Сабақтың
басы.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Психалогиялық
дайындық.
Бір үйде біз
нешеуміз?
Кел, санайық
екеуміз.
Бас бармағым –
атам,
Балаң үйрек –
апам,
Ортан терек –
әкем,
Шылдыр шүмек –
анам,
Кішкентай бөбек –
мен.
Бір үйде біз
нешеуміз?
Бір үйде біз
бесеуміз.
Атамнан
басталар,
Әжеммен
қосталар
Отбасым
мыналар:
Ең жақын адамдар
–
Әкем мен анам бар,
Бір
туған ағам бар,
Бәрін жақсы
көремін,
Еркелеймін,
еремін!
Үй тапсырмасын
сұрау
Менің
әжем
Әжесін кім жақсы
көреді?
|
Оқушылар өзінің үйде кімдермен
бірге тұратынын, олардың аты-жөні мен үйдегі атқаратын міндеттерін
айтады.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беріп түсінік айтады.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Дескриптор:Мәтіннің
мазмұнына сәйкес қойылған
нақтылау сұрақтарына жауап
береді
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлаймын
Сөзжұмбақты шеш. Туыстық
атауларды есіңе түсір
1. … отбасынан
басталады.
2. Әкеңнің әкесі – …
.
3. Сен әкеңе кім
боласың?
4. Мейірімді жан – …
.
5. Ағайынды адамдар бір-біріне
…
6. Ұлдан кіші қыз бала – …
.
Жауаптары:
Отан,ата,бала,ана,бауыр,қарындас.
Ендеше бүгінгі сабағымыз
осы туыстық атауларға байланысты
болмақ.
Менің
туыстарым
Ойлау дағдысы: білу,
түсіну
Автор туралы мәлімет
беру
(1938 -
2006)
Ермек Өтетілеуұлы – балалар
ақыны.
Бұрынғы Ақмола қаласында
дүниеге келген.
Ақыл “Әдептілік - әдемілік”,
“Төрт түсті жер үсті” т.б. кітаптардың
авторы.
«Үш минуттық пауза» әдісі
арқылы өлеңді түсініп оқыту
Нұсқаулық:Балалар өлеңді 3 минут
үнсіздікте отырып оқиды.
Ең жақын адамдар деп
кімдерді айтуға болады?
Отбасындағы ұлдардың
үлкенін кім дейміз?
Автор туыстық туралы кімнен
естіген?
Анықта
Өзіңнен кіші ұл бала саған кім
болады?
|
Балалар өлеңді іштей саналы
түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, қажетті ақпаратты тауып, сын
тұрғысынан бағалап оқиды.
Балалар сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор: Сөзжұмбақты
шешеді
Жарайсыңдар!
Дескриптор:Өлеңді түсіне отырып
оқиды
Керемет!
|
Таратпа
материал
Әдебиеттік оқу оқулығы.
Алматы
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
тапсырмалары
|
2- тапсырма. Топтық
жұмыс
«Дәптермен жұмыс»
айдары
«Анамның анасы – нағашы әжем
бар» деген өлең жолына қарап,анасының анасы нағашы әже болатындығы
туралы ой қорытуына ықпал етеді.
«Ойлан
тап»
Жұмбақтар
жасыру
1.
Маған да, саған да,
Жақын туыс бес адам.
Үш әріптен тұратын.
Онға оқы, солға оқы
Өзгермейді еш одан.
Бәрі-де өз жұртың
Айтады, қане кім атын? (ана, апа, аға, іні,
ата)
2.
Айтары мол ғұлама,
Көп жасасын бұл адам,
Әкесі ол әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол
кім? (ата)
3. Атаңның баласы,
Кей кезде таласып.
Қаласың әжеге
Білгенің асады кәдеге.
Ол кім? (әке)
4. Бала бала, бала деп,
Түнде шошып оянған
Түн ұйқысын төрт бөліп
Түнде бесік таянған.
Қолын қатты тигізбей,
Кірлі көйлек кигізбей.
Иісін жұпар аңқытқан.
Бұл кім? (ана)
5. Дегенімді жасайтын
Қалған тамағымды асайтын
Ертіп алып жетектеп
«Немерем» – деп атайтын? (әже)
ҚЖ
|
Оқушылар өлеңді
үлгідегідей анықтама түрінде өзгертіп
жазады.
Анаңның анасы – нағашы
әжең,Анаңның әкесі – нағашы атаң.Анаңның аға-інісі – нағашы ағалар,
Анаңның апа-сіңлісі–нағашы
апалар.
Оқушылар жұмбақтарды
шешеді
|
Дескрипторы:
өлеңді анықтама түрінде
өзгертіп жазып, шығармашылық жұмыс
жасайды.
|
|