Қысқа мерзімді жоспар 17- 18
Әскери роботты техникалардың негіздері.
______________________
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Әскери роботты техникалардың негіздері |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзабаев К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: 24/21 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әскери роботты техникалардың негіздері. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Оқушыларға Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы түсінікті қалыптастыру, олардың ерекше белгілері мен әскери қызметте қолданылуын түсіндіру. Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға роботтар туралы жалпы мәліметті, роботтардың әскери істе қолданылуын, роботтардың негізгі жүйелерінің ерекше белгілерін, олардың жіктелуін, заманауи әскерде қолданылуы туралы мәлімет беру. Оқушылардың бойында Отанның қырағы жауынгері, елінің сенімді азаматы болып өсуіне тәрбиелеу. |
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды түгендеу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
1. Презентация көрсету. 10 минут 1топ Робот дегеніміз не? Роботтар не үшін қажет? 2топ Роботтардың түрлері. 3 топ Пайдалану салалары. Жұптық жұмыс: Үлестірме таратылады. (холодильник, пылесос, микроволновка, утюг, посудомойка, мед. инструмент ) Робот па? Неге робот деп ойлайсыңдар? Талқылау. Бір мәмлеге келу.
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер
арқылы формативті бағалаймын. Робототехника (робот және техника; ағылш. robotics — роботика)
– роботтардың құрылысымен, жұмысы мен
қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен
мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және электронды
инженерия мен компьютер ғылымдарының біріккен саласы. Автоматтандырылған машиналар, басқа сөзбен айтқанда роботтар, адамдардың орнына қауіпті жерлерде, немесе зауыттағы құрастыру үдерістерінде жұмыс істей алады. Роботтар сыртқы келбеті бойынша, жүріс-тырысы мен танымы бойынша адамдарға өте ұқсас болуы әбден мүмкін. Қазіргі таңда ғалымдар гуманоид роботтарды барынша адамдарға ұқсас қылуға тырысып жатыр. Ертегі кезеңнен бастап, роботтар бір күні адамдардың жүріс-тұрысына еліктейді және де адамдар сияқты адамдардың жұмыстарын істей алады деп болжалған. Қазіргі таңда робототехника тез дамып келе жатқан сала. Технология қалай тез дамыса, робототехника да солай тез дамиды, өйткені робототехника технологиямен тығыз байланыста. Қазіргі таңда роботтар үйде, кәсіпорындар мен әскери салада қолданылады. Көптеген роботтар миналар мен бомбаларды залалсыздандыру сынды адамдарға тікелей зардап алып келетін жағдайларда қолданылады. |
|
|
https://youtu.be/YimRw_F2u6o |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақ тақырыбының маңызды сәттерін және ненің түсініксіз болғандығын жазу. Үй тапсырмасы. Рефлексия 1.Нені білемін? 2.Нені білдім? 3.Нені білгім келеді? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әскери роботты техникалардың негіздері.
Әскери роботты техникалардың негіздері.
Қысқа мерзімді жоспар 17- 18
Әскери роботты техникалардың негіздері.
______________________
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Әскери роботты техникалардың негіздері |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Мырзабаев К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: 24/21 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әскери роботты техникалардың негіздері. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Оқушыларға Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы түсінікті қалыптастыру, олардың ерекше белгілері мен әскери қызметте қолданылуын түсіндіру. Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға роботтар туралы жалпы мәліметті, роботтардың әскери істе қолданылуын, роботтардың негізгі жүйелерінің ерекше белгілерін, олардың жіктелуін, заманауи әскерде қолданылуы туралы мәлімет беру. Оқушылардың бойында Отанның қырағы жауынгері, елінің сенімді азаматы болып өсуіне тәрбиелеу. |
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды түгендеу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
1. Презентация көрсету. 10 минут 1топ Робот дегеніміз не? Роботтар не үшін қажет? 2топ Роботтардың түрлері. 3 топ Пайдалану салалары. Жұптық жұмыс: Үлестірме таратылады. (холодильник, пылесос, микроволновка, утюг, посудомойка, мед. инструмент ) Робот па? Неге робот деп ойлайсыңдар? Талқылау. Бір мәмлеге келу.
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер
арқылы формативті бағалаймын. Робототехника (робот және техника; ағылш. robotics — роботика)
– роботтардың құрылысымен, жұмысы мен
қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен
мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және электронды
инженерия мен компьютер ғылымдарының біріккен саласы. Автоматтандырылған машиналар, басқа сөзбен айтқанда роботтар, адамдардың орнына қауіпті жерлерде, немесе зауыттағы құрастыру үдерістерінде жұмыс істей алады. Роботтар сыртқы келбеті бойынша, жүріс-тырысы мен танымы бойынша адамдарға өте ұқсас болуы әбден мүмкін. Қазіргі таңда ғалымдар гуманоид роботтарды барынша адамдарға ұқсас қылуға тырысып жатыр. Ертегі кезеңнен бастап, роботтар бір күні адамдардың жүріс-тұрысына еліктейді және де адамдар сияқты адамдардың жұмыстарын істей алады деп болжалған. Қазіргі таңда робототехника тез дамып келе жатқан сала. Технология қалай тез дамыса, робототехника да солай тез дамиды, өйткені робототехника технологиямен тығыз байланыста. Қазіргі таңда роботтар үйде, кәсіпорындар мен әскери салада қолданылады. Көптеген роботтар миналар мен бомбаларды залалсыздандыру сынды адамдарға тікелей зардап алып келетін жағдайларда қолданылады. |
|
|
https://youtu.be/YimRw_F2u6o |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақ тақырыбының маңызды сәттерін және ненің түсініксіз болғандығын жазу. Үй тапсырмасы. Рефлексия 1.Нені білемін? 2.Нені білдім? 3.Нені білгім келеді? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













