Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Үй тапсырмасын
пысықтау.
Тест арқылы
тексеру
Берілген 9
сұрақ
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
|
КБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Интер белсенді
тақта
|
Жаңа
білім
|
«Киноматограф»
Астана –Тәуелсіз
Қазақстанның астанасы тақырыбында. (Оқушылардың зейінін
аудару
( Мұғалімнің кіріспе
сөзі)
Кіріспе
сұрақтар
КБ. Мұғалім
мадақтамасы
Жеке
жұмыс.
Бүкіл сынып
талқылау.
Себеп салдар
диаграммасы
«Балық қаңқасы»
әдісі
Бейнеролик негізінде және өз
білімдеріне негізделе отырып, оқушылар мына сұрақтарға жауап
береді:
-
Елорданы ауыстыру Қазақстанға
қандай жетістіктер әкелді?
-
Астананың бет-келбеті
қаншалықты өзгерді?
-
Қандай объектілерді атай
аласыздар?
-
Астананы көшіру неліктен
ұтымды стратегиялық шешім болып
табылды?
«Мәтінмен жұмыс» Астана-
Тәуелсіз Қазақстанның
астанасы.
Мәтін бойынша түрлі
тапсырмалар беріледі. (оқушылар тұжырымдамалық кесте постер
жасайды)
Дескрипторлар:
-
Астана қаласының сәулет
өнеріндегі жетістіктерін
бағалайды;
-
Ақмола қаласының сәулет
өнеріндегі жетістіктерін
бағалайды;
-
Екі қаланыңда ортақ
ұқсастықтарын анық таба
алады;
Эссе «Астана –Тәуелсіз Қазақстанның
астанасы»
Дескрипторлар:
-
Қазақстанның астанасының
ауысуы жөнінде мағлұматтар келтіреді, қалай жүзеге асырылғандығын
анықтайды;
-
Астананың өркендеуінің нышаны
ретінде мәдени экономикалық және әлеуметтік дамуын
айқындайды:
-
Бүгінгі астананың көркеюін
қорытындылап жазады;
«Еркін
микрафон» сұрақтар қою арқылы сабақта
алған білімдерін бекітіп, тақырыпты
қорытындылау.
Сұрақтар:
-
Қай жылы Ақмола Қазақстан
Республикасының астанасы
болды?
-
Астананы көшіруге не себеп
болды?
-
Жаңа астананы таңдап алу
кезінде қандай негізгі факторлар есепке
алынды?
-
Жаңа Астананың тарихи маңызы
қандай?
-
Бүгінгі Астананың атауы
жайында не білесің?
-
Қандай қалалар
Қазақстан астанасы болды?
|
Оқушылар бейнеролик негізінде
және өз білімдеріне негізделе отырып, оқушылар мына сұрақтарға
жауап береді
Әр топ өз жұмысын сынып
алдында қорғайды, өзара салыстыру
жүргізеді
Оқушылар топтардың ішіндегі ең
дұрыс тұжырымдалған жауаптарды
атайды.
|
Мұғалім кері байланыс
береді.
Дескриптор
Мұғалім оқушы жұмысына кері
байланыс жасайды.
мұғалім кері байланыс
береді,
Кейбір оқушылардың ойлары
оқылғаннан кейін мұғалім сабақты қорытындылап, кері байланыс
береді.
|
https://www.youtube.com/watch?v=DlV52I1VZBU
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Үй
тапсырмасы: § 54.
Астана – Тәуелсіз Қазақстанның
астанасы және 196 беттегі кестені
толтырып жазу.
Кері
байланыс
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Ақпарат
тық
карточка
|