды;

    -Тамақтың құрамы мен энергети/қ құнарлыл/н анықтайды;

    -Азық түліктерді құрамындағы көмірсу, май, нәруыз көлмеіне қарай топтарға бөледі;

    -Нәтиже шығарады;



    Дескриптор:

    -Сурет бойынша пайдалы және пайдасы аз тағам түрлерін ажыратады;

    -Таңғы асқа қандай тағам ішуге болатыны туралы ой бөлісіп айтады;





    Дескриптор:

    -Сүт және ет өнімдерінің пайдасы туралы айтады;

    -Дұрыс өсу үшін қандай тағам түрлері пайдалы екенін тұжырым жасап анықтайды;





    Дескриптор:

    -сүйікті тағамдарын айтады

    -ол тағамнығ пайдалы немесе пайдасыз екенін анықтайды

    -қай мезгілде жеу керектігін айтады



    Оқушылар ойын ережесімен танысады. Топта ойнайды.










    Кестені керекті мәлімет/н толықтырады


    Дескриптор:

    -Берілген тағам түрлерінің құрамын анықтайды;

    -Тағамдық құндылығын айтады;












    Дәрумендер арқылы бағалау














































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    21.05.2024
    378
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Туленова Айтолкын Джумабаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации