Мектеп:
|
Абай атындағы қазақ орта
мектебі
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Карабалаева Райгуль
Ильясовна
|
Пән:
|
Қазақ
тілі
|
Сабақ
№
|
|
Күні:
|
06.04.2018ж
|
Бөлімі:
|
Астана-мәдениет пен өнер
ордасы
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Астана-болашақтың
қаласы
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
6.1.2.1.әлеуметтік-
мәдени,ресми-іскери тақырыптарға байланысты
диалог,монологтердегі(хабарландыру ,жаңалық) көтерілген мәселені
талдау;
64.3.1.неологизм,термин,диалект сөз,кәсіби сөздердің
қолданыс аясын түсіну және ажырата
білу
|
Оқу
мақсаттары
|
-әлеуметтік-
мәдени,ресми-іскери тақырыптарға байланысты
диалог,монологтердегі(хабарландыру ,жаңалық )көтерілген мәселені
талдау
-неологизм,термин,диалект сөз,кәсіби сөздердің қолданыс
аясын түсіну және ажырата
білу
|
Бағалау
критерийі
|
әлеуметтік-
мәдени,ресми-іскери тақырыптарға байланысты
диалог,монологтердегі(хабарландыру ,жаңалық )көтерілген мәселені
талдайды
неологизм,термин,диалект сөз,кәсіби сөздердің қолданыс
аясын түсінеді және ажырата
біледі
|
Құндылықтар
|
Тарихтың,мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
|
Ойлау
деңгейі
|
Білу,түсіну,қолдану
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих,география,музыка
|
Алдыңғы
оқу
|
Астана- мәдениет пен өнер
ордасы
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы 7
минут
3мин
2
мин
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Өзі туралы
кластер»тренинг
Оқушылар танысу үшін
өздері туралы кластерлер құрастыруы керек.Олар парақтың ортасына өз
есімдерін жазып,одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде
маңызы бар 5негізгі рөлін жазады.Мысалы:Жанұяның еркесі. адал дос
т.б
Ернар
Сабақ мақсатымен
таныстыру.Бағалау критерилериймен
таныстыру.
-Балалар,біздің
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Астана-болашақтың
қаласы»
Сабақ
мақсаты:
-әлеуметтік-
мәдени,ресми-іскери тақырыптарға байланысты
диалог,монологтердегі(хабарландыру ,жаңалық )көтерілген мәселені
талдау
-неологизм,термин,диалект сөз,кәсіби сөздердің қолданыс
аясын түсіну және ажырата
білу
Бағалау
критерийі :әлеуметтік-
мәдени,ресми-іскери тақырыптарға байланысты
диалог,монологтердегі(хабарландыру ,жаңалық )көтерілген мәселені
талдайды
неологизм,термин,диалект сөз,кәсіби сөздердің қолданыс
аясын түсінеді және ажырата
біледі
Топқа
бөлу
Үш ғимараттың
суреттері бейнеленген кеспе қағаздар
«Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа
бөлу
-
топ
«Ханшатыр»
-
топ
«Бәйтерек»
-
топ
«Ақорда»
№1топ
№2топ
№3топ
|
А4
қағазы,фломастер
АКТ
интербелсендітақта
Суретті қима
қағаздар
|
Ортасы 28
минут
5
мин
5
мин
8
мин
5
мин
5мин
|
1-тапсырма «Миға
шабуыл»әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын
ашады
елбасы
ЭКСПО2017
?
Туған күні 6
маусым
Есіл өзені қайда
орналасқан
Дескриптор
1.Қай қала екенін
біледі
2.Тақырыптың
мазмұнын ашады
Қ.Б
Мұғалімнің бағалауы
«Телефон арқылы» әдісі
ЖЖ
2-тапсырма
«Сканерлеп оқу»
әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жүргізу
барысында берілген мәтінді іштей оқытып,мазмұнын
әңгімелету
ЭКСПО
2017
ЭКСПО 2017 жылы
Қазақстанда Астана қаласында өтті.Оның тақырыбы-«Болашақ
энергиясы».Әлемнің барлық өнертапқыштары мен ғалымдары өздерінің
«жасыл» жетістіктерін көрсетті. Егер бұрын адамдарды жаңа
машиналармен шойыңдар қызықтыратын болса, қазір енді жылытудың
энергия шығыны аз кететін үй салу қызықтырақ болып
отыр.
Дескриптор
1.Мәтінді
оқиды
2.Мәтіннің мазмұнын
айтады
Қ.Б
«Конверттегі сұрақ»әдісі
арқылы бағалау
ТЖ
3-тапсырма
«Еркін
жазба» әдісі арқылы оқушыларға
Астананың көрікті жерлері бейнероликтен көрсетіледі.Көрген
бейнематериалдарға байланысты әр топқа
тапсырма
-
топ «Ханшатыр»
өлең құрастыру(буын саны мен айтылу ырғағы біріне-бірі ұқсас 4 өлең
жолынан құралуы керек)
-
топ «Бәйтерек»
эссе жазу (50 сөз)
-
топ «Ақорда»
тақырыбына диалог құрастыру(10 сөйлем болуы
керек)
Дескриптор
-
Өлеңді берілген
талапқа сай ұйқастыра
құрастырады
-
Өз ойын толықтырып
60 сөзден тұратын эссе
жазады
-
Сөйлем санын
сақтай,диалог құрастырады
Қ.Б
«Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды
ЖЖ
-
Тапсырма
Жұбыңмен кестені
толтыр
|
Ережесі
|
Мысалдар
|
Неологизмдер
|
|
|
Термин
сөздер
|
|
|
Диалект
сөздер
|
|
|
Кәсіби
сөздер
|
|
|
Дескриптор
-
Ережесін
жазады
-
Мысал
келтіреді
Қ.Б Бағалау
парағы
№
|
Орындалатын
тапсырмалар
|
ұпай
|
1
|
Неологизмдер
|
1
|
2
|
Термин
сөздер
|
1
|
3
|
Диалект
сөздер
|
1
|
4
|
Кәсіби
сөздер
|
1
|
|
Оқушының
аты-жөні:
|
|
0-2 ұпай-2
3- ұпай-3
4- ұпай-4
ТЖ
5-тапсырма
«Аквариум» әдісі бойынша
Океанариумға саяхат жасаймыз, оқушылар блиц-сұрақтарға ,
балықтардың артына жауап жазып аквариумға
салады.
-
Астана –бас қала деп не себепті
айтамыз?
-
«Астана» сөзінің бұрынғы мағынасы
қандай?
-
Неологизмдерді неліктен жаңарып отыратын құбылыс деп
ойлайсың?
Дескриптор
-
Сұраққа нақты жауап
береді
-
Астана туралы түсініктері
бар
-
Астана сөзінің бұрынғы
мағынасын біледі
-
Неологизмдердің ережесін
біледі,мысал
келтіреді
Қ.Б Топтық
бағалау «Бір тілек,бір сұрақ»әдісі
арқылы
|
А4
қағазы,фломастер
АКТ
Оқулық
Бейнеролик
http://youtu
.be/hzizE15YZF0
Сызба-кесте
Бағалау
парағы
http;www;google.kz/url
|
Соңы 5
минут
3мин
2
мин
|
Рефлексия
«Екі жақты
күнделік»кесте
Жаңа сабаққа дейін
білгенім
|
Сабақтан кейін алған
білімім
|
|
|
Үйге тапсырма «Астана-болашақтың қаласы» тақырыбында
эссе жазу(70 сөз)
|
|
|
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
-
тапсырма диалог
негізінде саралаймын
-
тапсырмада нәтиже
немесе жауап бойынша
саралаймын
-
тапсырма бойынша
саралаймын
-
нәтиже немесе жауап
бойынша саралаймын
-
|
Бағалау- оқушы білімін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
1.Мұғалімнің
бағалауы
2.«Конверттегі
сұрақ»әдісі арқылы бағалау
3.«Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды
4.Бағалау парағы
5.Топтық
бағалау «Бір тілек,бір
сұрақ»әдісі
|
Пәнаралық
байланыс-
Денсаулық және
қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс-
Құндылықтармен
байланыс (тәрбие
элементі)
Тарихтың,мәдениет пен тілдің
біртұтастығы
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды
пайдаланыңыз.
Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды.Білім алушылар
Астана туралы мағлұматтар
алды,неологизм,термин,диалект,кәсіби сөздер туралы білімдерін
тиянақтады.
Сабақ жоғары
деңгейде өтті
|
Қорытынды
бағалау
|
Ең жақсы өткен екі
нәрсе(оқыту мен оқуға
қатысты)
|
|
Қандай екі нәрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту мен оқуға қатысты)?
|
|
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
|
|