Сабақтың тақырыбы: Астана-болашақтың қаласы | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: 7.11.18 |
СЫНЫП: 6
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау;6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарды түсінеді; неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздер туралы біледі.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптардағы диалог пен монологтарды ажыратады; неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздерді диалогта қолданады.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог пен монологтағы көтеріліп отырған хабарландыру мен жаңалықтарды талдайды; неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздерге мысалдар келтіріп, қолданып,ажыратады. |
Бағалау критерийі | Көтерілген мәселелерді түсінеді;Диалогта қолданады;Мысалдар келтіріп,ажыратады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Құндылыққа баулу |
|
Пәнаралық байланыс | география |
Алдыңғы оқу | Астана келбеті-ұлт келбеті |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Сабақтыңбасы
| Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Сәлеметсіңдер ме,балалар?Мен бүгін мектепке келгеніме қуаныштымын.Себебін білесіңдер ме?Себебі мен бүгінде сендердей, кремет оқушылармен бірге өздеріңдей жас,әсем Астана туралы сабақ өтетінімізге қуаныштымын,-деп «Ханшатыр», «Бәйтерек», «Ақорданың» суреттері арқыл топқа бөлемін.«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қоямын.-Астана қай жылы құрылды?-Астана туралы біз білмейтін қандай мәліметтер білесіңдер?-Астананы болашақтың қаласы деп айтуға болады ма? |
|
Сабақтыңортасы
| «Астана-болашақтың қаласы» атты бейнебаяннан үзінді көрсетемін. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы әр топ көрсетілген бейнебаяннан байқаған неологизм,термин сөздерді табады, әлеуметтік- мәдени, ресми-іскери сөздерге диалог құрады.«Стоп-кадр» әдісімен «Ханшатыр», «Бәйтерек», «Ақорда» топтары топтың аталуына қарай жаңалық немесе хабарландыру жасайды.Ойынның шарты: неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздерді диалогта қолданады. |
|
Сабақтың соңы
| «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады. |
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |