Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аспан әлемінің құпиялары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ:Қазақ тілі |
«Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира. |
|
|||||||||
Қатысқандары: Қатыспағаны: 9 бөлім:Аспан әлемінің құпиялары. |
|
||||||||||
Сынып: 5 Күні: 11.04.18 |
|
||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: |
|
||||||||||
Тақырыбы: |
Ай және Күн. |
|
|||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты. |
5.О1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. 5.ӘТН 5-төл сөз, төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жолдарын,қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
|
|||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
|||||||||
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді. 5.О1-мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,анықтау. 5.ӘТН5 –төл сөз,төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жолдарын,қызметін білу, төл сөзді төлеу |
|
||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Төл сөз,төлеу сөз, автор сөздерінің жасалу жолдарын анықтайды. |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Кейбіроқушылар орындай алады: |
|
||||||||||
Төл сөзді төлеу сөзге айналдырады.. |
|
||||||||||
Бағалау критерийі |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну. Төл сөз,төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жлдарын анықтау. Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
|
|||||||||
Ойлау деңгейі |
Түсіну, қолдану, анықтау |
|
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, биология. |
|
|||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ашықтық. Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі. |
|
|||||||||
Алдыңғы оқу |
Жер-ғаламшар. |
|
|||||||||
Жоспар |
|
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтажоспарланғантапсырматүрлері. |
Ресурстар |
Жоспарланғанжаттығулар уларменқатарескертпелердіжазыңыз) |
||||||||
Сабақтың басы: 5мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ай мен Күннің суретін көрсетіп оқушыларды екі топқа бөлемін.Сол суреттер арқылы Ай мен Күн туралы білетіндерін айтады. Жаңа тақырыпқа болжау жасайды. 1Топ (Ай), 2Топ (Күн), «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.
1.Неше ғаламшар бар? 2. Ғаламшар туралы қандай аңыздарды білеміз? 3.Көктемгі Ай мен Күн қай кезде теңеледі? |
|
|
||||||||
Сабақтың ортасы: 10 мин 7 мин 13мин |
Жазылым барысындағы 1-тапсырма ТЖ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы екі топқа бірдей тұтас мәтін беріп,осы мәтіннен жинақы мәтін шығару.
жетекші сұрақтар:
1. – Айсұлу мен Күнсұлу қай заманда өмір сүріпті? 2. – Теңдесі жоқ сұлу кім? – Айсұлу. –Күнсұлу ше? 3. – Айсұлу қай уақытта тысқа шығады екен? – Түнде. – Күндіз ше? Дескриптор: -Мәтіннің мазмұнын түсінеді. -Негізгі және қосымша ақпараттарды ала отырып, берілген сұрақтарға жауап береді. -Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. “Микрафон”әдісі арқылы оқушылар өздері жазған жинақы мәтінді оқиды. Жазылым барысында 2- тапсырма. Т.Ж “Алма теру ” әдісі арқыл жүзеге асырылады. Талдағы алманы алады,артында жазылған төл сөздерді төлеу сөзге айналдыру. “Еңбек -түбі береке”,-деді халық. “Ғылым аппай мақтанба”,-деді А.Құнанбаев. “Күш білімде,білім кітапта”,-деген дана халқымыз. “Оқы,оқы және оқы”,-деді Ы.Алтынсарин. Дескриптор: Төл сөздерді төлеу сөзге айналдырады. Жазу барысыда орфографиялық қате жыбермеуге әрекет жасайды. ҚБ. «Өзін-өзі» бағалау Жазылым барысындағы 3-тапсырма ТЖ. «Сөйлемді аяқта»әдісі. Берілген мақал- мәтелдерді жалғастыр, мағынасын түсіндір.
1 топ Күн- ортақ Ай -ортақ. ................... Жаңбыр жауса ............. Таң атпайын десе,............. 2 топ. Жаңа айдан .............. Жердің сәні егін,ердің сәні ................... Қатты жауған жаңбыр .................. Дескриптор Мақал мәтелдің жалғасын тауып жазады. Мағынасын түсіндіріп береді. ҚБ: «Бірін-бірі» бағалау
Жазылым барысындағы 4тапсырма Әртопқа жұмбақ беріліп,ондағы шыққан жауаптарға үш тілде қазақ,орыс,ағылшын тілінде жауап беру.
Айтылым барысындағы ТЖ “Адасқан әріптер” ойынында сөздердің дұрысын табу.
1топ Үнк- Күн, Ату -Тау, Өлк- Көл, Алар- Арал, Ензө- Өзен. 2топ.Ерж- Жер, Тізең- Теңіз, Лада- Дала, Лбұт- Бұлт, Лже -Жел, Дескриптор Сөздердің дұрысын табады. Жазу барысында қате жыбермеуге әрекет жасайды. “ Балық қаңқасы”әдісі арқылы сабақты пысықтау.
|
|
|
||||||||
Сабақтың соңы 5мин Кері байланыс |
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс.
|
|
|
||||||||
Үйге тапсырма: |
Ай мен Күн туралы шағын ертегі жазып келу.
|
|
|
||||||||
Қосымшаақпарат |
|
||||||||||
Саралау–Cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Барлық оқушылар: Негізгі және қосымша ақпараты түсінеді. Оқушылардың көбісі: Мәтіннен тірек сөзбен зат есімді табады. Кейбір оқушылар: Мақал мәтелдердің мағынасын түсіндіріп береді. |
Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау, «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтарменбайланыс (тәрбиеэлементі). Пән аралық байланыс: 5сынып қазақ тілі оқулығы. жаратылыстану. |
|
||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары Тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде Үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды. Барлық оқушылар мақсатына жетті. Мақсатына жетпеген оқушылар тыңдалым аз болды. Сыныпта саралау дұрыс жүргізілді. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |