Астана келбеті-ұлт келбеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Астана келбеті-ұлт келбеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Астана келбеті-ұлт келбеті. тақырыбына ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.


Бөлім атауы: Астана-мәдениет пен өнер ордасы.

Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖББМ Пәні: Қазақ тілі.

Күні: 04.11.2024 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ж. Илесбаева

Сыныбы: 6 А,Ә

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Астана келбеті-ұлт келбеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу.

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқу, неологизмдерді ажырата білу;

Көптеген оқушылар: мәтінді жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, , неологизмдерді ажырата білу;

Кейбір оқушылар: Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу , неологизмдерді ажырата білу, синонимдік қатарларын түрлендіріп қарау.

Бағалау критеийлері

  • Оқылым стратегияларын қолданып талдайды;

  • неологизмдерді ажырата біледі;

  • синонимдік қатарларын қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Астана-мәдениет пен өнер ордасы.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал .

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарына жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.

Болашаққа бастаған,

Шарықтайды асқақ ән.

Елордасы Отанның.

Мақтанышым - Астанам.

-Өлеңде не туралы айтылған?

-Кім Астанаға барды? Астана қаласының қандай көрікті жерлерінде болдыңдар? (Балалардың жауаптары тыңдалады).

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.

Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критетийлерін анықтайды.



ҚБ «Күн мен бұлт»



6-сынып

Қазақ тілі















Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Мәтінді түсініп оқыңдар. Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр

едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер. Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.

1-тапсырма. Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

«Қосжазба күнделігі»

Үзінді

Түсіндірме (коментарий)



2-тапсырма. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.

3- тапсырма. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.

Мәтіндік зерттеу

Мәтіннің негізгі ойын тап.


Белгісіз және белгілі мәліметтер.


Мәтіннен өмірлік қағида шығар.


Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.


Дескриптор:

  • Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды;

  • Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды;

  • Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2-тапсырма. Берілген неологизм сөздерді пайдаланып, Астана қаласы туралы 6–7 сөйлем жазыңдар.

Елорда, зияткер, өркениет, инфрақұрылым, пайыз,

мұхитбақ, кешен, нысан, саябақ.

4-тапсырма. Берілген неологизмдер қолданысқа енді ме? «Иә/жоқ» деп жауап беріңдер.

Дескриптор:

  • Берілген неологизм сөздерді пайдаланып, Астана қаласы туралы 6–7 сөйлем жазады;

  • Берілген неологизмдер қолданысқа енгенін-енбегенін анықтап, кестені толтырады.

Бағалау. «Күн мен бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау.

Мәтінді түсініп оқыңдар.

Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.














Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

«9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.



Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.














Грамматикалық тапсырма орындайды.


Берілген неологизм сөздерді пайдаланып, Астана қаласы туралы 6–7 сөйлем жазады;

Берілген неологизмдер қолданысқа енгенін-енбегенін анықтап, кестені толтырады.






































ҚБ «Күн мен бұлт»


















ҚБ «Күн мен бұлт»





6-сынып

Қазақ тілі











(«Ана тілі» газетінен)




























































Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

5-тапсырма.

Оқушыларға Астанада қыдырып барғанда түскен фотосуреттерін алып келу тапсырылады.

Кері байланыс:

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2025
212
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі