Материалдар / Астана тарихы

Астана тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
337
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»___________Қысқа мерзімді жоспар
Пән:қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Астана – мәдениет пен өнер ордасыМектеп:
Күні: 30.11Мұғалімнің аты-жөні: Бернияшова М.Ж.
Сынып: 6 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыЕХРО 2017 – Астана қаласында
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.1әлеуметтік –мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау
Сабақтың мақсаттарыЖазуда орфографиялық норманы сақтау, тыныс белгілерін дұрыс қоя білу; емле ережелерін білу.
Бағалау критерийіОрфографиялық норманы сақтайды, тыныс белгілерін дұрыс қоя алады; емле ережелері арқылы талдау жасайды.
Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:көрме, баламалы энергия, қуат көзі, өнертабысДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Егер ... сүйенетін болсақ, ендеше ...
Құндылықтарды игертуОтанға, елге деген сүйіспеншілік
Пәнаралық байланысТарих пәні
Бастапқы білімЕл қуаты - елорда экономикасы
Жоспар
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақтың басы0-5

Қызығушылығын ояту«Константинополь» ойыныМұғалім сабақты берілген сөз бойынша(көрме, энергия, болашақ, өнертабыс) әріптерінен зат есімдер құруды тапсырумен бастайды. Оқушыларды «көрме», «қуат көзі», «болашақ», «өнертабыс» деген төрт топқа бөледі. Әр топ өзіне берілген сөзден зат есім болатын сөзді құрастырады. Шарты: сөздегі әріптерден асып кетпеу керек. Ықтимал жауаптар:Көрме: ер, өр, көр, өре, кемОсыдан кейін мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.







1-таратпа
Сабақтың ортасы5-10





















10-25





















































25-35





Жазылым алды тапсырма

  • Оқушылартоппен біріге отырып, тірек сөздер бойынша ЭКСПО көрмесіне анықтама береді.
  • Сипаттау үшін қажетті сөздер: көрме, халықаралық, әлемдік деңгейде, нысан, баламалы энергия, қуат көзі, шетелдік қонақтар, болашақ энергиясы, тағы басқа да қолданыстар.


  • Жазылым тапсырмасы

    «Жүгіртпе диктант». Сынып қабырғаларына диктант мәтіндері ілінеді. Мәтінде тыныс белгілері қойылмаған және орфографиялық қателер жіберілген. Олар кезекпен-кезек қабырғадағы мәтіннен бір сөйлемді оқып алады да, жүгіріп барыпдәптерге жазады. Осылайша топта өзара алмаса отырып, берілген мәтінді дәптерлеріне диктант түрінде жазып шығады. Қажетті тыныс белгілерін қояды және қателерін түзетеді.

    «Жүгіртпе диктант» мәтіні

    EXPO-2017 көрмесінде үш айда 178 елден 4 миллионға жуық адам келген. Көрмені әр келуші толық көру үшін  96 сағат жұмсаған керек. Көрме кезінде 3500 мәдени іс шара өткізілген. 33 мың әртіс өнер көрсеткен. «ЭКСПО-2017» символы «Нұр Әлемнің» құрылысына 13 000 тонна металл жұмсау. Шар жабындысы 2800 бірегей әйнектен тұрады. «Нұр Әлем» сферасының жалпы аумағы - 22 000 шаршы метр  Бұл – төрт  бірдей футбол алаңдағы көлемі. Көрменің барлық нысандарының құрылысы үшін  56 мың тонна металл мен 500 мың тонна бетон жұмсалған. Бұл әлемдей ең биік екі мұнараны тұрғызуға жетеді. 53 елдің мемлекет басшылары көрменің құрметті қонағы мен қатысушысы болды Көрмөде 4500 ерікті қызмет еткен Көрменің жұмысы барасында келушілер 100 миллионнан аса суретке түскен.  Үйленуге 88 ұсыныс жасалған. Ғалымдар бүгүнгі күні адамзат өмірін өзгертіп жатқан 153 ғылыми өнертабыс ұсынған.

    Жазылымнан кейінгі тапсырма

    Кейін оқушылар топта дәптерлерін сағат тілімен ауыстырып, мәтіннің дұрыс нұсқасымен тексереді. Емле ережелері арқылы мәтіндерге талдау жасалады. Қолданылған әрі ескерілген орфографиялық және пунктуациялық ережелерді кесте негізінде топтастырып жазып шығады.



    Дескриптор:
  • Тақырып аясында диктант жазады;
  • Орфографиялық норманы сақтайды;
  • Тыныс белгілерін дұрыс қоя алады;
  • Емле ережелері арқылы талдау жасайды.
  • Өзара бағалауды «Бутерброд» әдісі арқылы жүзеге асырады. Өзара бағалауда 1-топ 2-топтың жұмысын, 2-топ 3-топтың жұмысын, 3-топ 4-топтың жұмысын, 4-топ 1- топтың жұмысын бағалайды.
  • бірінші жағымды түсініктеме беру;
  • одан кейін құрылымды сын айту;
  • соңынан тағы да жағымды пікір білдіру.
  • Мысалы, Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
























    2-таратпа







































    Сабақтың соңы35-40

    Рефлексия
  • «Жылдам кездесу» стратегиясы
  • Қарама-қарсы тұрып, бір-біріне сабақта не қиын болды? деп сұрақ қояды,жауап алынған соң жұбын ауыстырады.Келесіде қойылатын сұрақ – сабақта не үйрендің? Жауабын тыңдағаннан кейін келесі оқушыға бетпе-бет кездеседі де сабақта не ұнады? деп сұрайды. Осындай ретпен барлық оқушы бір-біріне сабақ бойынша рефлексия жасап шығады.





    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау











    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ