Материалдар / Аспан денелері қалай зерттеледі ҚМЖ 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аспан денелері қалай зерттеледі ҚМЖ 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Аспан денелері қалай зерттеледі ҚМЖ 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
207
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9-бөлім. Аспан әлемінің құпиялары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аспан денелері қалай зерттеледі?. Сан есімнің емлесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.5.1 Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.
5.ӘТН4.4.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу,сан есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі,сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

б). Топтастыру.

Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ





Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.



Сұрақтар:

1.Аспан денелері деген не?

2.Ол қалай зерттеледі?

3.Сан есім деген не?

4. Қандай түрлері бар?

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді-2


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

2-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау береді, түсіндіреді.

Оқушылар «Марста тұрғым келеді/келмейді...» тақырыбында шағын ойтолғау жазады.

Дескриптор:

-Шағын ойтолғау жазады.

-Пікір алмасады. Жалпы - 4 балл

Оқулық, жұмыс дәптері

Топтық жұмыс

5-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Оқушылар «Сиқырлы қоржын» ойынын ойнайды. Әр оқушы қоржыннан мәтіндегі тірек сөз бен сан жазылған қағазды алып, сөйлем құрайды.

Дескриптор:

-Ойын ойнайды.

-Шарты бойынша тапсырманы орындайды. Жалпы – 4 балл

Оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни

Рисунок 23






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!