Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Астана тарихы
Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қараша 2018
341
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»___________Қысқа мерзімді жоспар
Пән:қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Астана – мәдениет пен өнер ордасы | Мектеп: | |
Күні: 30.11 | Мұғалімнің аты-жөні: Бернияшова М.Ж. | |
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтыңтақырыбы | ЕХРО 2017 – Астана қаласында | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.2.1әлеуметтік –мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау | |
Сабақтың мақсаттары | Жазуда орфографиялық норманы сақтау, тыныс белгілерін дұрыс қоя білу; емле ережелерін білу. | |
Бағалау критерийі | Орфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін дұрыс қоя алады; емле ережелері арқылы талдау жасайды. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:көрме, баламалы энергия, қуат көзі, өнертабысДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Егер ... сүйенетін болсақ, ендеше ... | |
Құндылықтарды игерту | Отанға, елге деген сүйіспеншілік | |
Пәнаралық байланыс | Тарих пәні | |
Бастапқы білім | Ел қуаты - елорда экономикасы | |
Жоспар | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы0-5 | Қызығушылығын ояту«Константинополь» ойыныМұғалім сабақты берілген сөз бойынша(көрме, энергия, болашақ, өнертабыс) әріптерінен зат есімдер құруды тапсырумен бастайды. Оқушыларды «көрме», «қуат көзі», «болашақ», «өнертабыс» деген төрт топқа бөледі. Әр топ өзіне берілген сөзден зат есім болатын сөзді құрастырады. Шарты: сөздегі әріптерден асып кетпеу керек. Ықтимал жауаптар:Көрме: ер, өр, көр, өре, кемОсыдан кейін мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді. | 1-таратпа |
Сабақтың ортасы5-10 10-25 25-35 | Жазылым алды тапсырма Жазылым тапсырмасы «Жүгіртпе диктант». Сынып қабырғаларына диктант мәтіндері ілінеді. Мәтінде тыныс белгілері қойылмаған және орфографиялық қателер жіберілген. Олар кезекпен-кезек қабырғадағы мәтіннен бір сөйлемді оқып алады да, жүгіріп барыпдәптерге жазады. Осылайша топта өзара алмаса отырып, берілген мәтінді дәптерлеріне диктант түрінде жазып шығады. Қажетті тыныс белгілерін қояды және қателерін түзетеді. «Жүгіртпе диктант» мәтіні EXPO-2017 көрмесінде үш айда 178 елден 4 миллионға жуық адам келген. Көрмені әр келуші толық көру үшін 96 сағат жұмсаған керек. Көрме кезінде 3500 мәдени іс шара өткізілген. 33 мың әртіс өнер көрсеткен. «ЭКСПО-2017» символы «Нұр Әлемнің» құрылысына 13 000 тонна металл жұмсау. Шар жабындысы 2800 бірегей әйнектен тұрады. «Нұр Әлем» сферасының жалпы аумағы - 22 000 шаршы метр Бұл – төрт бірдей футбол алаңдағы көлемі. Көрменің барлық нысандарының құрылысы үшін 56 мың тонна металл мен 500 мың тонна бетон жұмсалған. Бұл әлемдей ең биік екі мұнараны тұрғызуға жетеді. 53 елдің мемлекет басшылары көрменің құрметті қонағы мен қатысушысы болды Көрмөде 4500 ерікті қызмет еткен Көрменің жұмысы барасында келушілер 100 миллионнан аса суретке түскен. Үйленуге 88 ұсыныс жасалған. Ғалымдар бүгүнгі күні адамзат өмірін өзгертіп жатқан 153 ғылыми өнертабыс ұсынған. Жазылымнан кейінгі тапсырма Кейін оқушылар топта дәптерлерін сағат тілімен ауыстырып, мәтіннің дұрыс нұсқасымен тексереді. Емле ережелері арқылы мәтіндерге талдау жасалады. Қолданылған әрі ескерілген орфографиялық және пунктуациялық ережелерді кесте негізінде топтастырып жазып шығады. Дескриптор: | 2-таратпа |
Сабақтың соңы35-40 | Рефлексия | |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)