Асан қайғы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Асан қайғы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 10 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ: Күні: 15.02. 2018жСЫНЫП: 10

Сабақтың тақырыбы: Асан қайғы Мұғалімнің есімі: Утепова Ж


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушылар: Асан қайғы туралы және кезеңдерінің ерекшеліктерін көрсету арқылы топтық жұмыс арқылы жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптың мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады


Оқушылардың басым бөлігі: Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізеді


Кейбір оқушылар: мәтіндегі термин сөздердің мағнасын толық ашады, негізгі тұлғаны танып біледі
Тілдік мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру






Талқылауға арналған тармақтар: Кестелермен жұмыс, термин сөздердің мағнасымен танысады


Жазылым бойынша: Жылдарды ғасырларға айналдырып жазу
Алдыңғы тақырыпҚорқыт
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы
  • «Кім жүйрік» әдісі арқылы өткен сабақты бекіметін:
  • Ауыз әдебиеті дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Қазақ ауыз әдебиетінің ерекшелігі неде?
  • Ауыз әдебиеті арқылы жеткен қандай жырларды білесіңдер
  • Қандай ақын жырауларды білесіңдер?
  • Суреттер,стикер смайликтер,маркер,карта
    Ортасы

    Жаңа сабақты « ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту.ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:
  • XV-XVI ғасырдағы қазақ жыраулары
  • XVII-XVIII ғасырдағы қазақ жыраулары.
  • Асан қайғы туралы аңыз
  • Сергіту сәті «Қара жоға биі»
    Оқулық, АКТ
    Аяқталуы

    «Кезбе тілші» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылайдыОқушылардың жауаптарын қорытындылап, сабақты бекітуге сұрақтар қою:
  • «Жырау» атауы нені білдіреді?
  • Асан қайғының жыраудың бізге қандай жырлары жеткен?
  • Асан қайғы туралы не білесіңдер, оның жырларының
  • Қорқыттың қандай жырларын білесіңдер
  • Оқушыларға берілген бағалау парақшасын журналға түсіру
    Стикер, тақта
    Рефлексия:-Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
    -Бүгін оқушылар не білді?
    -Сыныптағы ахуал қандай болды?
    -Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?
    -Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
    -Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    21.02.2019
    608
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі