Асүйдің жабдықталуы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Асүйдің жабдықталуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Асүйдің жабдықталуы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 28-29

Мектеп: «Матай орта мектебі» КММ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Жусипбекова А.Б.

Сынып: 5

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Асхананың жабдықталуы. Тағам әзірлеуге арналған құралдар-жабдықтар, аспаптар мен ыдыс-аяқтар.

Тағам дайындауға арналған құрал-жабдықтардың мүмкіндіктерін зерттеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.4.3 - тағам әзірлеуге арналған құралдар мен жабдықтарды зерделеу және олардың мүмкіншілігін анықтау

5.2.6.1 - техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

5.2.6.2 - қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу)



Сабақтың мақсаты

Асханалық құрал- саймандармен, құрылғылармен жұмыс істеу және оларды қолданудың қауіпсіздік ережелері туралы

Жетістік критерийлері

Көкөністің адам ағзасы туралы түсіндіру,көкөністерді майға қуыруды,бұқтыруды уйренуі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, жасалған жұмыстары мен дайындау тәсілін сипаттай алады;

жобалық бұйымды кезең- кезеңімен орындау барысын түсіндіре (сөйлеу дағдылары) алады;

өз жұмысын және оны орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, жұмысын таныстыра алады;

Қасиетттері, пішін, түр, үдеріс, коктейль, құрамы, тепе-теңдік, ас мәзірі, карвинг, тамақтану рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар;

Мен… үшін таңдадым. Себебі,…

Мен оны…. материалдарынан орындаймын;

Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін

. Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым.

Бұл бұйымның ерекшелігі….

Мен … өзгертер едім немесе жетілдірер едім

Құндылықтарды дарыту

Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.

Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.

Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

Бастапқы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология

Өткен тапсырмаларды еске түсүру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1 кезең








Сабақтың ортасы

2 кезең

Асүй жабдықтары. Ыдыстар, құралдар мен керек- жарақтар.

(К) Оқушыларға жалпы асүй жабдықтарын талқылауға, таныстыруға мүмкіндік беру.

(Ө) Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін ойластыра отырып асүй интерьерінің суретін салуды ұсыну.

(Қ) Оқушылар жұмыстарын өзара бағалау критерийлерін қолдана отырып бағалайды.

(Т) Асүй ыдыстары және тағам әзірлеуге арналған құрал-жабдықтар суреттерінің жиынтықтарынан коллаж жасау. Оқушылар кластер түрінде негізгі технологиялық үдерісті анықтайды, және жанына асүйдегі технологиялық үдерістерді және асүй жабдықтарымен тамақтар әзірленіп жатқан үдерістегі суреттерді форматқа салып/жапсырады.

(Қ) Оқушылар бағалау үшін құрастырылған критериялар бойынша өз бағасын дәлелдей отырып, өз жұмыстарын бір-бірімен алмастырады. Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды.

Ас дайындауға арналған құрал- жабдықтардың мүмкіндіктерін зерттеу.

(К) (С) «Карвинг»технологиясы туралы бейнежазба, слайд, суреттер мен басқа да ақпараттарды қарау. (ОТ) «Карвинг» технологиясын зерттеу үшін, жұмыс орнын ұйымдастырады және қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, көкөністер мен жеміс-жидектердітурау тәсілімен қол құрал- жабдықтары мен құрылғыларды пайдаланып оқушылар эксперимент жасайды.

Қолдану

Асүй жабдықтары. Ыдыстар, құралдар мен керек- жарақтар

Талдау

Жаттығудың сипаттамасы:

Оқушылар өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


Қауіпсіз ыдыстар. http://blog.eurodom.ru/2014/ 02/ Ыдыстар түрлері. http://edaetoprosto.ru/index30 3.html Асүй ыдыстарының қолданылуы. http://kcv120108.narod.ru/do kumenti/tb.htm Жалпы техника қауіпсіздік ережелері.





Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сабақтың соңы







Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

(Ұ) Мұғалім оқушыларға бұйымдарды, олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға ұсынады.

Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған?Олардың пішіні, түсі мен фактурасы қандай?

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.


Сабақтың соңы

2-мин

кері байланыс

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі