Материалдар / «Астан опера» театры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Астан опера» театры

Материал туралы қысқаша түсінік
«Астан опера» театры сабақ жоспары. 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
292
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Астан опера» театры

6-сабақ.

Бөлім:

4-бөлім: Астана – мəдениет пен өнер ордасы. Лексика

Неологизм сөздер. Термин сөздер. Диалект сөздер. Кəсіби сөздер

Педагогтің аты-жөні:

Абдикерим А

Күні:

19.11.2021 ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Астан опера» театры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық жеткізе алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар







Сабақтың басы

  • Ұйымдастыру кезеңі.

  • Оқушыларды түгендеу.

  • Назарын сабаққа аудару.

  • Алдыңғы білім

/Астананың кереметі. Жаңа сөздер/

Дискриптор 2 балл


Үй тапсырмасына жауап береді,

Shape1



ащық журнал


А4 қағаз

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма:


Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер

Айтылым-тыңдалым:

Тыңдалған мәтіндегі ой не жайында?

Автор театр мәдениетіне қатысты қандай мәселелерді өзіңмен бөлісіп отыр?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінді тыңдайды.

-Сұрақтарға жауап береді.


Оқулық, жұмыс дәптері


2-тапсырма.

Суреттердегі іс-әрекетті әңгімеле. Кәсіп түрлеріне сипаттама бер.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Суреттердегі іс-әрекетті әңгімелейді.

-Кәсіп түрлеріне сипаттама береді.

Оқулық, жұмыс дәптері

Жеке жұмыс

«Түртіп алу» әдісі.


3-тапсырма.


Төмендегі термин сөздерді топта талдап, кестені толтыр.

Торта (үлкен балық), балберік (қалтқы), зорат (тары үйіндісі), әптік (қармақтың тілі), күләсән (қауын), қас (зергерлік тас), шит, аттіс, созан, тарақ балта.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

- термин с-здерді топтастыр

-кестені толтырады.

Оқулық, жұмыс дәптері


4-тапсырма:

Мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіріп айт. Мәтіннің алғашқы бөлігіне сұрақ қой. Екінші бөлікте не туралы айтылатынын болжа. Мәтіннің әр бөлігіндегі ойды өз болжамыңмен салыстыр.

«Астана Опера» театры.

Оқылым мәтіні бойынша өз ойыңмен бөліс.

+

-

?

Менің білгеніме сійкес келеді.

Менің білгеніме қайшы келеді

Түсініксіз, қосымша мәлімет алғым келеді.


Дескриптор: Жалпы –2 балл.

- мәтін бойынша өз ойымен бөліседі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі көркемдік ерекшелігі

6-сабақ.

Бөлім:

2 – бөлім. Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің аты-жөні:

Абдикерим А

Күні:

17.11.2021 ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.2.1.1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бес асыл іс деп Абай Құнанбаева нені айтты?


Бес асыл істің шыңы қандай?


Бес асыл істі атап бере аласыңба?



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма.

Өлеңнің идеясы мен тақырыбына талдау жасай отырып, мұғалімнің көмегімен «нәфрәтлі», «ғибрәтлі» сөздеріне түсінік беріп, дәптерге жазыңдар.

Өлеңнің идеясы мен тақырыбына талдау жасай отырып, мұғалімнің көмегімен «нәфрәтлі», «ғибрәтлі» сөздеріне түсінік беріп, дәптерге жазады.

Дескриптор: Жалпы -3 балл.

-«нәфрәтлі», «ғибрәтлі» сөздеріне түсінік береді.

-дәптерге жазады.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


9-тапсырма.


Өлеңді мұқият оқып, кестені дәптерге толтырыңдар. Жазғандарыңнан түсінгендеріңді айтып беріңдер.

Бес асыл іс

Бес дұшпан









Дескриптор: Жалпы -4 балл

- Өлеңді мұқият оқиды.

-кестені дәптерге толтырады.

-жазғандарынан түсінгендерін айтып береді.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері


3-тапсырма:

Берілген тапсырманы орындаңдар.

1. Өлеңді мәнерлеп, жатқа айтыңдар.


2. Өлеңге әдеби талдау жасаңдар.

Дескриптор:

Жалпы -3балл

- Өлеңді мәнерлеп, жатқа айтады.

-Өлеңге әдеби талдау жасайды.

Оқулық

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!