Сабақ тақырыбы: Астық тұқымдастар.
Мақсаты:Астық тұқымдастарына тән жалпы құрылыс ерекшеліктері мен олардың жеке өкілдерінің экологиялық және халық шаруашылығындағы маңызын талдау.
Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы нұсқаулық картамен жұмыс жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізуге ,қорытындылай білуге үйрету.
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:топпен жұмыс , жеке жұмыс,Блум таксономиясы.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
*Әдеттегідей оқушылармен амандасу,
*Кезекшілер арқылы оқушыларды түгендеу,
*Оқушылардың көңіл- күйіне назар аударып, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,сабаққа назарларын аудару.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Сөйлемдерді толықтыр әдісі.
1). Пияз туыстастар............................................. класына жатады.
2). Пияз туыстастарға......................................... жатады.
3). Жемісі.............................................................................................
4) Пияз туыстас өсімдіктер..................... деп аталатын түрі өзгерген өркендер түзеді.
5) Бұл өсімдіктерде ерекше ұшпа заттар............................................................. болады.
6). Тамыр жүйесі.................................................................................................................
“Миға шабуыл” әдісі
1. Пияз тұқымдас өсімдіктерге тән қандай ортақ белгілерді атауға болады?
2. Бұлардың тұқымдары қалай таралады?
3. Пияз тұқымдастарының маңызы?
4. Басты пияздың пияз тұқымдастарына жатқызылуының қандай себебі бар?
5. Фитонцид деген не? Ол қандай өсімдіктер құрамына кіреді?
6. Інжугүлдің ерекшелігі туралы нені айтуға болды?
II. Жаңа сабақ.
Оқушыларды екі топқа бөліп алдым.
Т
оп
атаулары
Шығанақ Берсиев Ыбырай Жақаев
Сабақ жоспар
-
Астық тұқымдастарға жалпы сипаттама
-
Астық тұқымдастардың түрлері.
-
Астық тұқымдастардың шаруашылықта ғы маңызы.
Жаңа сабақты меңгерту.
Бүкіл ғаламшарға таралған маңызды дақылдар - даражарнақтылар класына жататын астық тұқымдас өсімдіктер. Олардың 10 000 - ға жуық түрі бар. Қазақстанда астық тұқымдастардың 418 түрі өседі. Астық тұқымдастардың басым бөлігі шөптекті өсімдіктер. Сүректі бамбуктар астық тұқымдастар тобына жатады. Астық тұқымдастардың сабағы бунақталған цилиндр тәрізді. Бунақтар аралығы қуыс (кейбіреуінде қуыс іші өзекке толады). Астық тұқымдас өсімдіктердің сабағын сабансабақ дейді. Жапырақтары қатар жүйкелі, сабаққа кезектесіп орналасады. Гүлдері көбінесе қосжынысты. Дара жынысты гүлдер тек жүгеріде болады. Аталығы - 3. Аналығы - 1. Жемісжапырақшасы 3 - еу болып келеді. Аналық аузы қауырсын тәрізді - екі телімді. Жатыны жоғары орналасады. Жемісі - дәнек. Тамыр жүйесі - шашақ тамырлы. Гж2А3Ж(3) (Гж - гүлжарғақ). Гүлжарғақ гүл құрылысына жатпайды, ол түрі өзгерген жапырақ. Астық тұқымдастардың көпшілігі азықтық өсімдіктер. Бидай, күріш, жүгері, қант қамысы, өзге де өздеріңе таныс өсімдіктерді адам тағамға пайдаланады. Қарабас, бидайық, атқонақ, бетеге, тарбақ, арпабастардың мал - азықтық өсімдіктер екені мәлім. Бамбук, қамыс қағаз өндіруге шикізат ретінде пайдаланылады.
Сергіту сәті.
Логикалық есептер.
Топ көгершін биік ағашқа ұшып келді. Оның бір бөлігі ағаш бұтақтарына қонса, екінші бір бөлігі жерге қонды. Бұтақтағы көгершіндер жердегілерге: «Егерде сендердің біреуің бізге қосылсаң сендер барлығымыздан үш есе аз болар едіңдер, ал біздің біреуіміз сіздерге қосылсақ, онда біздер мен сіздер теңесер едік», -деді. Бұтақта неше көгершін, жерде неше көгершін?
Тышқан аулағышты бес әріппен қалай жазуға болады ?
Сізді аю қуып келеді және жетуге аз – ақ қалды. Алдыңнан бір бөшке қара май мен бір бөшке бал кездесті. Қайсысына тығыласыз ?
Ғажайып ұяшықтар әдісін қолданып сабақты бекіттім.
1.Астық тұқымдастарға қандай өсімдіктер жатады?
2.Астық тұқымдастардың басқа өсімдіктерден қандай ерекшеліктері бар?
3. Ыбырай Жақаев кім?
4. Күріш қандай өсімдік?
Үйге тапсырма:оқушылaрдың өз бeтiншe iздeну жұмыcтaрын дaмытып, қоcымшa aқпaрaтпeн жұмыc жacaй aлуғa үйрeту үшiн
«ACТЫҚ ТҰҚЫМДACТAРДЫҢ МAҢЫЗЫ» тaқырыбынa ой толғaу жaзу,
шaғын жобa дaйындaу.
РЕФЛЕКСИЯ (бағалау).
Балалар, бүгінгі сабақты меңгеруде қандай қиындықтар туындады?
Туындаған қиыншылықтарды жеңуде атқарған іс-әрекетіңіз?
Алдағы уақытта нені үйренгіңіз келеді?
Үй жұмысы § 32-33, қайталау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Астық тұқымдастар.
Астық тұқымдастар.
Сабақ тақырыбы: Астық тұқымдастар.
Мақсаты:Астық тұқымдастарына тән жалпы құрылыс ерекшеліктері мен олардың жеке өкілдерінің экологиялық және халық шаруашылығындағы маңызын талдау.
Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы нұсқаулық картамен жұмыс жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізуге ,қорытындылай білуге үйрету.
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:топпен жұмыс , жеке жұмыс,Блум таксономиясы.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
*Әдеттегідей оқушылармен амандасу,
*Кезекшілер арқылы оқушыларды түгендеу,
*Оқушылардың көңіл- күйіне назар аударып, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,сабаққа назарларын аудару.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Сөйлемдерді толықтыр әдісі.
1). Пияз туыстастар............................................. класына жатады.
2). Пияз туыстастарға......................................... жатады.
3). Жемісі.............................................................................................
4) Пияз туыстас өсімдіктер..................... деп аталатын түрі өзгерген өркендер түзеді.
5) Бұл өсімдіктерде ерекше ұшпа заттар............................................................. болады.
6). Тамыр жүйесі.................................................................................................................
“Миға шабуыл” әдісі
1. Пияз тұқымдас өсімдіктерге тән қандай ортақ белгілерді атауға болады?
2. Бұлардың тұқымдары қалай таралады?
3. Пияз тұқымдастарының маңызы?
4. Басты пияздың пияз тұқымдастарына жатқызылуының қандай себебі бар?
5. Фитонцид деген не? Ол қандай өсімдіктер құрамына кіреді?
6. Інжугүлдің ерекшелігі туралы нені айтуға болды?
II. Жаңа сабақ.
Оқушыларды екі топқа бөліп алдым.
Т
оп
атаулары
Шығанақ Берсиев Ыбырай Жақаев
Сабақ жоспар
-
Астық тұқымдастарға жалпы сипаттама
-
Астық тұқымдастардың түрлері.
-
Астық тұқымдастардың шаруашылықта ғы маңызы.
Жаңа сабақты меңгерту.
Бүкіл ғаламшарға таралған маңызды дақылдар - даражарнақтылар класына жататын астық тұқымдас өсімдіктер. Олардың 10 000 - ға жуық түрі бар. Қазақстанда астық тұқымдастардың 418 түрі өседі. Астық тұқымдастардың басым бөлігі шөптекті өсімдіктер. Сүректі бамбуктар астық тұқымдастар тобына жатады. Астық тұқымдастардың сабағы бунақталған цилиндр тәрізді. Бунақтар аралығы қуыс (кейбіреуінде қуыс іші өзекке толады). Астық тұқымдас өсімдіктердің сабағын сабансабақ дейді. Жапырақтары қатар жүйкелі, сабаққа кезектесіп орналасады. Гүлдері көбінесе қосжынысты. Дара жынысты гүлдер тек жүгеріде болады. Аталығы - 3. Аналығы - 1. Жемісжапырақшасы 3 - еу болып келеді. Аналық аузы қауырсын тәрізді - екі телімді. Жатыны жоғары орналасады. Жемісі - дәнек. Тамыр жүйесі - шашақ тамырлы. Гж2А3Ж(3) (Гж - гүлжарғақ). Гүлжарғақ гүл құрылысына жатпайды, ол түрі өзгерген жапырақ. Астық тұқымдастардың көпшілігі азықтық өсімдіктер. Бидай, күріш, жүгері, қант қамысы, өзге де өздеріңе таныс өсімдіктерді адам тағамға пайдаланады. Қарабас, бидайық, атқонақ, бетеге, тарбақ, арпабастардың мал - азықтық өсімдіктер екені мәлім. Бамбук, қамыс қағаз өндіруге шикізат ретінде пайдаланылады.
Сергіту сәті.
Логикалық есептер.
Топ көгершін биік ағашқа ұшып келді. Оның бір бөлігі ағаш бұтақтарына қонса, екінші бір бөлігі жерге қонды. Бұтақтағы көгершіндер жердегілерге: «Егерде сендердің біреуің бізге қосылсаң сендер барлығымыздан үш есе аз болар едіңдер, ал біздің біреуіміз сіздерге қосылсақ, онда біздер мен сіздер теңесер едік», -деді. Бұтақта неше көгершін, жерде неше көгершін?
Тышқан аулағышты бес әріппен қалай жазуға болады ?
Сізді аю қуып келеді және жетуге аз – ақ қалды. Алдыңнан бір бөшке қара май мен бір бөшке бал кездесті. Қайсысына тығыласыз ?
Ғажайып ұяшықтар әдісін қолданып сабақты бекіттім.
1.Астық тұқымдастарға қандай өсімдіктер жатады?
2.Астық тұқымдастардың басқа өсімдіктерден қандай ерекшеліктері бар?
3. Ыбырай Жақаев кім?
4. Күріш қандай өсімдік?
Үйге тапсырма:оқушылaрдың өз бeтiншe iздeну жұмыcтaрын дaмытып, қоcымшa aқпaрaтпeн жұмыc жacaй aлуғa үйрeту үшiн
«ACТЫҚ ТҰҚЫМДACТAРДЫҢ МAҢЫЗЫ» тaқырыбынa ой толғaу жaзу,
шaғын жобa дaйындaу.
РЕФЛЕКСИЯ (бағалау).
Балалар, бүгінгі сабақты меңгеруде қандай қиындықтар туындады?
Туындаған қиыншылықтарды жеңуде атқарған іс-әрекетіңіз?
Алдағы уақытта нені үйренгіңіз келеді?
Үй жұмысы § 32-33, қайталау.
шағым қалдыра аласыз













