Астана тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Астана тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

___________

Қысқа мерзімді жоспар

Пән:қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Астана – мәдениет пен өнер ордасы

Мектеп:

Күні: 30.11

Мұғалімнің аты-жөні: Бернияшова М.Ж.

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

ЕХРО 2017 – Астана қаласында

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1әлеуметтік –мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау

Сабақтың мақсаттары

Жазуда орфографиялық норманы сақтау, тыныс белгілерін дұрыс қоя білу; емле ережелерін білу.

Бағалау критерийі

Орфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін дұрыс қоя алады; емле ережелері арқылы талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:көрме, баламалы энергия, қуат көзі, өнертабыс

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Егер ... сүйенетін болсақ, ендеше ...

Құндылықтарды игерту

Отанға, елге деген сүйіспеншілік

Пәнаралық байланыс

Тарих пәні

Бастапқы білім

Ел қуаты - елорда экономикасы

Жоспар

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

0-5


Қызығушылығын ояту

«Константинополь» ойыны

Мұғалім сабақты берілген сөз бойынша(көрме, энергия, болашақ, өнертабыс) әріптерінен зат есімдер құруды тапсырумен бастайды. Оқушыларды «көрме», «қуат көзі», «болашақ», «өнертабыс» деген төрт топқа бөледі. Әр топ өзіне берілген сөзден зат есім болатын сөзді құрастырады. Шарты: сөздегі әріптерден асып кетпеу керек.

Ықтимал жауаптар:

Көрме: ер, өр, көр, өре, кем

Осыдан кейін мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.





1-таратпа

Сабақтың ортасы

5-10












10-25




























25-35




Жазылым алды тапсырма


  • Оқушылартоппен біріге отырып, тірек сөздер бойынша ЭКСПО көрмесіне анықтама береді.

  • Сипаттау үшін қажетті сөздер: көрме, халықаралық, әлемдік деңгейде, нысан, баламалы энергия, қуат көзі, шетелдік қонақтар, болашақ энергиясы, тағы басқа да қолданыстар.


Жазылым тапсырмасы


«Жүгіртпе диктант». Сынып қабырғаларына диктант мәтіндері ілінеді. Мәтінде тыныс белгілері қойылмаған және орфографиялық қателер жіберілген. Олар кезекпен-кезек қабырғадағы мәтіннен бір сөйлемді оқып алады да, жүгіріп барыпдәптерге жазады. Осылайша топта өзара алмаса отырып, берілген мәтінді дәптерлеріне диктант түрінде жазып шығады. Қажетті тыныс белгілерін қояды және қателерін түзетеді.


«Жүгіртпе диктант» мәтіні


EXPO-2017 көрмесінде үш айда 178 елден 4 миллионға жуық адам келген. Көрмені әр келуші толық көру үшін  96 сағат жұмсаған керек. Көрме кезінде 3500 мәдени іс шара өткізілген. 33 мың әртіс өнер көрсеткен. «ЭКСПО-2017» символы «Нұр Әлемнің» құрылысына 13 000 тонна металл жұмсау. Шар жабындысы 2800 бірегей әйнектен тұрады. «Нұр Әлем» сферасының жалпы аумағы - 22 000 шаршы метр  Бұл – төрт  бірдей футбол алаңдағы көлемі. Көрменің барлық нысандарының құрылысы үшін  56 мың тонна металл мен 500 мың тонна бетон жұмсалған. Бұл әлемдей ең биік екі мұнараны тұрғызуға жетеді. 53 елдің мемлекет басшылары көрменің құрметті қонағы мен қатысушысы болды Көрмөде 4500 ерікті қызмет еткен Көрменің жұмысы барасында келушілер 100 миллионнан аса суретке түскен.  Үйленуге 88 ұсыныс жасалған. Ғалымдар бүгүнгі күні адамзат өмірін өзгертіп жатқан 153 ғылыми өнертабыс ұсынған.


Жазылымнан кейінгі тапсырма


Кейін оқушылар топта дәптерлерін сағат тілімен ауыстырып, мәтіннің дұрыс нұсқасымен тексереді. Емле ережелері арқылы мәтіндерге талдау жасалады. Қолданылған әрі ескерілген орфографиялық және пунктуациялық ережелерді кесте негізінде топтастырып жазып шығады.


Кездескен қателер

Дұрысы

Негіздеу (ереже)









Дескриптор:

  • Тақырып аясында диктант жазады;

  • Орфографиялық норманы сақтайды;

  • Тыныс белгілерін дұрыс қоя алады;

  • Емле ережелері арқылы талдау жасайды.

Өзара бағалауды «Бутерброд» әдісі арқылы жүзеге асырады.

Өзара бағалауда 1-топ 2-топтың жұмысын, 2-топ 3-топтың жұмысын, 3-топ 4-топтың жұмысын, 4-топ 1- топтың жұмысын бағалайды.

  • бірінші жағымды түсініктеме беру;

  • одан кейін құрылымды сын айту;

  • соңынан тағы да жағымды пікір білдіру.

Мысалы,

Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....













2-таратпа





















Сабақтың соңы

35-40


Рефлексия

  • «Жылдам кездесу» стратегиясы

Қарама-қарсы тұрып, бір-біріне сабақта не қиын болды? деп сұрақ қояды,жауап алынған соң жұбын ауыстырады.Келесіде қойылатын сұрақ – сабақта не үйрендің? Жауабын тыңдағаннан кейін келесі оқушыға бетпе-бет кездеседі де сабақта не ұнады? деп сұрайды. Осындай ретпен барлық оқушы бір-біріне сабақ бойынша рефлексия жасап шығады.





Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау







Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі