5
минут
-
ұйымдастыру
-
топтастыру
Сабақтың басы:
(3
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ «Бағдаршам»
ІІ
топ «Жүргізуші»
ІІІ
топ «Аялдама»
спалы қозғалтқышы бар
велосипедтің құрылымын, жұмыс принципін
түсіндіру.
Аспалы қозғалтқыштың
велосипедке қосылуы мен техникалық талаптарын
көрсету.
-
Қозғалтқыштың қуаты,
түрлері және олардың
тиімділігі.
-
Техникалық талаптар: раманың
беріктігі, қауіпсіздік жүйелері, қозғалтқыштың жұмыс жағдайы,
педальды жүйе және т.б.
-
Техникалық тексерулер мен сертификаттау
процесі.
Оқушыларға видеоролик немесе суреттер
көрсету арқылы нақты мысалдар
келтіру.
|
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
|
Ауызша марапаттау
|
Суреттер,
слайд
Бағалау

|
Сабақтың
ортасы:
30
мин
|
Тапсырма 1: Аспалы қозғалтқышы бар велосипедтің
бөліктерін атаңыз және олардың қызметін
түсіндіріңіз.
Тапсырма 2: Аспалы қозғалтқышы бар велосипедке
қойылатын негізгі техникалық талаптарды жазып,
талқылаңыз.
Топтық жұмыс.
Оқушыларға велосипедтің техникалық қауіпсіздік
талаптары беріледі. Оларға сәйкес, велосипедтің қауіпсіздігін
қамтамасыз ету үшін қандай шаралар қолдану керектігі туралы
тапсырма беріледі.
Оқушылар қауіпсіздік жүйелерінің (тежегіштер,
тұрақ, аспалы қозғалтқыштың жылдамдығы мен күшін бақылау) дұрыс
жұмыс істейтініне көз жеткізіп, қауіпсіздікке қатысты техникалық
талаптарды түсіндіреді.
Техникалық тексеру кезінде қандай
құралдар қажет екендігі мен қауіпсіздік жүйелерінің қалай
тексерілетінін талқылаңыз.
|
Оқушылар жұп болып жұмыс істейді, әрбір бөлікті анықтап,
сипаттайды.
Оқушылар
тапсырманы топта орындап, техникалық талаптарды
талқылайды.
Әр топ өз жұмыстарын ұсынғанда,
велосипедтің қауіпсіздігіне қатысты қандай әрекеттер жасау
керектігін түсіндіреді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақты
қорытындылау
4-минут
|
Жұмыс
түрі: Жұптық
жұмыс.
Нұсқау:
-
Оқушыларға
техникалық талаптарды сипаттайтын карточкалар беріледі. Әр
карточкада велосипедтің құрылымы, қозғалтқышы, қауіпсіздік жүйесі
мен басқа да сипаттамалары туралы мәлімет
жазылған.
-
Оқушылар жұп болып жұмыс
істеп, карточкалардағы техникалық талаптарды
салыстырады. Бұл
салыстыруды екі деңгейде орындау
қажет:
-
Әр
талаптың дұрыс түсіндірілгендігін
тексеру.
-
Техникалық талаптардың велосипедке қаншалықты
сәйкес келетінін анықтау.
-
Жұптар өзара пікір алмасып, дұрыс талаптарды
түсіндіреді, қажет болған жағдайда сұрақтар
қояды.
-
Әр
жұп өзінің талқылауынан кейін, қандай техникалық талаптардың
велосипедке сәйкес келетінін және олардың дұрыс пайдаланылуының
маңыздылығын дәлелдейді.
|
Мұғалім барлық жұптардан техникалық талаптардың
маңызды тұстарын сұрап, оларды толығымен дұрыс түсінгендерін
тексереді.
Қосымша түсіндірмелер жасап, техникалық
талаптардың әрқайсысының практикада қалай қолданылатынын айтып
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.

|
|
Сабақтың соңы:
(3
мин)
Рефлексия
|
Рефлекция
әдісін menti.com
платформасы арқылы сұраймын. Оқушыларға QR код көрсетіледі. Сол
арқылы сабақты
бағалайды
Бағалау парағымен оқушылар
бағыланады
|
Берілген
qr арқылы бағалау
|
Жақсы, ұнады,
ұнамады, түсіндім, түсінбедім деген сөздерді қолдану арқылы кері
байланыс береді
|
https://www.menti.com/alps9wu2eutj

|