Топқа
бөлу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Ыстық алақан» әдісі арқылы
жақсы лебіздер айтады
Өткенді пысықтау. Кір
қыстырғыш
«Ыстық орындық» әдісі.
Оқушылар сұрақтар құрастырып, орындыққа отырған оқушыға сұрақ
қояды.
6 санын қосу кестесін
айт
6 санын азайту кестесін
айт
Жаңа
тақырып
Жаңаны
ашу.
Оқулықтағы 1-тапсырма
орындауды ұсынылады. Сурет бойынша неше сөзін пайдаланып, сұрақтар
құрастыр.
Отбасының неше мүшесі
орындықта отыр?
Олар
кімдер?
Суретке түсуге тағы неше адам
келе жатыр?
Олар
кімдер?
Барлығы отбасында неше
адам?
7 санын қалай қосуды және
азайтуды есіңе түсір. Кестенің қалай құрылғанына назар
аудар.
Қосудың ауыстырымдылық
қасиетін пайдаланып, 7 санын және 7 санына қосудың кестелік
жағдайларын қарастырамыз. Сонымен қатар,
қосуға кері амал ретінде саннан 7
санын азайтудың кестелік жағдайларын
қарастырамыз.
Есіңде
сақта.
Жаңаны
қолдану
Оқулықтағы 2-тапсырманы өз
бетімен орындау ұсынылады. Сандардың құрамын
айт.
8 санының құрамы 7-мен қандай
сан?(1)
9 санының құрамы 7-мен қандай
сан? (2)
10 санының құрамы 7-мен қандай
сан? (3)
Өзің азайтуға мысалдар
құрастыр.
2+7=9
9-7=1
1+7=8
10-7=3
0+7=7
7-7=0
3+7=10
8-7=1
ЕБҚ
Амалдарды
орында
8+1=
4+5=
6+1=
7-3=
ЕҚБ
4 см кесінді сыз. Оны 2см-ге
ұзарт. Тағы 1 см қосып сыз. Қанша см-лік кесінді пайда
болды
Сергіту
сәті
«Қоянға сәбіз бер»
ойыны
Амалдар
орындайды
3-тапсырма
«Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.
Оқулықтағы №3 тапсырма оқушылар жұппен орындайды. Берілген әрбір
санды 7-ге арттырады. Ол үшін кестені
пайдаланады.
Берілген әрбір санды 7-ге
кемітеді. Ол үшін кестені
пайдаланады.
2+7=9
9-7=1
1+7=8
10-7=3
0+7=7
7-7=0
3+7=10
8-7=1
ФС
тапсырмасы
4-
тапсырма
Оқулықтағы зерттеушілік
тұрғыдағы
№4-тапсырманы орындауды ұсынуға
болады.
Бірінші ыдыстың сыйымдылығы -
10л
Ішіндегі сұйықтықтың мөлшері
–2л
Қанша литр құю
қажет?
Азайту амалын пайдаланып
анықтаймыз.
10 – 2=8л
8л+2л=10л
10л-5л=5л
5л+5л=10л
7л-2л=5л
2л+5л=7л
7л-5л=2л
5л+2л=7л
ҚЖ:
Қосындыларды
салыстыр
|