"Астана Опера" Мемлекеттік опера және балет театры (ҚМЖ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Астана Опера" Мемлекеттік опера және балет театры (ҚМЖ)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Астана Опера" Мемлекеттік опера және балет театры" тақырыбында жазылған ҚМЖ оқыту қазақ тілінде емес сыныптарға арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 6.Астана – мәдениет пен өнер ордасы (13)

Күні : 03.12.24ж.

Педагогтің аты-жөні:Абдираймова Г.С.

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 18.«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты :

Барлығы: орта көлемді шығармалардың тақырыбын анықтай алады және мәтіндерден деректі және дерексіз зат есімдерді ажырата алады;

Көпшілігі: орта көлемді шығармаларды түсініп, тақырыбы мен негізгі ойды анықтай алады;

Кейбіреуі: мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата біледі, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдана алады;



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:


Үй жұмысын тексеру

«Графикалық органайзер» әдісі арқылы алдыңғы сабақты тексеру әрі еске түсіру.Сағат тілі бағытымен бір-бірін жауап парағы арқылы тексерді.

Сабақ тақырыбын оқушылар аудиожазбаны тыңдаған соң өздері болжайды және тыйым сөздер туралы ойларын білдіреді. «Болжау» әдісібойынша жетелеуші сұрақтарға жауап алу: -Ұсынылған аудиожазба не туралы болды? -Қандай жаңа сөздерді естіп білдің? -Тірек сөздер қандай деп ойлайсыңдар? Осындай жетелеуші сұрақтар арқылы оқушылармен бірлесіп тірек сөздерді табу. Астана туралы маңызды деп санаған 3 ақпаратты болжайды,«Түртіп алу» әдісі бойынша оқушылар білгендерін анықтап, білмейтіндерін сұрауға әрекеттенеді, дәптеріне түртіп алады.

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін (Бірлік және Ынтымақ)







«Смайликтер»

Слайд




Үлестірмелі топтамалар


Астана Опера тетартының суреттері


Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақстында қаланың көрікті жерлері атты деректі фильм көрсетеді, тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды.

Айтылым

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс


«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: «Әділдік және Жауапкершілік» құндылығы


МӘТІНАЛДЫ ЖҰМЫС

Жазылым

1- тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап жаз.


Жеке жұмыс



Тыңдалым

Жеке жұмыс

2- тапсырма.Диалогты тыңда. Сұрақтарға жауап бер


Сергіту сәті




ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды

Астана туралы сөйлем құрайды.



«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: Тәуелсіздік және Отаншылдық»

«Астана Опреа» Мемлекеттік опера және балет театры туралы видео-ролик көрсетіп,тетардың құрылу тарихын дереккөздерді пайдалана отырып түсіндіремін.Қазақстан тарихы мен мәдениетінде алатын орны мен ұлттық құндылығымыздың тәрбиелік мәні мен мағынасына тоқталамын.


Оқылым

3-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой.


Жеке жұмыс


4-тапсырма. Мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді тап. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құра.


Айтылым

5- тапсырма

Сұрақтарға толық және қысқа жауап беріңдер.


Бекіту сұрақтарына қояды

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Үйлестіру-координация

Бастама-инициатива

Жабдықтау-оборудовать

Жаға-воротник,берег

Ұзындық-длина


Айтылым

Тақырыпқа назар аударыңдар. Не туралы болмақ?





Жазылым

Төмендегі сұрақтарға жауап жазады.





Тыңдалым

Диалогты тыңда. Сұрақтарға жауап бер.





Сергіту сәтін орындайды.

Мұғалім оқушыларды сергіту үшін орындарын тұрғызып, жаттығу жасатады: Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір. Біз бақытты баламыз, Гүл-Гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ, Жақсы сергіп қаламыз.

Айтылым

«Астана Опера» театры туралы 6 сұрақ дайында. Көршіңмен сұра. 10-12 үнқатымнан тұратын сұхбат құрыңдар.















Оқылым

Мәтінді оқиды. Мәтінге тақырып қояды.





Жазылым

Мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді табады. Осы зат есімдерді пайдаланып, сөйлем құрайды.


Айтылым

Сұрақтарға толық және қысқа жауап береді.


Бекіту сұрақтарына жауап береді.



«Шапалақ»
























Дескриптор 2 балл

-сұрақтарға жауап жазады;

-жаңа сөздерді қолданады;


«БББ»


Дескриптор 3 балл

- Диалогты тыңдайды;

-Сұрақтарға жауап береді;



«Екі жұлдыз, бір тілек»































Дескриптор 2 балл

- Мәтінді оқиды;

- Мәтінге тақырып қояды.

-негізгі ойды анықтайды;


«Өзін- өзі бағалау»


Дескриптор3 балл

- Мәтіннен деректі, дерексіз зат есімдерді табады;

- сөйлем құрайды.

- қатесіз жазады;




Дескриптор3 балл

- Сұрақтарға толық жауап береді;

- Сұрақтарға қысқа жауап береді;



Оқулық

сөздік

слайд






Таныстырылым



Аудиотаспа



















Слайд

Оқулық















Оқулық

Сазды әуен






Микрофон











https://www.youtube.com/watch?v=f4qNBZ5wJuY





Таратпалар

слайд

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 6 –тапсырма, 114 бет



Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылықорыту «Бүгін мен...................... білдім» 2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды.» 3.« ......................... екенін түсіндім»


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2024
319
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі