Сабақтың
басы
7мин.
|
Амандасу. Оқушыларды түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Жүрек пен ыстық лебіз»
әдісі
Өткен сабақтардан сұрақтар
қою
Lum.іa. сайты
арқылы
«Шындық пен жалған»
әдісі
Топқа бөлу: «Шеберлер», «Ісмерлер»,
«Өнерлілер»
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне
сәттілік тілейді, жақсы тілектер айтады.
Оқушылар қайталау
сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы
бағалау
Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулық, дәптер,
құрал-жабдықтар
Жүрекшелер
https://lum.io/share/f0030f50-3161-4b98-bbd0-a3ab35bfcc1d?confirmed_country=KZ
|
Сабақтың
ортасы
30мин.
|
Сіздерде жобалық жұмыстың 80 %
орындадыңыздар.
Бүгін біз сіздермен жобалық жұмыстың әшекейлерді пайдаланып
безендіру жұмыстарын жасаймыз.
Әшекей - киімді, тұрмыстық бұйымдарды
безендіруге арналған сәндік үшін пайдаланылатын таспалар, шашақтар,
сәнді моншақтар және бұйымның бетіне салынатын ою-өрнектер мен
түрлі ұлттық нақыштар
Көптеген қазақ ұлттық мәдени элементтері
шығармашылық жұмыстарды көркемдейтін нағыз өнер туындыларына
айналды. Шеберлер әшекейлерді, ою-өрнектерді, түстер үйлесімін
пайдаланып, ерекше мәнер мен стиль тудырады. Қазақы ою-өрнектердің
символикасы терең, әшекейлердің әр элементі тарих пен мәдениетті
бейнелейді.
Құрғақ жүннен жасалған панноларда
әшекейлермен безендіру ерекше бір шығармашылықты талап етеді,
жүннің табиғи түстері мен текстуралары, әшекейлердің жарқырауық
элементтері өзара үйлесім таба білу
керек,
АКТ арқылы бұйымды шашақтармен
әшекейлеуді көрсету
Әшекей шашақтар -нағыз көз тартатын тәсіл. Бисерлер, мон-шақтар және басқа ұсақ әшекейлер жұмысқа қосымша текстура мен жарқыл береді. Әрбір деталь эстетикалық әсемдік пен шығармашылықты бейнелейді.Мұндай сәндеу арқылы картиналарыңды мерекелік және сәнді етіп көрсетеді.
Рельефті шашақтар арқылы картинаның кейбір бөліктерін көтеріңкі етіп жасау – көркемдік жұмыстың үш өлшемдік тереңдігі мен көлемін арттырады. Бұл әдіс картинаны жандырақ әрі әсерлі етіп көрсетеді. Шашақтарды орналастыру кезінде түс пен текстураны үйлестіре отырып, жалпы көріністі жақсартуға болады
Жүннен жасалған картиналарды
сәндеу түрлері:
1. шашақтармен
сәндеу
2. бисерлермен, моншақтармен,
басқа да ұсақ әшекейлермен сәндеу
Шекаралық шашақтар картинаның жиектерін анықтап, оның жалпы көрінісін жақсарта алады. Бұл техника арқылы картинаның орталық тақырыбын айқындауға және жұмысқа үйлесім мен бірегейлік қосуға болады. Пішіндермен және түстермен ойнап, керемет нәтижеге қол жеткізе аласың
Түстік контраст картинаның визуалды әсерін айтарлықтай арттырады. Ашық түсті жүнге қою түсті шашақтар тігу арқылы жалпы композицияның көз тартарлықтылығын күшейтуге болады. Бұл әдіс арқылы әрбір элемент анық көрініп, өз орнын табады. Түстердің үйлесімділігі картинаның мазмұнына ерекше мән береді
Сарамандық
жұмыс
Шығармашылық жұмыстарын
әшекейлермен сәндеу. Құрал жабдықтарды түгелдеу. Қауіпсіздік
ережесін сақтау.
Тапсырма : Бұйымды қолөнер
элементтерін пайдалана отырып, ұлттық нақышта
сәндеу.
«Шеберлер
жарысы»
|
Мәліметтерді
тыңдайды
Бейнебаянды қарайды, өз
пікірлерін айтады
Сарамандық жұмысты
орындайды
Әр топ өз жұмысын
орындайды.
Критерийлері:
ұлттық мәдениет элементтерін
,ою-өрнектерді бұйымдарға орынды қолдану
-бұйымдарды әшекейлерді,
моншақпен, ызбамен, таспамен, стеклярус, түрлі фурнитураларды
пайдалана отырып сәндеу.
-қауіпсіздік және сақтық
шараларын қолдану
Дескриптор:
-
-ұлттық мәдениет элементтерін
біледі; -ою-өрнектерді бұйымдарға орынды
қолданады.
-бұйымдарды әшекейлерді,
моншақпен, ызбамен, таспамен, стеклярус, түрлі фурнитураларды
пайдалана отырып сәндейді.
-қауіпсіздік және сақтық
шараларын қолданады
Топтар арасында кімнің
жұмысы креативті, ұқыпты щыққанын анықтау мақсатында көрме
ұйымдастыру
|
Қалыптастырушы
бағалау
Позитивті кері байланыс: оқушылардың жұмысына
оң баға беру
Сабақта шығармашылық атмосфера орнату,
оқушылардың жұмыстарын көрсету арқылы мотивация
беру
Ауызша
мадақтау
Өзара
бағалау
|
түрлі әшекейлер, ою-өрнектер,
түрлі фурнитуралар
фильтинг инесі, түрлі-түсті
жүндер
тоқыма жіптер, ілмек
біз
бағалау
смайликтері
https://rutube.ru/video/8da739e8997dc2dda334a3613283cb13/?r=wd
|