А) Сәлемдесу, оқушылардың
сабаққа дайындығын
тексеру;
Психологиялық тренинг
«Сиқырлы сандық»
Сиқырлы сандық (онын ішінде
айна болады). Тренингті бастамас бұрын ең бірінші, өз-өзімізді
айқындап алайық. Қазір сендер мына сандықты бір-бірінің қолдарына
бересіңдер. Осы сандықты алған адам оны ашып, ішіне қарайсыз. Оның
ішінде жан-жақты, ғажайып және қайталанбайтын бейнені көресіңдер.
Оған күліп қарауларың
керек.
Барлық қатысушылар сандыққа
қараған соң, мұғалім сұрақтар
қояды:
-
Жан-жақты, ғажайып және
қайталанбайтын бейне кім болып
шықты?
-
Сендер ол бейнеге күліп
қарағанда, ол сендерге қалай
қарады?
Осы тамаша көңіл күймен
сабаққа енеміз.
Үйге берілген тапсырманы
сұрау
Асханалық құрал-жабдықтарын
қолдану ережесі тақырыбы бойынша тапсырма
беріледі
1. «Сәйкестендіру
»
жұптық
жұмыс
2 «Кім жылдам»
ойын
жеке
жұмыс
Суреттер арқылы түскі асқа
ыдыстарды жинақтау

Миға шабул сұрақтары арқылы
жаңа сабаққа ену.
Топтық
жұмыс
Сұрақтарға байланысты
жауаптарды таңдап тұс- тұсына
желімдейміз
Бүгінгі жаңа сабақтың
тақырыбы Асхана және ас үй
ыдыстары
Оқу
мақсаты
7.3.2.2 таңдап алынған мәзір
бойынша дастарқанды түскі асқа әзірлей
білу.
Ас мәзірін оқу
талдау.

Түскі асқа арналған
дастарханның жабдықталу
реті.
1) Дастарханды тегістеп
жаямыз
2) Алдымен кісі отыратын
орындыққа қарсы бетке көлемді тәрелке
қойылады.
3) Тәрелке үстел шетінен 2 см
асып барып орналасуы
керек.
4) Сол жақта үстелден 5-10 см
асып бәлішке арналған тәрелке
тұрады
5)
Тәрелкенің сол жағына
шанышқы, оң жағына пышақ қойылып,
сорпа ішетін ас қасық,үстіңгі бөлігіне десерттік қасық
қойылады.
6)Оң жақ бұрышқа сусынға
арналған стакан немесе шайға,кофеге арналған шыны ыдыс
қойылады.
7) Ал оралған майлық ортадағы
тәрелкенің үстіне
орналасады
8)Гүлдерден жасалған
композиция Сіздің үстеліңізге сұлулық пен стильді
береді
Асты ішіп болған соң ыдыстарды
қою әдебі

Түртіп алу
стратегиясы
Мақал мәтелді дәптерге
жазу
1)Ас адамның
арқауы
2)Ас тұрған үйде ауру
тұрмайды.
Миға
жаттығу
Оң қол,сол қолға қалам ұстап
бір мезетте шаршы мен шеңбердің суретін саламыз.Бұл мидың дамуынына
әсер етеді,
Ыдыстарды реттілікпен
қояды

Бекіту сұрақтарын
қою.
Түскі асқа арналған
дастарханның жабдықталу
реті.
1) Нені тегістеп
жаямыз?
2) Алдымен кісі отыратын
орындыққа қарсы бетке қандай тәрелке
қойылады?
3) Тәрелке үстел шетінен неше
см асып барып орналасуы
керек?
4) Сол жақта үстелден 5-10 см
асып неге арналған тәрелке
тұрады?
5)
Тәрелкенің сол жағына қандай асханалық
аспап қойылады?
.
6)Оң жақ бұрышқа сусынға
арналған қандай ыдыс
қойылады?
7) Ал оралған майлық ортадағы
тәрелкенің қай шетіне
қоямыз?

Оқушыларға мадақтау хатын беру
және бағалау.
|
Оқушылар өз бейнелерін көріп
таң ғажайып болып көңіл күйлері көтерінкі
болады.
Оқушылар жұптаса отырып
тапсырманы орындайды.
Оқушылар бір бірін тексереді
жұмысты бағалайды
Суреттер арқылы түскі асқа
ыдыстарды жинақтайды
Түскі
ас
ережелері
құрастыру
:
Мұғалім оқушыларға сұрақтар
қояды оқушылар жауап бере отырып
құрастырады.
Оқушылар жауап беріп
отырады
Дәптерге мақалдарды
жазады
Оқушылар сергіп
қалады
Түскі асқа мәзір бойынша
ыдыстарды орналастырады.
Оқушылар түсінгені бойынша
жауап береді
Сабаққа кері байланыс
береді
Мадақтау қағазымен
мадақталады
|