|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
І.
Қызығушылықты ояту. «Кейіпкер» ойыны
Қатысушылар төбелеріне А4 форматтағы
қағазды қойып алып, 5 минут музыка әуенін тыңдай жүріп, өз
тобындағы қалаған кейіпкердін портретін салады. Музыка тоқтаған
соң, астына өз қолтаңбасын қалдырып, портретті иесіне сыйлайды.
/
Топқа
бөлу:
|
Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды
көңіл күй сыйлайды/.
|
Мұғалім:
Оқушының белсенділігін
арттыратын ынталандыру сөздер:
-
Керемет!
-
Өте жақсы!
-
Тамаша!
-
Жақсы!
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
Өткен сабақты
пысықтау:
Өткен білімді қайталай отырып
жаңа біліммен байланыстыру мақсатында интербелсенді тақтада
сұрақтар қойылады:
Ой қозғау
әдісі арқылы сұрақтар
қойылады.
https://learningapps.org/watch?v=pffjavsjt24

Жаңа тақырыпты
ашу:
Оқушылардың назарын сабаққа
аудара отырып жаңа сабақты өздеріне ашуға мүмкіндік беру
мақсатында
« Миға
шабуыл» әдісі арқылы пікір
алмасады
Мұғалім төмендегі сұрақтарды
оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді.
Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап
береді.
Суретке қарап сұраққа жауап
бер
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
https://youtu.be/RYhxt8mcyk4?si=IpOyvyeLbh3_CIrX

|
-Бұл қозғалысты не деп
атайды?
- Анимацияны қалай жасауға
болады?
Мұғалім сабақ тақырыбын айтады, мақсаты
мен бағалау критерийлерімен таныстырады.
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын
ынталандыру сөздер:
-
Керемет!
-
Өте жақсы!
-
Тамаша!
-
Жақсы!
|
Интерактивті тақта,
https://learningapps.org/watch?v=pffjavsjt24

https://youtu.be/RYhxt8mcyk4?si=IpOyvyeLbh3_CIrX
|
|
Практикалық
бөлім
17
минут
|
Топтық
жұмыс

Жеке жұмыс
Тәжірибе
алаңы:
Мақсаты: Жаңа тақырып бойынша білу, түсіну
деңгейлерін тәжірибеде қолдану;


Сергіту
сәті

|
-
ЖТ
«топтық, жеке»
-
БТ
«жинақтау, қолдану»
-
С
«нәтиже»
Жаттығулар
орындайды
|
Оқушы: Жаңа тақырып бойынша бір-біріне
түсіндірілімдерін:
«Домбыра»
әдісі арқылы бағалап, кері байланыс береді

|
Scratch программалау
ортасы
|
|
Сабақтың
соңы
5 минут
|
Бекіту
кезеңі:
https://wordwall.net/ru/resource/70283170

Кері
байланыс:
Үй
тапсырмасы:
Мақсаты: Жаңа білім бойынша өздігінен қосымша
ресурстарды қолдана отырып үй жағдайында білімдерін
жетілдіру

|
Оқушылар өз жұмыстарын
салыстырып, талқылап, өзіндік бағалау үшін көрме
ұйымдастырылады
Қоржын ілінеді (ватманда, қағаз
парағында), балалар өздері орындаған жұмысты асықты қалаған
нысанасына орналастырады.

Үй тапсырмасы мен жаңа білім бойынша алған
бағаларын электронды журналдан көреді
|
Мақтау
Мұғалім
оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!»
«Талпын!» әдісімен бағалайды.
«Дұрыс,
ұқыпты» сөзі арқылы бағалау
Мұғалім сөзі - «Жақсы, оқушылар!Келесі
сабақта кездескенше. Бүгін сіздер өте тамаша жұмыс
жасадыңыздар».
|
Интерактивті тақта
https://wordwall.net/ru/resource/70283170
51 бетте
|