Материалдар / Асхана

Асхана

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі заман талабына сай салауатты өмір салтын ұстау,дұрыс тамақтану,дәрумендерді молынан пайдаланудың маңызы туралы жасөспірімдерге мәлімет беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
776
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



АсханадаСабақтың мақсаттары:1.Оқушыларға мәтін бойынша түсінік беру;2.Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту;тіл байлығын молайту;3. Оқушыларды қоғамдық орындарда өздерін мәдениетті ұстай білуге баулу ; Күтілетін нәтиже: асхана ережесімен танысады. Деректер:кеспелер,сурет,слаидтар,сөздік,тірек сигналы жазылған плакат,фигуралы текшелерСабақ типі: Дәстүрлі сабақСабақ түрі: Аралас сабақСабақ уақыт ОӘ,тіәұ; Сабақтың барысыкезеңі Оқушыларды топқа бөлу. Әр тапсырма сайын бағалау.Топ басшыларын сайлау.I Ұйымдастыру 2 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.кезеңі Оқушыларды келген қонақтармен таныстыру.

II Үй тапсырмасын 5 Мәтін мазмұнын сұрау. Сөздікті жатқа сұрау.тексеру Жаттығу жұмысын тексеру.

III Жан- жақты 5 сұрақ Ас ,тамақ туралы қандай мақал-білімдерін жауап мәтел білесіңдер?тексеру Қандай қоғамдық орындарда тамақтануға болады? Асхананың мейрамханадан айырмашылығы бар ма?

IV Белсенділігін 5 көрн. Тірек сигналын ассосиацялауарттыру әдіс Асхана

IV Меңгерту 10 түсіндіру Сөздікпен таныстыру.Сөздікпен жұмыс жасату. әдіс Оқу,оқыту,сөз тіркесін құру,сөйлем құрастыру. асхана –столовая ас мәзірі- меню түшпара пельмени сорпа-бульон палау –плов даяшы- официант кіреберісінде -у входа сұйық -жидкое

VI Түсінігін 10 Мәтінмен жұмыс жасату.Мәтінді оқыту. тексеру Сұраққа жауап беру.( Тақтаға ,дәптерлеріне орындау) Әр топ бір сұраққа жауап беріп,сөз құрамына сөйлем мүшесіне талдау жасайды. Тапсырманы орындау. 1 -тапсырма Асханадағы даяшыға өтініш жасау. 2-тапсырма Берілген сөздермен сөйлем құрастыру. көрн. Кеспемен жұмыс жасату. әдіс Слаидпен жұмыс жасату. «Асханада» тақырыбы бойынша сурет салып,шағын әңгімемен қорғау.VII Бекіту 5 сұрақ Балалар үзілісте қайда барып тамақ ішті? жауап Асхана қандай екен? Асхананың кіреберісінде не ілулі тұр? Ас мәзірінде не жазылған? Асханада адам өзін қалай ұстауы керек? Асханада кім кімге қызмет етеді? Сабақты қорытындылау: 1 Тест сұрақтарына жауап беру.Бағалау: «5»- «4»- «3»- «2»-Үйге тапсырма беру: 2 4-5-тапсырма 102-бет Жеке оқушыға тапсырма беру: « Асханада» тақырыбына шағын шығарма жазып келу.





Тест сұрақтарына жауап беріңіздер.





1.Асханада болатын нәрсені көрсетіңіз. А) ас мәзірі Ә) жұлдызша Б) ұйымдастырушы

2. Асханада адам өзін қалай ұстағаны жөн? А) көңілді В) мәдениетті Б) салмақты

3.Бірінші тағам түрін табыңыз.А) мәнті Ә) сорпа Б) палау

4.Екінші тағам түрін көрсетіңіз. А) түшпара Ә) қуырдақ Б) сорпа

5. «Ас мәзірі» сөзінің аудармасын табыңыз. А) меню Ә ) официант Б) ресторан

6.Бірінші тағам мен екінші тағамның айырмашылығы бар ма? А) бар Ә) жоқ

7.Асханада даяшы бола ма?А) жоқ Ә ) иә











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ