Ұйымдастыру
Психологиялық тренинг
Алдыңғы білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасып,
сабаққа қатыстарын анықтау.
«Сандар сыйқыры» арқылы
амандасу тренингі өткізіледі. 1-қол алысып, 2-иықпен, 3-арқамен
амандасасыз.
«wordwall» бағдарламасында тест
тапсырмасы орындалады.
|
-белсенділікпен
қатысу;
-тест тапсырмасын
орындау.
2-ұпай
|
Мадақ
тау
|
https://wordwall.net/ru/resource/65021100
|
Жаңа
білім
|


Жаңа тақырыпты
анықтауда суреттер ұсынылады.
-Суреттерде қандай
оқиғалар туралы бейнеленген?
-Қазақ халқының басына
осындай күн тууына қандай себептер әсер етті деп
ойлайсыңдар?
-Арты осындай ауыр
зардаптарға әкелген саясат қалай аталатын
еді?
Жаңа тақырып және оқу
мақсатымен таныстырылғаннан кейін, тақырыпты ашу
мақсатында бейнебаян көрсетіледі.
-Бейнебаян мазмұны
қандай болды, нені түсіндіңіздер?
-Коммунистік партия
үшін ең басты мақсат қандай болды?
-Аштықтан қырылып
жатқан халық туралы үкімет тарапының көзғарасы қандай
болды?
Тақырып мазмұнына сай
оқушыларды топқа бөлу:
(жасырын қима
қағаздарды ұсыну арқылы оқушылар 3 топқа
бөлінеді:
1-топ: Әскери коммунизм
саясаты
2-топ:
Ашаршылық
3-топ: Жаңа
экономикалық саясат
1-тапсырма: топтық
жұмыс:
1-топ: Азамат соғысы
жылдарында енгізілген Әскери коммунизм саясатын «Тұжырымдамалық
картада» сипаттаңыз:

2-топ: Қазақстанда орын
алған 1921-1922 жылдардағы ашаршылықьты «Балық
қаңқасы» әдісі арқылы
сипаттаңыз.

3-топ: Аштық
салдарынан орын алған шаруалар көтерілісін «Мәтін талдау
кестесінде» сипаттаңыз:
Мәтін не
туралы?
|
|
Оқиғаның басты
ерекшелігі неде?
|
|
Оқиға қашан және
қайда болған?
|
|
Оқиғаның басты
кейіпкерлері
|
|
Оқиғаға өз
көзғарастарыңыз
|
|
2-тапсырма: жұптық
жұмыс:
1-жұп:Жаңа экономикалық саясатқа көшудің себептерін
«Графикалық органайзер» әдісі арқылы
анықта:
-
Басты
себептер
|
Қосымша
себептер
|
|
|
2-жұп: ЖЭС-тың ерекшелітерін
сызбаға түсір:

3-жұп: ЖЭС-тың «оң» және
«теріс» салдарын анықтаңыз:
Жеке жұмыс: Тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді:
|
-суреттер арқылы ой қозғап, жаңа тақырыпты
анықтайды;
-бейнебаянды тамашалап, жетелеуші сұрақтарға жауап
береді;
1-ұпай.
-Әскери коммунизм саясатының енгізілу себептерін
анықтайды;
-мерзімін анықтайды;
-басты ерекшеліктерін
сипаттайды;
-нәтижесін саралайды;
-салдарын сипаттайды.
3-ұпай
-басты проблеманы
анықтайды;
-себептерін сипаттайды;
-мысалдар мен дәлелдемелерге
тоқталады;
-қорытынды ой-пікір
білдіреді.
3-ұпай
-мәтіннің негізгі мазмұнын
анықтайды;
-ерекшеліктерін сипаттайды;
-қашан және қайда болғанын
анықтайды;
-басты кейіпкерлерді
анықтайды;
-өз көзғарастарын
білдіреді.
3-ұпай
-ЖЭС-қа көшудің басты себептерін
анықтайды;
-қосымша себептерін
анықтайды;
2-ұпай
-ЖЭС-тың 1-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 2-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 3-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 4-ші ерекшелігін
анықтайды;
-ЖЭС-тың 5-ші ерекшелігін
анықтайды.
2-ұпай
-ЖЭС-тың оң салдарын
анықтайды;
-ЖЭС-тың теріс салдарын
анықтайды;
2-ұпай
-тест тапсырмасын
орындайды.
|
Үш таяқша әдісі арқылы
1 сұрақ
1 жауап
1 идея
Екі жұлдыз, бір тілек
-мадақтау.
|
https://youtu.be/wYIwWwiP9yo?si=BKsoLc8zwXZhxUxl
https://wordwall.net/resource/31133755
https://wordwall.net/ru/resource/65174156
|