Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ас не үшін қажет?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||
Бөлім: |
Адам |
|||||||||||||||||||
Күні: |
07.11.2023ж |
|||||||||||||||||||
Педагогтің аты жөні: |
Туленова Айтолкын Джумабаевна |
|||||||||||||||||||
Сынып: |
3 Г |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ас не үшін қажет? |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі; Көптеген оқушылар: Пайдалы және пайдасыз тағамдардың құрамын анықтай алады; Кейбір оқушылар: Энергияны жұмсау және орнын толтыруды біледі |
|||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарл/н кезеңі |
Педагогтің іс әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату Оқушылардың көңіл – күйін көтеру Өткен сабақты пысықтау
|
Атмосфера орнату Сұрақтарға жауап береді |
Мадақтау |
https://wordwall.net/ru/resource/63386639 |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Топқа бөліну 1-топ Нәруыздар 2-топ Майлар 3-топ Көмірсулар 4-топ Калория Жаңа тақырыпты ашу. Суреттерге назар аударайық Жаңа сабақ. «Жедел жауап» әдісі
Білу және түсіну. Оқулықпен жұмыс. Адам астан энергия алады. Ас энергиясының мөлшері оның энергетикалық құнарлылығы деп аталады. Бұл шама калогриямен немесе килокалориямен өлшенеді. Видеоролик Дұрыс тамақтану дегеніміз– құрамында нәруыз, май, көмірсулар сияқты құнарлы заттары бар тамақты тиісті мөлшерде қабылдау. Көмірсулар– ми мен ағзаның энергия шығынын толықтай өтейді және су алмасуды реттейді. Майлар баға жетпес энергия көзі болып есептеледі. Адам ағзасындағы көмірсу қоры таусылғанда ағзадағы майлар көмекке келеді. Нәруыздар адам ағзасын құрайтын негізгі материал болып табылады. Бұлшық еттер, ішкі ағзалар, қан тамырлары, иммундық жүйе, тері, шаш, тырнақ нәруыздардан тұрады. Нәруыз жетіспеген жағдайда ағзаның иммунитеті мен бұлшық еттері әлсіреп, май мөлшері көбейеді, адам аурушаң бола бастайды. Топтық жұмыс. 1 – топ «Зертте, талқыла, қорытынды шығар»
Зерттеуге қажетті заттар: шоколад, йогурт, шырын, нан тоқаш өнімдері
2 – топ «Пайдалы таңғы ас»
3 – топ «Дәмді әрі пайдалы»
4- топ «Менің сүйікті тағамым»
Сергіту сәті «Шәй немесе кофе» ойыны Ережесі: Екі оқушы арқамен қатарласып тұрады Мұғалімнің қойған таңдауына бірдей жауап айту қажет. Әр бірдей жауап үшін бір ұпайдан беріледі
«Есте сақта!» Адам күші мен энергиясын орнына келтіру үшін тамақтануы қажет. Оның мөлшері адамның жасына, істейтін жұмысы мен күні бойы жұмсаған энергиясына байланысты болады. Дәптермен жұмыс.
|
Топқа бөлінеді
Оқушылар суреттерді мазмұндайды
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: -Таңғы аспен көңіл күйдің байланысын айтады; -Таңғы және кешкі астың уақытын анықтайды - артық тағамның зиянын айтады -жемістердің пайдасын жеткізеді
Жаңа мағлұмат алады
Балалар видеороликті тамашалайды
Дұрыс тамақтану ережесімен танысады
Топтық жұмыста талқылап, зерттеу жұмысын жүргізеді
Дескриптор: -Ас өнімдеріне зерттеу жасайды; -Тамақтың құрамы мен энергети/қ құнарлыл/н анықтайды; -Азық түліктерді құрамындағы көмірсу, май, нәруыз көлмеіне қарай топтарға бөледі; -Нәтиже шығарады;
Дескриптор: -Сурет бойынша пайдалы және пайдасы аз тағам түрлерін ажыратады; -Таңғы асқа қандай тағам ішуге болатыны туралы ой бөлісіп айтады;
Дескриптор: -Сүт және ет өнімдерінің пайдасы туралы айтады; -Дұрыс өсу үшін қандай тағам түрлері пайдалы екенін тұжырым жасап анықтайды;
Дескриптор: -сүйікті тағамдарын айтады -ол тағамнығ пайдалы немесе пайдасыз екенін анықтайды -қай мезгілде жеу керектігін айтады
Оқушылар ойын ережесімен танысады. Топта ойнайды.
Кестені керекті мәлімет/н толықтырады
Дескриптор: -Берілген тағам түрлерінің құрамын анықтайды; -Тағамдық құндылығын айтады;
|
Дәрумендер арқылы бағалау
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |