Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
сәті.Оқытушы-ұйымдастырушы сапқа тұрғызады, взвод командирінен
рапорт қабылдайды. Оқушылармен амандасады, түгендейды, киім
үлгілерін тексереді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру. Өткен
тапсырманы сұрау
|
Бөлімше командирі
оқушыларды сапқа тұрғызып оқытушы-ұйымдастырушыға рапорт
береді.
АӘжТД мұғалімімен
амандасады.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.
|
АӘжТД
оқулық

|
Жаңа сабақ
кезеңі
33
мин.
|
1. Бейнетаспа көрсету
1топ Робот дегеніміз не? Роботтар не үшін
қажет?
2топ Роботтардың түрлері.
3 топ Пайдалану салалары.
Жұптық жұмыс: Үлестірме таратылады. (холодильник,
пылесос, микроволновка, утюг, посудомойка, мед. инструмент
)
Робот па? Неге робот деп
ойлайсыңдар?
Талқылау. Бір мәмлеге келу.
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы
формативті бағалаймын. Робототехника (робот және техника; ағылш. robotics —
роботика) – роботтардың құрылысымен,
жұмысы мен қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару,
сезіну мен мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және
электронды инженерия мен компьютер ғылымдарының біріккен
саласы.
Робототехника роботтардан басқа автоматтандырылған техникалық
жүйелер мен өндірістік үдерістердің ең жаңа техникалық
жиынтықталуын әзірлеу мен қолдану жолдарын зерттейтін
ғылым.
Автоматтандырылған
машиналар, басқа сөзбен айтқанда роботтар, адамдардың орнына
қауіпті жерлерде, немесе зауыттағы құрастыру үдерістерінде жұмыс
істей алады. Роботтар сыртқы келбеті бойынша, жүріс-тырысы мен
танымы бойынша адамдарға өте ұқсас болуы әбден мүмкін. Қазіргі
таңда ғалымдар гуманоид роботтарды барынша адамдарға ұқсас қылуға
тырысып жатыр.
Ертегі
кезеңнен бастап, роботтар бір күні адамдардың жүріс-тұрысына
еліктейді және де адамдар сияқты адамдардың жұмыстарын істей алады
деп болжалған. Қазіргі таңда робототехника тез дамып келе жатқан
сала. Технология қалай тез дамыса, робототехника да солай тез
дамиды, өйткені робототехника технологиямен тығыз
байланыста. Қазіргі таңда роботтар
үйде, кәсіпорындар мен әскери салада қолданылады. Көптеген роботтар
миналар мен бомбаларды залалсыздандыру сынды адамдарға тікелей
зардап алып келетін жағдайларда қолданылады.
|
Сұрақтар мен тапсырмалар:
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады
.
|
Суреттер сызбаларды
сызу
Тірек сызбалар
Кесте
Конспект

|
Қорытынды
кезең
Ой толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Рефлексия
1.Нені білемін?
2.Нені білдім?
3.Нені білгім келеді? Үй
тапсырмасы. Әскери робот
техникасының негіздері №2, 114-119 бет
|
Жеке жұмыс:
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі
сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім,
қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.
|



|