Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аспан денелері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Өзім туралы. Менің мектебім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№28 сабақ. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде біртаңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету; 1.1.2.5** ондықтан аттамай біртаңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
10-ға дейінгі сандардың құрамын қайталайды,қосып-азайтады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Талап: Ізденімпаз, жасампаз тұлға |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту Ауызша санау.«Кім жылдам?» ойыны. Мұғалім ауызша санауға ойын ұйымдастырады Өткенді пысықтау Тақтамен жұмыс 4+5=9 3+3=6 7-5=2 6+4=10 2+3=5 10-5=5 1+4=5 2+4=6 4+4=8 3+2=5 3+3=6 1+7=8 Тақырыпты ашу ФС тапсырмасы «Мен есепшімін» ойыны №1 тапсырма .Сандар құрамын есіне түсіреді. Кестеге қарайды. Оны сандарды қосу үшін қалай қолдануға болатынын айтып бере аласың ба? ЕБҚ Есепшотпен амалдарды орындауды үйрен. 1-ден 10-ға дейінгі сандарды қос. Жаңа тақырып Өзіндік жұмыс. 2-тапсырма Мұғалім кестедегі мысалдарды құруға бағыт береді.
ЕҚБ
3-тапсырма Әрбір қабаттағы сандардың қосындысы көрсетілген санға тең болатындай бос орындарға тиісті сандарды анықтауды ұсынады. Cоңғы қабаттағы сандарды анықтау үшін қосындысы 8-ге, 10-ға тең болатындай үш қосылғышты анықтаса жеткілікті. 4 + 1 + 3 = 8 2 + 1 + 5 = 8 2 + 6 + 0 = 8 5 + 2 + 3 = 10 5 + 1 + 4 = 10 0 + 7 + 3 = 10
4-тапсырма Арифметикалық пирамиданың қалай құрылғанынанықта Пирамиданың қалай құрылғанын анықтап, есептеуді орындайды. 2+1=3 1+4=5 3+2=5 3+1=4 5+5=10
ҚЖ: «Үздік қатар» ойыны Әр қатарға бір бағаннан беру
Қосу кестесін жаттап алыңдар
|
Ауызша санайды
Тақтада амалдар орындайды
Есепшотпен жұмыс жасайды
Сандар құрамын есіне түсіреді
Жеке жұмыс жасайды
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |