2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашык сабақ 3 сынып

Ашык сабақ 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
костюм ауыстыру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Сапабекова Г

Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Костюм ауыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құру;

3.4.2.4 Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асыру

Сабақтың мақсаты:


Scratch (скретч) программалау ортасында бірнеше кейіпкерлер құруды үйренеді;

Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асырады

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу:

  • ерекше білім беруге қажеттілік туындайтын баланы алдыңғы орынға отырғызып, мұғалім сабақ кезеңдерінде жеке назарында алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау)


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

8 минут













Ұйымдастыру кезеңі:

  • Білім беруші білім алушылармен амандасады;

  • Сыныпты түгендейді;

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

І. Қызығушылықты ояту. «Кейіпкер» ойыны

Қатысушылар төбелеріне А4 форматтағы қағазды қойып алып, 5 минут музыка әуенін тыңдай жүріп, өз тобындағы қалаған кейіпкердін портретін салады. Музыка тоқтаған соң, астына өз қолтаңбасын қалдырып, портретті иесіне сыйлайды. /

Топқа бөлу:

  • Асықтың түсі бойынша топқа бөлінеді


  • Пән мұғалімімен амандасады;


  • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді;


Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды/.


  • Оқушылар «Костюм» тобы және «Кейіпкер» тобы деп екі топқа бөлінеді .





Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Өте жақсы!

  • Тамаша!

  • Жақсы!




Интерактивті

тақта


Оқулық


Жұмыс

дәптерлері



Сабақтың ортасы


15 минут


Өткен сабақты пысықтау:

Өткен білімді қайталай отырып жаңа біліммен байланыстыру мақсатында интербелсенді тақтада сұрақтар қойылады:

Ой қозғау әдісі арқылы сұрақтар қойылады.

https://learningapps.org/watch?v=pffjavsjt24

Жаңа тақырыпты ашу:

Оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып жаңа сабақты өздеріне ашуға мүмкіндік беру мақсатында

« Миға шабуыл» әдісі арқылы пікір алмасады

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

Суретке қарап сұраққа жауап бер

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

https://youtu.be/RYhxt8mcyk4?si=IpOyvyeLbh3_CIrX




  • Оқушылар интербелсенді тақтаға қарап пікір алмаса отырып сұрақтарға жауап береді.

  • ЖТ «топтық, жеке»

  • С «нәтиже, жылдамдық, қызығушылық»


  • Мұғалім түсіндірілімі бойынша керек ақпараттарды дәптерлеріне түртіп алады






-Бұл қозғалысты не деп атайды?

- Анимацияны қалай жасауға болады?

Мұғалім сабақ тақырыбын айтады, мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.


Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Өте жақсы!

  • Тамаша!

  • Жақсы!








Интерактивті тақта,



https://learningapps.org/watch?v=pffjavsjt24



















https://youtu.be/RYhxt8mcyk4?si=IpOyvyeLbh3_CIrX




Практикалық

бөлім

17 минут


Топтық жұмыс


Жеке жұмыс

Тәжірибе алаңы:

Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша білу, түсіну деңгейлерін тәжірибеде қолдану;

Сергіту сәті


  • Мұғалім бағыт-бағдарын ескере отырып топта, жекелей жұмыс орындайды. Ерекше білімді қажет ететін оқушыға жекелей жұмыста жеке тапсырма беріледі

  • ЖТ «топтық, жеке»

  • БТ «жинақтау, қолдану»

  • С «нәтиже»





Жаттығулар орындайды



Оқушы: Жаңа тақырып бойынша бір-біріне түсіндірілімдерін:

«Домбыра» әдісі арқылы бағалап, кері байланыс береді



Scratch программалау ортасы







Сабақтың соңы

5 минут

Бекіту кезеңі:

  • Бекіту сұрақтары қойылады

https://wordwall.net/ru/resource/70283170




Кері байланыс:

  • Сабақ барысындағы іс-әрекетіне баға беру, талдау және мәселелердің шешу жолдарын іздестіру мақсатында оқушыларға асықтың суреттері таратылып іс-әрекет реті түсіндіріледі. «Қоржын» әдісі арқылы тақтаға оқушылар асықтарды қоржынға салу арқылы кері байланыс береді.

Үй тапсырмасы:

Мақсаты: Жаңа білім бойынша өздігінен қосымша ресурстарды қолдана отырып үй жағдайында білімдерін жетілдіру

Оқушылар өз жұмыстарын салыстырып, талқылап, өзіндік бағалау үшін көрме ұйымдастырылады




Қоржын ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты асықты қалаған нысанасына орналастырады.



Үй тапсырмасы мен жаңа білім бойынша алған бағаларын электронды журналдан көреді

Мақтау






Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды.




«Дұрыс, ұқыпты» сөзі арқылы бағалау









Мұғалім сөзі - «Жақсы, оқушылар!Келесі сабақта кездескенше. Бүгін сіздер өте тамаша жұмыс жасадыңыздар».


Интерактивті тақта



https://wordwall.net/ru/resource/70283170














51 бетте










Жариялаған:
Сапабекова Г
02 Желтоқсан 2024
284
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі