Әсілбекова Тоғжан Бактиярқызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әсілбекова Тоғжан Бактиярқызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Үү дыбысы және әрпін таныстыру, үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДЖОІЖО

Білім беру ұйымының атауы

137 ЖОББМ

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні:

Әсілбекова Т

Күні:

28.11.2024.

Сынып:1

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

68 сабақ. Үү дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу;

1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

Сабақтың мақсаты

Үү дыбысы және әрпін таныстыру, үйрету

Құндылықтар және оның мақсаты:


Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу


Апта дәйексөзі: Өз өміріңізге жауапкершілікті алу — діттеген мақсатқа қол жеткізу үшін бәріне де дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут




Сабақ

тың ортасы

20 минут














































Сергіту сәті

2 минут




Сабақты қорыту

6минут









Қосымша тапсырма

2минут






Кері байланыс

5 минут




Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Біз қандаймыз,қандаймыз?» ойыны.

Топқа бөлу

Бейнежазба(Т.Мұсабаевтың балаларға айтқан тілегі)


Өткенді пысықтау

Оқылым

Тап әріп шопан пана

Кітап Әліппе шапан баспана

«Кітап» мәтінін оқу(тізбектеп оқу)


Жаңа тақырып

« Күншіл үйрек» ертегісін бейнежазбада көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу

1-тапсырма

1.«Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.(Үйрек суреті)

2.Сурет бойынша әңгіме құрау.

Үш би туралы әңгімелеу

3. «Ү» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

4.«Ү» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

5.Түймелерден «ү» әрпін жасау.




2-тапсырма

Оқылым.

1.Оқулықтың 71-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

Үш түн күз үкі

Күш күн жүз үкімет

2.«Ү» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

3.Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (үкі – үкімет), сөз ортасына (күш – күші), сөз алдына (үш – күш) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

Жазылым

1.Оқулықтағы «ү» әрпінің таңбалануына назар аудару.

2.«Ү» әрпін тақтаға жазып көрсету.

3.«Ү» әрпін ауада жазып көрсету.

4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

ЕҚБ:

Үү әрпіне байланысты сөздерді тұтастай, буындап оқы.



«Қамажай» биі



Топтық жұмыс





ФС тапсырмасы

Бекіту және саралау

https://wordwall.net/ru/resource/64353582






Кері байланыс:керуен

Сұраққа жауап айтады.



Өткен тақырыпты пысықтайды



Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Балалар қалаға барды. Қастарында күшіктері бар. Олар үш кісінің ескерткішіне таңдана қарады».

Әңгімені сөйлемдерге талдайды






Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.





Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

ды орындайды



Жеке жұмыс жасайды


Сөздерді оқиды












Жұмбақтың жауабын табады: үкі,түлкі,түйе.


Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырма

ларын орындайды.










Кері байланыс жасайды

Сұрақ-жауап



Дескриптор:

Пп дыбысы мен әрпін меңгерген

Сөздерді тұтас оқи алды

Дескриптор:

Өтілетін жаңа дыбысы бар

«күшік» сөзіне дыбыстық талдау жасады

«Ү» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты

Түймелерден «ү» әрпінің сұлбасын жасайды.





Дескриптор:

Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.





Дескриптор:

Сызықтарды бастырып жазу арқылы

«ү» әрпінің бас және кіші әрпін жазды. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.

Керемет!









Дескриптор:

1.Суреттердің және сөздің дыбыс сызбасы арқылы жаңа сөзді тапты

2.

«ү» дыбысы сөздің қай жерінде

келетінін анықтады.








«Керуен» әдісі








Рисунок 1
















Оқулық








Жұмыс дәптері











Суреттер






Оқулық





Суреттер









Стикерлер









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2024
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі