Материалдар / Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 8 сынып ЖЭС
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
182
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

Педагогтің аты-жөні:

Нурсеитова.Нурлан Кабыкеновна.

Күні:13:12


Сынып: 8 г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

Сабақтың мақсаты


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



2 мин










Өткен білімді еске түсіру

1мин









5 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл-күйін көтеру мақсатында психологиялық ахуал орнату

«МЕН ТАПТЫМ» әдісі

Оқушылардың барлығын тұрғызып, көздерін жұмып тұрып сұраққа жауап береді, яғни, сұрақты жаубымен бірге қоясыз біресе тура жауап біресе қате жауап айтасыз. оқушылар сіздің айтқан жауабыңыз тура десе қолын басына қояды дұрыс емес деп есептесе қолын ішіне қояды.


ТОПҚА БӨЛУ

«ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІ» әдісі . әр значоктың артында 1ден бастап 6ға дейін сандар жазылған, бірдей сандар бір топқа топтасады(4 топ 4 адамнан)




ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

«СПИННЕР» әдісі

Берілген спиннер барабанынының сол жағында оқушылардың аты мен оң жақ барабанда сұрақтар жазылған, барабан айналдырылып тоқтағаннан кейін, бағыттауыштың тұсына сәйкес келген оқушы тұрып өзіне сәкес келген сұраққа жауап береді.






Әдістің шартымен танысып орындау барысында көңіл күйлері көтеріледі





Оқушылар әлеуметтік желі значоктары арқылы 6 оқушыдан 4 топқа бөлінеді. Әр значоктың артында сандар берілген








Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу







мадақтау





















ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

















Үлестірмелі қағаздар

Жаңа білім




Әскери комунизмнен Жаңа экономикалық саясатқа көшу. "Жаңа экономикалық саясат". Қазақстан үшін ЖЭС-тің артықшылықтары қандай болды? Т.б сұрақтарға жауап алу және жаңа тақырып бойынша ақпарат алу мақсатында видеоролик көрсетіледі.

Видео ақпаратта берілген маңызды мағлұматтарды дәптерге түртіп алу оқушыларға ұсынылады.

Видеороликті қарап болған соң ойды жинақтауға сұрақтар

Жеке жұмыс

Саясат пен сипаттамасын сәйкестендір.

ЖПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 ЭС


Уақытша үкіметтің қалыптасуы

Әскери коммунизм

Прямая со стрелкой 2

Карточкалық жүйе жойылды

Ақпан революциясы


Карточкалық жүйе енгізілді




ТОПТЫҚ ЖҰМЫС.

«КЛАСТЕР» қорғау (оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасайды, тақырып бойынша ізденеді)

Берілген әскери-коммунизм мен жаңа экономикалық саясаттың белгілерін ажыратып кластерге жазыңыз.

Әскери коммунизм

ЖЭС




І топқа берілетін кластердің кілт сөздері

ІІ топқа берілетін кластердің кілт сөздері

ІІІ топқа берілетін кластердің кілт сөздері

ІҮтопқа берілетін кластердің кілт сөздері

1.Кедейлер «Қосшы» одағын құру

2.Қираған шаруашылықты қалпына келтіру

3.Мал басы кеміді

4. Ірі, орта және ұсақ өнеркәсіптер мемлекет меншігіне көшірілді.

5.Жеке сауда дамыды


1.Өнеркәсіп жұмысын тоқтатты

2.Кәсіпорындарды шаруашылық есепке көшіру.

3.Азық – түлік салғырты енгізілді.

4.Сауда еркіндігі.

5.Жеке саудаға тыйым салынды.


1.Ауылшаруашылық және несие, тұтыну кооперациясын дамыту.

2.Азық – түлік теңгерме ұстанымы бойынша бөлінді.

3.Азық – түлік салығының енгізілуі.

4.Еңбек міндеткерлігін жойып, жалдамалы еңбекті қолдану.

5.Шаруаларға жер берілді


1.Жалпыға бірдей еңбек міндеттілігі енгізілді.

2. Басқару ісі орталықтандырылды.

3.Жерді және ұсақ кәсіпорындарды жалға беру.

4.Коммуналдық жол – қатынасы қызметі (услуга) тегін болды.

5.Карточкалық жүйе енгізілді





Жұптық жұмыс

«File» әдісі арқылы Енгізілген ЖЭС-тың Қазақстан үшін артықшылықтарын анықтаңыз

«F» - негізгі фактіні анықтаңыз


«І»- негізгі ндсясын айқындаңыз


«L» - көтерілген негізгі мәселелерді анықтаныз


«Е» - Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасыңызбен талданыз







Видео ақпараттағы маңызды жерлеріне дәптерлеріне түртіп алады




Бейнероликтегі алған ақпаратты пайдаланады негізгі идеяны анықтайды













Дескриптор:

Әскери-коммунизм мен жаңа экономикалық саясаттың белгілерін дұрыс

Ажыратады

Кластерді дәлел келтіріп қорғайды




















Дескрипторлар

ЖЭС-тың Қазақстанға негізгі фактіні анықтайды.

ЖЭС-тың негізгі идеясын анықтайды.

ЖЭС-тың көтерілген негізгі мәселелерді анықтайды.

ЖЭС-тың Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасыңызбен талданыз

















ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»




525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!