|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 6.Астана – мәдениет пен өнер ордасы (13). Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
||||
|
Күні : 25 .11.24ж. |
Педагогтің аты-жөні:Абдираймова Г.С. |
||||
|
Сынып: 6Б |
Қатысқан оқушылар: 12 Қатыспаған оқушылар : - |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана – елімнің мақтанышы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.1.1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6.5.1.1 мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есім, көптік мəнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану
|
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлығы: мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есімдерді таба алады; Көпшілігі: мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыра біледі; Кейбіреуі: мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есім, көптік мəнді есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
І.Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Менің Қазақстаным» – сабақтың ұйымдастыру кезеңінде білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін (Бірлік және Ынтымақ Үй жұмысын тексеру Сабақтың барысымен таныстырады. |
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай жалғастырады. Білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды. Оқушылар жаңа сөздермен танысады. Сол сөздер арқылы сөздік қоры дамиды. Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
Қолпаштау
«Бас бармақ»
|
Слайд
Презен тация
Оқулық 99 бет Сөздер |
|
|
І
|
Жаңа сөздер 1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.
АЙТЫЛЫМ 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: «Әділдік және Жауапкершілік» құндылығы Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқыңдар. Тағы қандай Астананың көрікті жерлерін білесіңдер? Диалог құрыңдар. Тақырып бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді.
Жазылым 2-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра.
Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар. Астана туралы сөйлем құрайды. Сергіту сәті Оқылым 3- тапсырма.Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой.
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» Тәуелсіз Қазақстан, отанымыздың астанасы Астана қаласы туралы видео-ролик көрсетіп,Елордамыздың құрылу тарихы мен дамуын түсіндіремін және Астана символы «Бәйтеректің» қазақ мәдениеті тарихында алатын орны мен ұлттық құндылығымыздың тәрбиелік мәнін мысал келтіріп, мағынасын түсіндіремін. Тілдік бағдар Осы шақ және оның түрлерін түсіндіреді
Мәтінмен жұмыс Жазылым 4-тапсырма Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тап. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құра. Қорытынды Бекіту сұрақтары қойылады. |
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады. Мәдени-культурный Отандық-отечественный Шетелдік-иностранец Шаһар-город Ұйымдастыр-организовать Әкімшілік-администрация Саяси-политический Жарыс-соревнование Алақан-ладонь Сәулетші-архитектор Көрермен-зритель Айтылым Сұрақтарға жауап береді. *Астана туралы не білесің? *Астана қаласы қай жылдан бастап Қазақстан Республикасының астанасы болды? *Қандай атақты ғимараттар мен мәдени орындарды білесің? *Сен Астанада болдың ба? Жазылым Астана тақырыбына бес жолды өлең (синквейн) құрастырыңдар.
Жазылым 2-тапсырмада сурет бойынша сөйлем құрап жазады. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланып, сұхбат құрады. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар.
Оқылым Мәтінді оқиды. Мәтінге тақырып қояды. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады
Сергіту сәтін орындайды. Қимыл қозғалыс арқылы сергу. «қызыл гүлім-ай»
Тілдік бағдар Осы шақ және оның түрлерімен танысады.
Мәтінмен жұмыс Жазылым 4-тапсырма Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді табады. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Бекіту сұрақтарына жауап беріп, тақырыпты меңгергендерін көрсетеді. |
Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» Дескриптор:2 балл - сұрақтарға жауап береді ; - Астана труалы айтады; -қосымша ақпараттармен толықтырады; «Бас бармақ»
Дескриптор:2 балл - сурет бойынша сөйлем құрайды; - жазады; -жаңа сөздерді қолданады;
Дескриптор:3 балл - Мәтінді мұқият оқиды; -негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады
Дескриптор:3 балл - Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді табады; - зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құрап жазады; -қатесіз жазады;
|
Оқулық 99 бет Видео-ролик Оқулық 99 бет Слайд суреттер
Оқулық 99 бет слайд
Оқулық 99 бет
Видео-ролик
Оқулық 99 бет Слайд |
|
|
https://youtu.be/a-VB6sXnSnw |
|||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 100 бет.5-тапсырма |
||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||
|
Бағалау |
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Астана -елімнің мақтанышы
Астана -елімнің мақтанышы
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 6.Астана – мәдениет пен өнер ордасы (13). Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
||||
|
Күні : 25 .11.24ж. |
Педагогтің аты-жөні:Абдираймова Г.С. |
||||
|
Сынып: 6Б |
Қатысқан оқушылар: 12 Қатыспаған оқушылар : - |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Астана – елімнің мақтанышы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.1.1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6.5.1.1 мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есім, көптік мəнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану
|
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлығы: мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есімдерді таба алады; Көпшілігі: мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыра біледі; Кейбіреуі: мəтіндерден деректі жəне дерексіз зат есім, көптік мəнді есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
І.Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Менің Қазақстаным» – сабақтың ұйымдастыру кезеңінде білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін (Бірлік және Ынтымақ Үй жұмысын тексеру Сабақтың барысымен таныстырады. |
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай жалғастырады. Білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды. Оқушылар жаңа сөздермен танысады. Сол сөздер арқылы сөздік қоры дамиды. Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
Қолпаштау
«Бас бармақ»
|
Слайд
Презен тация
Оқулық 99 бет Сөздер |
|
|
І
|
Жаңа сөздер 1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.
АЙТЫЛЫМ 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: «Әділдік және Жауапкершілік» құндылығы Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқыңдар. Тағы қандай Астананың көрікті жерлерін білесіңдер? Диалог құрыңдар. Тақырып бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді.
Жазылым 2-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра.
Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар. Астана туралы сөйлем құрайды. Сергіту сәті Оқылым 3- тапсырма.Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой.
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық» Тәуелсіз Қазақстан, отанымыздың астанасы Астана қаласы туралы видео-ролик көрсетіп,Елордамыздың құрылу тарихы мен дамуын түсіндіремін және Астана символы «Бәйтеректің» қазақ мәдениеті тарихында алатын орны мен ұлттық құндылығымыздың тәрбиелік мәнін мысал келтіріп, мағынасын түсіндіремін. Тілдік бағдар Осы шақ және оның түрлерін түсіндіреді
Мәтінмен жұмыс Жазылым 4-тапсырма Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тап. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құра. Қорытынды Бекіту сұрақтары қойылады. |
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады. Мәдени-культурный Отандық-отечественный Шетелдік-иностранец Шаһар-город Ұйымдастыр-организовать Әкімшілік-администрация Саяси-политический Жарыс-соревнование Алақан-ладонь Сәулетші-архитектор Көрермен-зритель Айтылым Сұрақтарға жауап береді. *Астана туралы не білесің? *Астана қаласы қай жылдан бастап Қазақстан Республикасының астанасы болды? *Қандай атақты ғимараттар мен мәдени орындарды білесің? *Сен Астанада болдың ба? Жазылым Астана тақырыбына бес жолды өлең (синквейн) құрастырыңдар.
Жазылым 2-тапсырмада сурет бойынша сөйлем құрап жазады. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланып, сұхбат құрады. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар.
Оқылым Мәтінді оқиды. Мәтінге тақырып қояды. Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады
Сергіту сәтін орындайды. Қимыл қозғалыс арқылы сергу. «қызыл гүлім-ай»
Тілдік бағдар Осы шақ және оның түрлерімен танысады.
Мәтінмен жұмыс Жазылым 4-тапсырма Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді табады. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Бекіту сұрақтарына жауап беріп, тақырыпты меңгергендерін көрсетеді. |
Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» Дескриптор:2 балл - сұрақтарға жауап береді ; - Астана труалы айтады; -қосымша ақпараттармен толықтырады; «Бас бармақ»
Дескриптор:2 балл - сурет бойынша сөйлем құрайды; - жазады; -жаңа сөздерді қолданады;
Дескриптор:3 балл - Мәтінді мұқият оқиды; -негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады
Дескриптор:3 балл - Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді табады; - зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құрап жазады; -қатесіз жазады;
|
Оқулық 99 бет Видео-ролик Оқулық 99 бет Слайд суреттер
Оқулық 99 бет слайд
Оқулық 99 бет
Видео-ролик
Оқулық 99 бет Слайд |
|
|
https://youtu.be/a-VB6sXnSnw |
|||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 100 бет.5-тапсырма |
||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||
|
Бағалау |
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















