Астана мұхитбағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Астана мұхитбағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Астана мұхитбағы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

4-бөлім: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Лексика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)



Абылаева К

Күні:


Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Астана мұхитбағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.3.1. ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

6.3.4.1. көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

Сабақтың мақсаты

  • ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажыратады;

  • көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады;

Құндылықтар

  • бірлік

  • тәуелсіздік

  • отаншылдық


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы




























Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Психологиялық ахуал:
Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрау. Оқушыларға стикерге жағымсыз көңіл-күй мен жаман қасиеттерді жазғызып, қоқыс жәшігіне лақтырту.



Үй тапсырмасын тексеру

  • Тапсырманы тексереді;

  • Қате болған жағдайда кері байланыс береді.

Оқылым алды тапсырмасы
1-тапсырма.
Сұрақтарға жауап беріңдер.

  • "Мұхитбағы" дегенде сіздің ойыңызға не келеді?

  • Мұхит асты әлемін сипаттайтын үш сөз айтыңыз.

  • Мұхит экожүйесін сақтап қалу үшін қандай шаралар қолдану керек деп ойлайсыз?

Оқылым тапсырмасы

2-тапсырмасы.
Мәтінді оқып, аузыекі сөйлеу этикеттерінің ерекшеліктерін ескеріп, талдаңдар.

Аружан: Сәлем, Айдын! Мұхитбағы туралы не ойлайсың? Көптеген зерттеушілер оны болашақтың инновациясы деп бағалап жүр ғой.

Айдын: Сәлем, Аружан! Иә, бұл керемет бастама сияқты көрінеді. Мұхиттың ресурстарын игеру адамзатқа жаңа мүмкіндіктер ашады. Мысалы, теңізден азық-түлік, энергия алу, тіпті ғаламдық жылынып жатқан кезеңде жаңа аумақтар игеру өте маңызды болуы мүмкін.

Аружан: Дұрыс айтасың. Бірақ, мен мұхитбағы жобаларының экологиялық салдары туралы көп уайымдаймын. Теңіздер мен мұхиттардың экожүйесіне зиян келмей ме? Балықтар, маржан рифтері, басқа да тіршілік иелері зардап шексе, бұл үлкен проблема болады ғой.

Айдын: Солай деуге негіз бар. Бірақ, заманауи технологиялар көмегімен мұхитбағы жобаларын табиғатқа барынша қауіпсіз етуге болады деп ойлаймын. Жобаны іске асыруда экологиялық стандарттар сақталса, зиян аз болар еді.

Аружан: Экологиялық стандарттар сақталған күннің өзінде адамзаттың мұхитқа тәуелділігі артып, оны шамадан тыс пайдалануы мүмкін. Мұның орнына табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, қайта өңдеу мен жаңартылатын энергия көздеріне көшуге басымдық берсе, дұрыс болар ма еді?

Айдын: Бұл да дұрыс. Дегенмен, әлем халқының саны өсіп жатыр, жаңа ресурстарды игеруге қажеттілік туындауы мүмкін. Бізге тек табиғатты қорғау шараларын қатаң қадағалау керек.

Аружан: Әрине, біз екі жақты да ескеруге тиіспіз: бір жағынан, адамзаттың қажеттілігін қамтамасыз ету, екінші жағынан, табиғатқа зиян келтірмеу. Бұл күрделі, бірақ шешуге болатын мәселе.

Айдын: Иә, дұрыс айтасың. Ең бастысы, мұхитбағы жобаларына қатысты шешімдерде ұзақмерзімді салдарларды ескеруіміз қажет.

Аружан: Толық келісемін. Қоғам болып бұл тақырыпқа бейжай қарамауымыз керек!

Айдын: Солай. Осы мәселе бойынша пікір алмасқаныма қуаныштымын!

Аружан: Мен де, Айдын. Әлі талқылайтын көп нәрсе бар сияқты.

Құрылымдық ерекшелігі

Мәтін

Стандарттық формалары


Интонация



Ауызекі сөйлеу этикеттері — адамдар арасындағы қарым-қатынас мәдениетін реттейтін, белгілі бір қалыптасқан сөйлеу нормалары мен сөз тіркестері. Олар қарым-қатынас барысында сыпайылықты сақтау, өзара құрмет пен түсіністікті қамтамасыз ету үшін қолданылады.

Құрылымдық ерекшелігі:
Стандарттық формалары: Ауызекі сөйлеу этикеті белгілі бір дайын үлгілерден тұрады, мысалы:

  • Сәлемдесу: "Сәлеметсіз бе?", "Қалайсыз?"

Қысқалық: Ауызекі этикеттер қысқа, нақты және түсінікті болады.

Интонация: Интонация ауызекі этикетте маңызды рөл атқарады.
Қосымша сөздер: Сыпайылықты күшейту үшін "ғой", "шығар", "еке" сияқты модальдық сөздер жиі қолданылады.

Жанрлық ерекшелігі: сәлемдесу, танысу. Ризашлық білдіру, т.б.



Оқылымнан кейінгі тапсырма

3-тапсырма. «Теңіз ресурстарын игеру: Мұхитбағы жобалары табиғатқа зиян келтіре ме?» тақырыбында келісу-келіспеу эссесін жазыңдар.

























4-тапсырма. Мәтінмен танысып, кластер жасаңдар.

Іс-әрекет арқылы көрсетіп, амандасады.
Жағымды ахуал қалыптастырады. Психологиялық тренинг ретінде жағымсыз энергиядан құтылу.

Үй жұмысына берілген тапсырманы тексертеді;



Сұраққа жауап беріп, ой бөліседі.












Мәтінді оқып, ондағы негізгі ойды сақтай отырып, диалог құрастырады.








































































































































Берілген тақырыпқа келісу-келіспеу эссесін жазады.


























Мәтінмен танысып, кластер жасаңдар.





Мұғалімнің кері байланысы: «Тамаша!»









ҮТ-2балл






Ауызша кері байланыс беремін.










Дескриптор: 3балл

  • Мәтінді оқиды;

  • Мәтіндегі негізгі ойды сақтай отырып, диалог құрастырады;

  • Диалогта ауызекі сөйлеу этикеттерінің құрылымдық ерекшеліктерін ескереді;




















































































































Дескриптор:
3балл

  • Тақырып бойынша келісу-келіспеу эссесін жазады;

  • Кемінде екі дәлел немесе мысал арқылы пікірін дәйектеген;

  • Ойдың тұтастығы сақталған, пікірлер бір-бірімен байланысады;


Дескриптор:
2балл

  • Мітінмен танысады;

  • Кластер жасайды;














Оқулық






Оқулық, презентация.












Оқулық, презентация














































































































































Оқулық, презентация.





























Оқулық, презентация,















Сабақтың соң








Рефлексия

Сабақтың мағыздылығы, .


Үй тапсырмасы.



Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап береді.

Іс-әрекет арқылы көрсетіп, қоштасады

Мұғалімнің кері байланысы:




Үй тапсырмасын жазып алады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі