|
Бөлім: |
4-бөлім: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Лексика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Абылаева К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Астана мұхитбағы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.3.1. ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 6.3.4.1. көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Оқылым алды тапсырмасы
Оқылым тапсырмасы Аружан: Сәлем, Айдын! Мұхитбағы туралы не ойлайсың? Көптеген зерттеушілер оны болашақтың инновациясы деп бағалап жүр ғой. Айдын: Сәлем, Аружан! Иә, бұл керемет бастама сияқты көрінеді. Мұхиттың ресурстарын игеру адамзатқа жаңа мүмкіндіктер ашады. Мысалы, теңізден азық-түлік, энергия алу, тіпті ғаламдық жылынып жатқан кезеңде жаңа аумақтар игеру өте маңызды болуы мүмкін. Аружан: Дұрыс айтасың. Бірақ, мен мұхитбағы жобаларының экологиялық салдары туралы көп уайымдаймын. Теңіздер мен мұхиттардың экожүйесіне зиян келмей ме? Балықтар, маржан рифтері, басқа да тіршілік иелері зардап шексе, бұл үлкен проблема болады ғой. Айдын: Солай деуге негіз бар. Бірақ, заманауи технологиялар көмегімен мұхитбағы жобаларын табиғатқа барынша қауіпсіз етуге болады деп ойлаймын. Жобаны іске асыруда экологиялық стандарттар сақталса, зиян аз болар еді. Аружан: Экологиялық стандарттар сақталған күннің өзінде адамзаттың мұхитқа тәуелділігі артып, оны шамадан тыс пайдалануы мүмкін. Мұның орнына табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, қайта өңдеу мен жаңартылатын энергия көздеріне көшуге басымдық берсе, дұрыс болар ма еді? Айдын: Бұл да дұрыс. Дегенмен, әлем халқының саны өсіп жатыр, жаңа ресурстарды игеруге қажеттілік туындауы мүмкін. Бізге тек табиғатты қорғау шараларын қатаң қадағалау керек. Аружан: Әрине, біз екі жақты да ескеруге тиіспіз: бір жағынан, адамзаттың қажеттілігін қамтамасыз ету, екінші жағынан, табиғатқа зиян келтірмеу. Бұл күрделі, бірақ шешуге болатын мәселе. Айдын: Иә, дұрыс айтасың. Ең бастысы, мұхитбағы жобаларына қатысты шешімдерде ұзақмерзімді салдарларды ескеруіміз қажет. Аружан: Толық келісемін. Қоғам болып бұл тақырыпқа бейжай қарамауымыз керек! Айдын: Солай. Осы мәселе бойынша пікір алмасқаныма қуаныштымын! Аружан: Мен де, Айдын. Әлі талқылайтын көп нәрсе бар сияқты.
Құрылымдық ерекшелігі:
Қысқалық: Ауызекі этикеттер қысқа, нақты және түсінікті болады.
Интонация: Интонация ауызекі этикетте
маңызды рөл атқарады.
Оқылымнан кейінгі тапсырма 3-тапсырма. «Теңіз ресурстарын игеру: Мұхитбағы жобалары табиғатқа зиян келтіре ме?» тақырыбында келісу-келіспеу эссесін жазыңдар.
4-тапсырма. Мәтінмен
танысып, кластер жасаңдар. |
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады.
Берілген тақырыпқа келісу-келіспеу эссесін жазады.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
«Тамаша!»
Дескриптор: 3балл
Дескриптор:
|
|
||||||
|
Сабақтың соң |
Рефлексия Сабақтың мағыздылығы, .
|
Сабақты қорытындылауға
арналған сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалімнің кері байланысы:
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Астана мұхитбағы
Астана мұхитбағы
|
Бөлім: |
4-бөлім: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Лексика |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Абылаева К |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Астана мұхитбағы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.3.1. ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 6.3.4.1. көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Оқылым алды тапсырмасы
Оқылым тапсырмасы Аружан: Сәлем, Айдын! Мұхитбағы туралы не ойлайсың? Көптеген зерттеушілер оны болашақтың инновациясы деп бағалап жүр ғой. Айдын: Сәлем, Аружан! Иә, бұл керемет бастама сияқты көрінеді. Мұхиттың ресурстарын игеру адамзатқа жаңа мүмкіндіктер ашады. Мысалы, теңізден азық-түлік, энергия алу, тіпті ғаламдық жылынып жатқан кезеңде жаңа аумақтар игеру өте маңызды болуы мүмкін. Аружан: Дұрыс айтасың. Бірақ, мен мұхитбағы жобаларының экологиялық салдары туралы көп уайымдаймын. Теңіздер мен мұхиттардың экожүйесіне зиян келмей ме? Балықтар, маржан рифтері, басқа да тіршілік иелері зардап шексе, бұл үлкен проблема болады ғой. Айдын: Солай деуге негіз бар. Бірақ, заманауи технологиялар көмегімен мұхитбағы жобаларын табиғатқа барынша қауіпсіз етуге болады деп ойлаймын. Жобаны іске асыруда экологиялық стандарттар сақталса, зиян аз болар еді. Аружан: Экологиялық стандарттар сақталған күннің өзінде адамзаттың мұхитқа тәуелділігі артып, оны шамадан тыс пайдалануы мүмкін. Мұның орнына табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, қайта өңдеу мен жаңартылатын энергия көздеріне көшуге басымдық берсе, дұрыс болар ма еді? Айдын: Бұл да дұрыс. Дегенмен, әлем халқының саны өсіп жатыр, жаңа ресурстарды игеруге қажеттілік туындауы мүмкін. Бізге тек табиғатты қорғау шараларын қатаң қадағалау керек. Аружан: Әрине, біз екі жақты да ескеруге тиіспіз: бір жағынан, адамзаттың қажеттілігін қамтамасыз ету, екінші жағынан, табиғатқа зиян келтірмеу. Бұл күрделі, бірақ шешуге болатын мәселе. Айдын: Иә, дұрыс айтасың. Ең бастысы, мұхитбағы жобаларына қатысты шешімдерде ұзақмерзімді салдарларды ескеруіміз қажет. Аружан: Толық келісемін. Қоғам болып бұл тақырыпқа бейжай қарамауымыз керек! Айдын: Солай. Осы мәселе бойынша пікір алмасқаныма қуаныштымын! Аружан: Мен де, Айдын. Әлі талқылайтын көп нәрсе бар сияқты.
Құрылымдық ерекшелігі:
Қысқалық: Ауызекі этикеттер қысқа, нақты және түсінікті болады.
Интонация: Интонация ауызекі этикетте
маңызды рөл атқарады.
Оқылымнан кейінгі тапсырма 3-тапсырма. «Теңіз ресурстарын игеру: Мұхитбағы жобалары табиғатқа зиян келтіре ме?» тақырыбында келісу-келіспеу эссесін жазыңдар.
4-тапсырма. Мәтінмен
танысып, кластер жасаңдар. |
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады.
Берілген тақырыпқа келісу-келіспеу эссесін жазады.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
«Тамаша!»
Дескриптор: 3балл
Дескриптор:
|
|
||||||
|
Сабақтың соң |
Рефлексия Сабақтың мағыздылығы, .
|
Сабақты қорытындылауға
арналған сұрақтарға жауап береді. |
Мұғалімнің кері байланысы:
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|
шағым қалдыра аласыз














